Zin in sex

09-07-2018 06:52 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer een beetje verteld hierover. Maar ik heb nu geprobeerd met mijn vriend te praten en ik zit er nog mee. Ik weet ook niet met wie ik dit anders moet bespreken en iedereen is ook anders maar toch heb ik er een verdrietig gevoel bij.

Ik hou echt veel van mijn vriend en hij van mij. We zijn een maand of 8 bij elkaar. Hij heeft mij verteld dat zijn ex nooit sex wilde en dat dat ook meespeelde om te gaan scheiden, ze wilde ook niet knuffelen enz.

Knuffelen wil mijn vriend wel, hij pakt me vaak vast en ook in bed. Maar sex daarentegen. In het begin was het wel vaker maar ook toen werd zijn piemel snel slap soms. Dit kwam omdat hij ook moest wennen zei hij. Ok dacht ik.

Maar nu als we elkaar een week niet gezien hebben heeft hij geen zin, zegt hij ook. Sowieso wil hij alleen s morgens.
En dan de laatste maanden ook alleen hetzelfde standje. Als ik met de rug naar hem lig maar ook dan wordt hij snel slap. Uiteindelijk lukt het wel maar hij is niet iemand die houdt van aanraken over zijn lichaam ook. Dus qua voorspel is er ook niet veel. We doen het nu dus als hij zin heeft.

Ik heb al gevraagd of het aan mij ligt, nee zegt hij. Hij vindt me aantrekkelijk. Hij denkt dat het gewoon minder is geworden door zijn ex ook en druk op het werk enz.

En ik heb meer zin zegt hij. Maar ik denk niet dat ik zoveel meer zin heb. Als we elkaar een week niet zien is het toch wel normaal dat je verlangt naar elkaar in het begin sowieso lijkt me.

Ik merk dat ik heel onzeker wordt. Maar misschien is het wel normaal. Hij is bijna 45 en ik 37. Wordt het dan zo?

Hij raakt me wel heel fijn aan overal maar kussen overal of dat ik hem aan kan raken is er niet.
Ik hoop dat jullie hier serieus willen antwoorden want ik zit er best mee. Ik wil er ook niet steeds over beginnen met vriend. Dus ik laat het nu rusten in de vakantie. Hij is iemand die zich ook niet druk maakt. Het komt vanzelf allemaal goed zegt hij.

Maar ik voel me kei rot merk ik.
Echt, wat lees ik hier een hoop onzin! Vanaf je 45e geen ‘harde’ kunnen krijgen en pillen nodig hebben? Een gezonde man van deze leeftijd heeft daar echt geen pillen voor nodig hoor, dus TO, geloof deze onzin ajb niet!

Jullie matchen gewoon niet op dit punt! Als je na 8 mnd al deze (seksuele) problemen hebt, geloof mij, dan wordt dit écht niet beter! Jullie zouden een prima ‘vrienden’ relatie kunnen hebben, maar that’s it! Druk zijn, veel werken, stress etc.......onzin.

Houd jullie kinderen ajb buiten deze relatie, want het is geen lang leven beschoren.
Alle reacties Link kopieren
Opvallend dat hij je niet wilt aan kijken tijdens de seks, want dat maakt het juist intiem. Alsof hij het niet persoonlijk wilt maken of wilt fantaseren dat je iemand anders bent.

Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen en dat de rest fijn is maakt niet uit. Dit maakt je onzeker en dit zal er uiteindelijk voor zorgen dat je relatie afbrokkelt. Of het morgen is of over 5 jaar. De vraag is, wil jij zoveel tijd verspillen?

Daarnaast heeft hij geen probleem waarvoor je bij hem moet blijven, want voor hem is het allemaal best. Jij hebt een probleem en de oplossing is: weggaan!
willem1959 schreef:
09-07-2018 17:49
45 is natuurlijk ook al een hele leeftijd. Dan is de erectie niet meer knalhard. Dat speelt zeker mee. Laat hen naar de huisarts gaan en erectiepillen vragen. Moet je eens kijken hoe ie er weer bovenop springt.
Hou toch op met die onzin.
Je doet het zelf alleen maar vrouwen volgens mij, dus hoeveel piemels zie jij dat je dit weet?
Waarschijnlijk alleen die van jezelf en jij bent, gezien je aandeel op dit forum, absoluut niet de norm, dus eigenlijk weet je niet waar je over praat.
Dat die van jou niet normaal werk doet zegt niets over de pielemoos van andere mannen. Godzijdank.
Een man van 45 zou nog een normaal werkende penis moeten hebben, zo niet dan is er toch wel iets aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Rose81 schreef:
09-07-2018 07:49
Waar ik eerder bang voor ben is dat hij minder van mij houdt
sinnombre schreef:
09-07-2018 19:18
Hou toch op met die onzin.
Je doet het zelf alleen maar vrouwen volgens mij, dus hoeveel piemels zie jij dat je dit weet?
Waarschijnlijk alleen die van jezelf en jij bent, gezien je aandeel op dit forum, absoluut niet de norm, dus eigenlijk weet je niet waar je over praat.
Dat die van jou niet normaal werk doet zegt niets over de pielemoos van andere mannen. Godzijdank.
Een man van 45 zou nog een normaal werkende penis moeten hebben, zo niet dan is er toch wel iets aan de hand.
Exact, ik weet uit ervaring dat een piemel van 50+ het nog meer dan goed doet 😬😜
Alle reacties Link kopieren
Rose81 schreef:
09-07-2018 07:49
Waar ik eerder bang voor ben is dat hij minder van mij houdt
Volgens mij houdt hij gewoon niet zo van seks, maar houdt hij wel van jou.
Jullie passen in ieder geval niet zo goed bij elkaar.
Felix_Urbexicus schreef:
09-07-2018 19:27
Volgens mij houdt hij gewoon niet zo van seks, maar houdt hij wel van jou.
Jullie passen in ieder geval niet zo goed bij elkaar.
Idd, dat denk ik ook......een prima ‘vriend’ dus, alleen niet voor een liefdesrelatie!
Alle reacties Link kopieren
Hij zou eigenlijk elke dag nog zin in je mioetten hebben.
Heb een eigen zaak werk 70 uur in de week en ook tot laat en soms heel vroeg.
Maar heb elke dag nog zin!
@Rose zie jij het zitten 1 keer per week?
Alle reacties Link kopieren
Met de rug naar hem toe.....geen idee. Moet ik zeggen dat ik zelf ook lekker vind 😊 maar het is meer het voorspel wat er niet echt is.
Hij heeft zin of niet en het lijkt alsof ik daar vrij weinig aan kan veranderen. Het is zo of niet zegt hij. Maar ik kan hem toch zin geven door te kussen enz. Maar dat vindt hij niets zegt hij.

Wat nu het probleem is......dat hij niet heeft als hij mij na een week ziet....dat hij mij wil. Hij hoeft me niet te bespringen en het hoeft niet meteen maar dit voelt niet fijn.

1 x per week sex vind ik misschien soms goed en soms niet. Nu niet in elk geval.

En idd als het nu al zo gaat, wat brengt de toekomst dan? Ik wil hem niet kwijt. Maar ik weet ook dat het wel kan veranderen. Ik ben zelf ook veranderd. Daarom wil ik met hem praten hierover. Na de vakantie.

Maar hoe pak ik dat dan aan??
Alle reacties Link kopieren
Rose zou er voor de vakantie over praten als ik jou was...
Zo te lezen maakt het niet uit wat wij zeggen!

Enige wat duidelijk is dat jij alles wat krom is weet/probeert recht te praten en dat je hem niet kwijt wilt.

Ik wens jullie heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien wordt hij niet geil van kussen maar wel andere dingen. Spannende berichtjes of in je blote kont met schortje voor de kamer stofzuigen. Als je hem leuk vind en wil hem houden kun je het allicht proberen. Zo laten lijkt me niets.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Als je zoveel moeite moet gaan doen om je vriend opgewonden te krijgen dan zou ik er klaar mee zijn. Het is graag of niet.
Je hebt 3 opties:

1) het blijft zoals het is en je blijft seksueel gefrustreerd

2) je blijft bij hem, en zoekt een minnaar

3) je gaat weg
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
09-07-2018 20:14
Zo te lezen maakt het niet uit wat wij zeggen!

Enige wat duidelijk is dat jij alles wat krom is weet/probeert recht te praten en dat je hem niet kwijt wilt.

Ik wens jullie heel veel succes!
Hoezo maakt het niet uit wat jullie zeggen?

Ik neem alles mee en vind het juist fijn. Ik probeer het soms alleen wat meer toe te lichten.
Alle reacties Link kopieren
joost3636 schreef:
09-07-2018 20:13
Rose zou er voor de vakantie over praten als ik jou was...
We gaan al over een paar dagen en daarna gaat hij nog alleen op vakantie en dan zijn we als het goed met zijn tweeeen. Tenminste beide geen kids, maar wel werken.
Dan lijkt me beter, voelt beter.
Hoop ergens dat het ook verbetert 😊.

Hoe begin je zo’n gesprek??
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie beide jullie kinderen al in deze korte relatie betrokken? Zelfs samen op vakantie incl kinderen?
Alle reacties Link kopieren
even serieus. Een man die nooit zin heeft......

Is hij niet gewoon homo en durft hij niet uit de kast te komen??
Alle reacties Link kopieren
Dat was al bekend. En iedereen denkt er anders over, over kinderen en relatie. De kinderen kenden elkaar inmiddels al dus is het lastig om ze er buiten te houden. Ze zijn vrienden.

Iedereen mag zijn mening hebben en misschien doe ik het fout.

Maar vakantie en kids was niet mijn vraag. Sorry als het bot overkomt
Vraag hem wat hij lekker vindt, welke fantasie hij met jou wil realiseren.
Rose81 schreef:
09-07-2018 20:01

En idd als het nu al zo gaat, wat brengt de toekomst dan? Ik wil hem niet kwijt. Maar ik weet ook dat het wel kan veranderen. Ik ben zelf ook veranderd. Daarom wil ik met hem praten hierover. Na de vakantie.
Hoe zie je dat veranderen voor je?
Hoe kan het dat hij wel ruimte in zijn hoofd heeft om etentjes te organiseren maar, wat iemand anders ook opmerkte, zijn hoofd er niet naar staat om seks te hebben?
Wat als het niet verandert, en de frequentie en kwaliteit nog minder worden. Blijf je dan bij hem?
Ik heb zijn ex ook ontmoet dus ik ken wel de reden dat ze uit elkaar zijn.
Wat bedoel je met 'dus'? Heeft zij zelf verteld waardoor hun relatie is gestrand?
Ik voel me idd ongelukkig soms met hem.
Het is nu alleen de sex en omdat hij zelf aangaat dat dit met fases is bij hem.....
Jullie zijn nog maar acht maanden samen. Wanneer breekt er voor jullie dan wél een goede seksperiode aan volgens hem? Zou je het niet leuk vinden als die tijd snel aanbreekt?
Rose81 schreef:
09-07-2018 20:01
Hij heeft zin of niet en het lijkt alsof ik daar vrij weinig aan kan veranderen. Het is zo of niet zegt hij. Maar ik kan hem toch zin geven door te kussen enz. Maar dat vindt hij niets zegt hij.
Vreemd dat er zelfs geen reactie komt wanneer je probeert duidelijk te laken dat je geil bent en zin hebt. Dan negeert hij jou in feite en laat je achter met je verlangens. Dit komt voor mij erg egoïstistisch over, terwijl seks wel iets heel normaal zou moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zeker leuk vinden als die tijd snel komt.
Ik mis het zeker en ik weet niet of ik bij hem blijf. Maar ik ben niet iemand om zomaar iets op te geven. Ik ben gescheiden, niet mijn keuze en ik vind als je voor iemand gaat moet je er voor gaan. Ook al is het nog niet zo lang. Als het echt niet werkt....tuurlijk dan gaat het niet.

Maar geeneen relatie is perfect. We hebben wel sex maar ik zou het vaker willen en het is niet spannend. Maar ik wil er met hem over praten. Zonder hem te kwetsen.
Heeft iemand wel eens zo’n gesprek gevoerd? Ik vind het nogal wat nl
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-07-2018 23:23
Vreemd dat er zelfs geen reactie komt wanneer je probeert duidelijk te laken dat je geil bent en zin hebt. Dan negeert hij jou in feite en laat je achter met je verlangens. Dit komt voor mij erg egoïstistisch over, terwijl seks wel iets heel normaal zou moeten zijn.
Ja is dat zo? Hij is wel heel erg van het ‘het is zoals het is’. Hij maakt zich niet druk en zegt het komt wel goed.
loisnvt schreef:
09-07-2018 18:52
Echt, wat lees ik hier een hoop onzin! Vanaf je 45e geen ‘harde’ kunnen krijgen en pillen nodig hebben? Een gezonde man van deze leeftijd heeft daar echt geen pillen voor nodig hoor, dus TO, geloof deze onzin ajb niet!
Ik vertel haar alleen mijn eigen gevoel tav seks omdat ik denk dat ze er misschien iets aan heeft. En ik denk verder dat reacties zoals die van jou er juist voor zorgen dat mannen zich hiervoor gaan schamen en niet naar de dokter willen gaan om het op te lossen. Er is niet een vaste leeftijd waarna erectieproblemen ontstaan. Dat is bij iedere man weer anders. En op je 45ste kan dat best voorkomen (eerder ook al, vraag je huisarts maar eens), zeker in periodes van veel stress.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven