Zin in sex

09-07-2018 06:52 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer een beetje verteld hierover. Maar ik heb nu geprobeerd met mijn vriend te praten en ik zit er nog mee. Ik weet ook niet met wie ik dit anders moet bespreken en iedereen is ook anders maar toch heb ik er een verdrietig gevoel bij.

Ik hou echt veel van mijn vriend en hij van mij. We zijn een maand of 8 bij elkaar. Hij heeft mij verteld dat zijn ex nooit sex wilde en dat dat ook meespeelde om te gaan scheiden, ze wilde ook niet knuffelen enz.

Knuffelen wil mijn vriend wel, hij pakt me vaak vast en ook in bed. Maar sex daarentegen. In het begin was het wel vaker maar ook toen werd zijn piemel snel slap soms. Dit kwam omdat hij ook moest wennen zei hij. Ok dacht ik.

Maar nu als we elkaar een week niet gezien hebben heeft hij geen zin, zegt hij ook. Sowieso wil hij alleen s morgens.
En dan de laatste maanden ook alleen hetzelfde standje. Als ik met de rug naar hem lig maar ook dan wordt hij snel slap. Uiteindelijk lukt het wel maar hij is niet iemand die houdt van aanraken over zijn lichaam ook. Dus qua voorspel is er ook niet veel. We doen het nu dus als hij zin heeft.

Ik heb al gevraagd of het aan mij ligt, nee zegt hij. Hij vindt me aantrekkelijk. Hij denkt dat het gewoon minder is geworden door zijn ex ook en druk op het werk enz.

En ik heb meer zin zegt hij. Maar ik denk niet dat ik zoveel meer zin heb. Als we elkaar een week niet zien is het toch wel normaal dat je verlangt naar elkaar in het begin sowieso lijkt me.

Ik merk dat ik heel onzeker wordt. Maar misschien is het wel normaal. Hij is bijna 45 en ik 37. Wordt het dan zo?

Hij raakt me wel heel fijn aan overal maar kussen overal of dat ik hem aan kan raken is er niet.
Ik hoop dat jullie hier serieus willen antwoorden want ik zit er best mee. Ik wil er ook niet steeds over beginnen met vriend. Dus ik laat het nu rusten in de vakantie. Hij is iemand die zich ook niet druk maakt. Het komt vanzelf allemaal goed zegt hij.

Maar ik voel me kei rot merk ik.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-07-2018 11:39
als ik je topics doorneem, lees ik nou echt nergens wat er leuk is aan jullie relatie.
Alleen maar een naar vrijheid snakkende vriend, die geen tijd voor je maakt. En geen seks wil
Nee dat is niet zo.
Hij wil doordeweeks nu werken omdat hij achter ligt en hij heeft ook de kids. Daar hoef ik ook niet steeds bij te zijn.

We zijn dit hele weekend samen geweest en dat was heerlijk!!
Rose81 schreef:
09-07-2018 08:08
We hebben het verder echt fijn samen. Daarom wil ik niet hierom de relatie verbreken. Ik hou van hem.

Denken jullie niet dat het goed kan komen?
Ik denk van niet.

En voor mij is fijne seks ook een belangrijk onderdeel van een relatie, voor jou niet?

Zie je je zelf gelukkig worden de komende veertig jaar op deze manier?
ZaraZara100 schreef:
09-07-2018 08:35
Overigens snap ik je wel als je zegt dat je de seks mist. Vrijen met een man die amper wil worden aangeraakt, nagenoeg niet aan voorspel doet, snel een slappe penis krijgt, en het alleen wil doen als ik met mijn rug naar hem toe lig, vind ik bedroevend.
+1
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
09-07-2018 11:54
+1

Dit is de laatste tijd wel ja. Eerst niet.
Of ik moet bovenop hem gaan zitten dan is het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel fijn dat jullie serieus reageren. Ik heb eigenlijk niemand om dit mee te delen.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
09-07-2018 08:35
Overigens snap ik je wel als je zegt dat je de seks mist. Vrijen met een man die amper wil worden aangeraakt, nagenoeg niet aan voorspel doet, snel een slappe penis krijgt, en het alleen wil doen als ik met mijn rug naar hem toe lig, vind ik bedroevend.
Ja, ik ook. Vooral dat laatste vind ik een afknapper.
Zo te lezen is het nu niks en het wordt ook niks meer. 8 maanden samen en hij heeft zoveel argumenten om geen seks te hebben.
Leeftijd hoeft er niks mee te maken te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Jaa heerlijk he vooral stiekeme seks is lekker lag laatst met mijn minaar in bed en me telefoon bleef maar afgaan omdat mijn geliefde me sms te.
Ik werd hier zo geil van , gewoon om t feit dat hij hier niks vanaf wist en ik lekker lag te genieten met een ander.
Alle reacties Link kopieren
Je moet er alleen voor zorgen dat hij daar niet achter zal komen. Denk dat je t dan allemaal voor hem verpest.
Alle reacties Link kopieren
Rose81 schreef:
09-07-2018 11:49
Nee dat is niet zo.
Hij wil doordeweeks nu werken omdat hij achter ligt en hij heeft ook de kids. Daar hoef ik ook niet steeds bij te zijn.

We zijn dit hele weekend samen geweest en dat was heerlijk!!
Mooi, opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd opgelost. Maar we hebben ook geen sex gehad. Dat hoeft ook niet elke keer.

Zijn er meer mannen die dit herkennen dan??
Alle reacties Link kopieren
Ik kom trouwens uit een gezin met gescheiden ouders dus vind ik dat ik dit maken kan.
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
09-07-2018 15:02
Ik kom trouwens uit een gezin met gescheiden ouders dus vind ik dat ik dit maken kan.
het is je van harte gegund
Blondie222 schreef:
09-07-2018 15:02
Ik kom trouwens uit een gezin met gescheiden ouders dus vind ik dat ik dit maken kan.
Oh, dus omdat jij een rotleven hebt, wil je dat de hele wereld een rotleven heeft?
Fantastische instelling. Hopelijk krijg je weer terug dat wat je zelf doet.
Arme mensen in jouw omgeving.
Rose81 schreef:
09-07-2018 15:00
Ja idd opgelost. Maar we hebben ook geen sex gehad. Dat hoeft ook niet elke keer.

Zijn er meer mannen die dit herkennen dan??
Dat hoeft niet elke keer? Je kent hem net 8 maanden en je hebt al nauwelijks lichamelijk contact met hem.
Waar slaat deze hele relatie nou op?
Houd hem als gezellige vriend en zoek een vent voor een echte relatie.
Valt je vriend wel op vrouwen? Of valt hij überhaupt wel op jou?
Wat is de werkeljke reden van zijn scheiding? Je kent zeker alleen zijn versie van het verhaal?
Rose, lees je eigen topics nog eens na. Je bent op zoek naar iemand die graag bij je is, maar ik heb het gevoel dat je in deze relatie ook heel eenzaam en alleen bent. Als je hier maar lang genoeg mee doorgaat, dan hol je jezelf helemaal uit.

Echt stop hiermee, deze relatie is niet gezond voor jou noch voor je kind(eren?).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zijn ex ook ontmoet dus ik ken wel de reden dat ze uit elkaar zijn.

Ik voel me idd ongelukkig soms met hem.

Maar misschien schets ik het nu te negatief en niet om het goed te praten. Er zijn zeker hele goeie dingen aan hem; hij vraagt me mee naar feestjes van vrienden en familie.
Hij regelt etentjes enz.

Het is nu alleen de sex en omdat hij zelf aangaat dat dit met fases is bij hem.....
Ik als man herken het wel een beetje en ben ongeveer even oud als jou vriend. En ja, ik had om mijn 18e hele andere wensen en verlangens op sexgebied als nu. Ik vind nu lichamelijk contact zonder persee sex/neuken eigenlijk belangrijker en fijner.
Maar ik kan me ook best voorstellen dat dit bij hem inderdaad tijdelijk is want ik begrijp dat hij erg veel aan zijn hoofd heeft (gehad). En misschien doen erectieproblemen hem ook wel de zin verdwijnen. Daarvoor zou hij iets kunnen gebruiken, al is het maar tijdelijk om alles weer te leren waarderen.
Alle reacties Link kopieren
okki123 schreef:
09-07-2018 16:17
Ik als man herken het wel een beetje en ben ongeveer even oud als jou vriend. En ja, ik had om mijn 18e hele andere wensen en verlangens op sexgebied als nu. Ik vind nu lichamelijk contact zonder persee sex/neuken eigenlijk belangrijker en fijner.
Maar ik kan me ook best voorstellen dat dit bij hem inderdaad tijdelijk is want ik begrijp dat hij erg veel aan zijn hoofd heeft (gehad). En misschien doen erectieproblemen hem ook wel de zin verdwijnen. Daarvoor zou hij iets kunnen gebruiken, al is het maar tijdelijk om alles weer te leren waarderen.
Fijn om ook de mening van een man te horen. Want uiteraard kent niemand mijn vriend verder en het is echt een goedzak. Hij bedoeld het goed en ik geloof hem als hij iets zegt. Neemt niet weg dat ik er last van heb. En vooral dat ik me niet aantrekkelijk voel meer.
Dat ligt natuurlijk ook aan mezelf.

Hij heeft veel aan zijn en heeft ook wel eens gezegd dat omdat hij weet dat ik er meer zin in heb hij soms een soort verplichting voelt of dat hij moet presteren.

Maar ik wil me wel aantrekkelijk voelen en ik ben 37 jaar en heb een 15 jarig huwelijk achter de rug. Wil ook graag genieten zonder zorgen. Maar wil hem ook niet meteen kwijt.
Alle reacties Link kopieren
45 is natuurlijk ook al een hele leeftijd. Dan is de erectie niet meer knalhard. Dat speelt zeker mee. Laat hen naar de huisarts gaan en erectiepillen vragen. Moet je eens kijken hoe ie er weer bovenop springt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is, hoe langer je bij elkaar bent, hoe minder het wordt. In het begin zouden de vonken er vanaf moeten vliegen.
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best apart dat die man wel een nieuwe relatie kan beginnen, maar geen seks kan hebben omdat ie teveel aan zn hoofd heeft.

Zit ie dan alleen maar uitgeblust op de bank als jullie bij elkaar zijn, of heeft ie alleen maar last van drukte in zn hoofd op het moment dat jij seks wil?
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
09-07-2018 17:49
45 is natuurlijk ook al een hele leeftijd. Dan is de erectie niet meer knalhard. Dat speelt zeker mee. Laat hen naar de huisarts gaan en erectiepillen vragen. Moet je eens kijken hoe ie er weer bovenop springt.
Ja hoe kaart ik dat aan? Vind ik wel lastig om dit tegen mijn vriend te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
09-07-2018 18:26
Ik vind het best apart dat die man wel een nieuwe relatie kan beginnen, maar geen seks kan hebben omdat ie teveel aan zn hoofd heeft.

Zit ie dan alleen maar uitgeblust op de bank als jullie bij elkaar zijn, of heeft ie alleen maar last van drukte in zn hoofd op het moment dat jij seks wil?
Hij werkt bijna elke avond tot s nachts. En hij heeft de kinderen de halve week thuis. Als we elkaar ik het weekend zien hebben we wel sex maar niet echt dat ik zeg dit is het. En altijd 1 x. Het voelt niet van harte.
Rose81 schreef:
09-07-2018 07:49
Waar ik eerder bang voor ben is dat hij minder van mij houdt
Angst moet sowieso nooit een reden zijn om bij elkaar te blijven. Basis is vertrouwen en liefde. In het begin is het verlangen vaak groot. Jij wil je graag gewild voelen.
Alle reacties Link kopieren
Rose81 schreef:
09-07-2018 18:29
Hij werkt bijna elke avond tot s nachts. En hij heeft de kinderen de halve week thuis. Als we elkaar ik het weekend zien hebben we wel sex maar niet echt dat ik zeg dit is het. En altijd 1 x. Het voelt niet van harte.
Dat vroeg ik niet, maar ok. Jullie hebben dus wel seks iedere keer dat jullie elkaar zien, maar hij bakt er gewoon weinig van?

Misschien moet je voor jezelf duidelijk krijgen wat het probleem nou precies is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven