Zin in sex

09-07-2018 06:52 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer een beetje verteld hierover. Maar ik heb nu geprobeerd met mijn vriend te praten en ik zit er nog mee. Ik weet ook niet met wie ik dit anders moet bespreken en iedereen is ook anders maar toch heb ik er een verdrietig gevoel bij.

Ik hou echt veel van mijn vriend en hij van mij. We zijn een maand of 8 bij elkaar. Hij heeft mij verteld dat zijn ex nooit sex wilde en dat dat ook meespeelde om te gaan scheiden, ze wilde ook niet knuffelen enz.

Knuffelen wil mijn vriend wel, hij pakt me vaak vast en ook in bed. Maar sex daarentegen. In het begin was het wel vaker maar ook toen werd zijn piemel snel slap soms. Dit kwam omdat hij ook moest wennen zei hij. Ok dacht ik.

Maar nu als we elkaar een week niet gezien hebben heeft hij geen zin, zegt hij ook. Sowieso wil hij alleen s morgens.
En dan de laatste maanden ook alleen hetzelfde standje. Als ik met de rug naar hem lig maar ook dan wordt hij snel slap. Uiteindelijk lukt het wel maar hij is niet iemand die houdt van aanraken over zijn lichaam ook. Dus qua voorspel is er ook niet veel. We doen het nu dus als hij zin heeft.

Ik heb al gevraagd of het aan mij ligt, nee zegt hij. Hij vindt me aantrekkelijk. Hij denkt dat het gewoon minder is geworden door zijn ex ook en druk op het werk enz.

En ik heb meer zin zegt hij. Maar ik denk niet dat ik zoveel meer zin heb. Als we elkaar een week niet zien is het toch wel normaal dat je verlangt naar elkaar in het begin sowieso lijkt me.

Ik merk dat ik heel onzeker wordt. Maar misschien is het wel normaal. Hij is bijna 45 en ik 37. Wordt het dan zo?

Hij raakt me wel heel fijn aan overal maar kussen overal of dat ik hem aan kan raken is er niet.
Ik hoop dat jullie hier serieus willen antwoorden want ik zit er best mee. Ik wil er ook niet steeds over beginnen met vriend. Dus ik laat het nu rusten in de vakantie. Hij is iemand die zich ook niet druk maakt. Het komt vanzelf allemaal goed zegt hij.

Maar ik voel me kei rot merk ik.
Zijn ex heeft jou verteld waarom hun relatie strandde?

Wanneer breekt er volgens hem dan een betere periode aan? Wanneer komt zijn seksdrive terug?

Vraagt hij wel eens wat jij lekker vindt, wat hij bij jou kan doen? Doe jij dit ook bij hem? Hebben jullie het over fantasieën, spreken jullie uit wat jullie lekker en mooi vinden aan elkaar, sturen jullie geile berichtjes, etc.?
Charles_Gentle28 schreef:
09-07-2018 23:23
Vreemd dat er zelfs geen reactie komt wanneer je probeert duidelijk te laken dat je geil bent en zin hebt. Dan negeert hij jou in feite en laat je achter met je verlangens. Dit komt voor mij erg egoïstistisch over, terwijl seks wel iets heel normaal zou moeten zijn.
ja doen ze bij jouw ook steeds he? het is niet eerlijk
Rose81 schreef:
09-07-2018 18:29

Als we elkaar ik het weekend zien hebben we wel sex maar niet echt dat ik zeg dit is het. En altijd 1 x. [/b]Het voelt niet van harte.[/b]
Vreselijk lijkt mij dat.
okki123 schreef:
09-07-2018 23:44
ja doen ze bij jouw ook steeds he? het is niet eerlijk
Wat een rare reactie.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
09-07-2018 23:41
Zijn ex heeft jou verteld waarom hun relatie strandde?

Wanneer breekt er volgens hem dan een betere periode aan? Wanneer komt zijn seksdrive terug?

Vraagt hij wel eens wat jij lekker vindt, wat hij bij jou kan doen? Doe jij dit ook bij hem? Hebben jullie het over fantasieën, spreken jullie uit wat jullie lekker en mooi vinden aan elkaar, sturen jullie geile berichtjes, etc.?
Ik heb het wel met zijn ex en vrienden over gehad ja.

Hij heeft het met periodes zegt hij. Hij heeft geen datum genoemd verder.

We hebben wel eens gehad over fantasieën en wat hij lekker vindt en ik.

Ik stuur wel eens spannende berichten maar hij ging er de laatste keer niet echt in mee. Eerder wel.
Rose81 schreef:
09-07-2018 15:00
Ja idd opgelost. Maar we hebben ook geen sex gehad. Dat hoeft ook niet elke keer.
Maar dat was toch juist het probleem?

Je bent acht maanden samen en gaat samen een weekend weg en hebt dan geen seks.Ik vind dat toch een beetje raar.(mijn man trouwens ook)
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 10-07-2018 00:19
Reden: toevoeging
3.54% gewijzigd
Mijn mening is geen leuk bericht voor je.

Hij zal je ongetwijfeld enorm lief, zorgzaam en leuk vinden (zo kom je ook over), maar hij wordt waarschijnlijk niet erg geil van je. Dat hoeft niets met jou te maken te hebben, maar misschien ben je fysiek gewoon niet helemaal zijn type.

En als je ouder wordt, is er meer nodig om de raket te starten, waar je als 20-er bij elke bries van de zee al een harde haring in de broek had.

Vraag hem dus of hij geil van je wordt (en dus niet of hij je 'mooi' of 'aantrekkelijk' vindt, dat is iets anders).
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
10-07-2018 00:44
Mijn mening is geen leuk bericht voor je.

Hij zal je ongetwijfeld enorm lief, zorgzaam en leuk vinden (zo kom je ook over), maar hij wordt waarschijnlijk niet erg geil van je. Dat hoeft niets met jou te maken te hebben, maar misschien ben je fysiek gewoon niet helemaal zijn type.

En als je ouder wordt, is er meer nodig om de raket te starten, waar je als 20-er bij elke bries van de zee al een harde haring in de broek had.

Vraag hem dus of hij geil van je wordt (en dus niet of hij je 'mooi' of 'aantrekkelijk' vindt, dat is iets anders).
Ik heb wel eens zo iets gevraagd. Of hij wel zin krijgt door mij en hij zegt dat omdat hij met zijn ex geen sex meer had, dit zo gewend is nu en dus meer van knuffelen enz houdt.

Maar ik ga dat wel onthouden en hem dit vragen.
Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik de vakantie afwacht. Er is ook geen mogelijkheid meer om te praten

Ik denk dat ik ook geen poging doe om sex te hebben. Misschien moet ik het nu ook van hem uit laten komen, wat denken jullie?
Wij weten het niet, Rose. Het enige wat wij weten, en jou bij herhaling proberen duidelijk te maken, is dat jullie seksuele relatie abnormaal is. En dat de hoop die jij ziet, zoals "Het wordt vast beter als hij minder aan zijn hoofd heeft", volgens ons meer een worst is die jij jezelf voorhoudt. Verder valt het op dat jij een probleem schetst in je OP. Vervolgens reageren mensen door te beamen dat jij inderdaad een serieus probleem hebt. Waarna jij telkens reageert met: "Nou, het valt best mee". En dat noem jij dan een toelichting. Ik noem dat: het probleem niet over ogen willen zien.

Ik voorspel je dat je een seksloze vakantie tegemoet gaat als jij geen initiatief neemt. En een vrijpartij die voelt als een moetje als jij wel initiatief neemt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp wat je zegt en misschien is dat ook zo.
Ik verlang gewoon naar een gelukkige relatie en ik wil het niet dwingen maar ik ben al dat gedoe en problemen zo zat.

Ik wil gewoon gelukkig zijn en ik wil er echt wel iets aan doen om dat te worden. Daarom wil ik niet opgeven. Omdat ik ook niet verwacht dat een relatie perfect is.
De rest is fijn en goed en we hebben het leuk daarom wil ik hieraan werken samen met hem dan wel.
Eens met ikBedoelHetGoed.
'Al dat gedoe en problemen ben je zat' zeg je, dus dat is jouw gevoel. Waarom luister je daar niet naar.
Jij wil werken aan zijn lage libido maar hij niet. Welk deel daarvan snap je dan niet?

Hij wordt niet geil, is niet geil, en/of wordt niet geil door jou. Kan hij wel met de vreemde smoesjes aankomen over zijn ex maar de bottom line is: weinig en slechte seks en hem boeit dat niet.

Nog maar acht maanden samen en dan al zo veel problemen. Een langdurige relatie is niet maakbaar, kun je niet afdwingen, maar om de een of andere reden denk jij van wel. Hij is zoals hij is en zal jou echt niet de kleren van het lijf scheuren omdat hij eens stevig van bil wil. Het gaat allemaal moeizaam, waarbij jij ook nog met je rug naar hem toe moet liggen. Hij kan het niet eens opbrengen om je tijdens het neuken aan te kijken. Dat vind ik echt triest.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 10-07-2018 07:23
0.79% gewijzigd
Er wordt verschillende malen geopperd om goede vrienden te blijven maar daar reageer je niet op. Waarom is dat?
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
10-07-2018 07:22
Er wordt verschillende malen geopperd om goede vrienden te blijven maar daar reageer je niet op. Waarom is dat?
Omdat ik echt van hem hou.
Dus jullie hebben jullie fantasieen wel eens met elkaar gedeeld. Welke hebben jullie samen werkelijkheid laten worden?
Rose81 schreef:
10-07-2018 07:24
Omdat ik echt van hem hou.
Je bent acht maanden samen, dan ben je nog verliefd, neuk je het behang van de muren, heb je vlinders. Houden van komt wellicht later.
Alle reacties Link kopieren
Rose81 schreef:
10-07-2018 06:49
Ik begrijp wat je zegt en misschien is dat ook zo.
Ik verlang gewoon naar een gelukkige relatie en ik wil het niet dwingen maar ik ben al dat gedoe en problemen zo zat.

Ik wil gewoon gelukkig zijn en ik wil er echt wel iets aan doen om dat te worden. Daarom wil ik niet opgeven.
Maar dat ga je met hem niet krijgen, echt niet. Stop met investeren in hem.
Jouw ex wilde tegen jouw zin in van je scheiden. Dat is natuurlijk pijnlijk. Heeft dat er mee te maken dat je nu voor jezelf en je kind koste wat kost deze prille relatie wil blijven voortzetten?
Kun je niet beter investeren in het opbouwen van een sociaal netwerk zodat je je minder eenzaam voelt?
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
09-07-2018 07:15
Als je graag fijne seks wil in je relatie dan heb je aan hem de verkeerde.
Bewaar je liefde voor iemand met gelijke libido.
En nee dat komt niet "vanzelf" goed : :hug:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
09-07-2018 15:02
Ik kom trouwens uit een gezin met gescheiden ouders dus vind ik dat ik dit maken kan.
Maar dit topic gaat niet over jou
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik heb ook eens zo'n relatie gehad. Gek werd ik ervan. Ik wilde veel intimiteit en hij gaf er niks om. Eens per week als ik mazzel had. Nou nou. Ik wilde elke avond wel. Liefst twee keer per dag. Maar hij gaf er niks om, was te moe etc etc. Altijd een smoesje. Achteraf toen we gewoon vrienden waren kwam de aap uit de mouw: hij vond me niet aantrekkelijk genoeg. Ik was te zwaar. Ja dat wist hij dus als sinds onze eerste date. Waarom hij dan ooit voor die relatie gegaan is zal ik nooit begrijpen. Maar goed ik was ook nooit echt verliefd op hem, dus ik was mede schuldig. Maar ik hou wel van seks en eens per week is voor mij niet genoeg. Dat compleet gefrustreerd in bed liggen wachten doe ik ook niet meer. Als ik zoiets bij een volgende partner ervaar kap ik ermee. Voor mij is het wel belangrijk dat libido's ook matchen. Ik wil een partner die veel seks wil. Niet een die altijd moe is.

Mijn ex was trouwens op vakantie wel een stuk relaxter en wilde toen ineens wel elke avond. Heel vreemd. Ik zou er zeker over praten met je vriend maar ik zou er zelf van aftaaien. Ik vind het een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
09-07-2018 20:14
Zo te lezen maakt het niet uit wat wij zeggen!

Enige wat duidelijk is dat jij alles wat krom is weet/probeert recht te praten en dat je hem niet kwijt wilt.

Ik wens jullie heel veel succes!
Dan zie ik die kleuter voor mij die dat driehoekje door het ronde gaatje probeert te rammen 🙃
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
ikBedoelHetGoed schreef:
10-07-2018 06:23
Wij weten het niet, Rose. Het enige wat wij weten, en jou bij herhaling proberen duidelijk te maken, is dat jullie seksuele relatie abnormaal is. En dat de hoop die jij ziet, zoals "Het wordt vast beter als hij minder aan zijn hoofd heeft", volgens ons meer een worst is die jij jezelf voorhoudt. Verder valt het op dat jij een probleem schetst in je OP. Vervolgens reageren mensen door te beamen dat jij inderdaad een serieus probleem hebt. Waarna jij telkens reageert met: "Nou, het valt best mee". En dat noem jij dan een toelichting. Ik noem dat: het probleem niet over ogen willen zien.
Volledig eens met deze post.

TO, je erkent je probleem om het daarna keihard te ontkennen of minstens te bagatelliseren.

Best zielig als je je zo vastklampt aan een man die niet geil van je wordt.

Hoe 'lief' hij wellicht ook is, mijn partner zou het niet zijn. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel lief en goed dat je bij hem wil blijven en zo. Maar je krijgt zo niet de liefde die jij zoekt.
Misschien is het al gezegd of gedaan, ik heb niet alles gelezen, maar is therapie niet wat voor jullie? Dat hij kan bespreken wat hem eventueel dwars zit en het leuke aspect van seks weer terug kan vinden? Hij klink nogal uitgeblust, alsof het hem niks meer kan schelen na zijn ex vriendin? Die ex moet zoizo niet de reden zijn van jullie situatie.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
TO

Het is ook goed mogelijk dat hij door alle "toestanden" weinig zin in seks heeft.
Allemaal mogelijk.

Jij voelt je er enorm verdrietig om. Helemaal niet leuk en je haalt je van alles door je hoofd en dat nu al na 8 maanden .
Hoe zie jij je zelf over een paar jaar.
GA je afwachten of het überhaubt nog seksueel goed komt? komt er een gulden midden weg.

OPtie.

Je kunt het ook omdraaien. Is misschien niet makkelijk maar kan hem misschien uit zijn seksuele tent lokken.

Misschien is het voor hem ook niet makkelijk, elke keer als hij jou bezoekt (na een week) wil jij automatisch seks, omdat het alweer 1 week geleden is.
Zo werkt het niet altijd.
Misschien eens een strak plan om zelf de seksboot af te houden.
Je kunt gewoon met hem knuffelen en kroelen, maar je moet even geen aanleiding geven te willen vrijen.

Hij zou door deze houding zich misschien beter kunnen ontspannen ( geen druk voelen te moeten vrijen). Misschien gaat het hem opvallen.
Neemt hij dan het initiatief om te willen vrijen, kan jij zeggen "ik heb geen zin, ik wil alleen lekker tegen je aanliggen" Gek genoeg kan hij dan ook ervaren hoe het is om afgewezen te worden. Wil niet zeggen dat er een lichtje gaat branden bij hem. Maar hij ervaart wel het gevoel. Wil hij er dan over praten, kan jij zeggen, zo voel ik me al tig maanden.

Gaan we hier nog iets aan doen. Lucht dan je opgekropte emoties, laat hem zien/voelen , wat dit met jou doet.

Dan pas zou er misschien een soort van opheldering kunnen komen voor beiden.

Wat zijn jouw verwachtingen, wat zijn de zijne.
We kunnen hier met z'n allen gaan verzinnen wat nou de oorzaak is van dit alles, Er hebben al heel wat mogelijke oorzaken de revue gepasseerd, maar alleen je vriend kan dit beantwoorden.

Maar je onderbuik, verdrietige gevoel is niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven