Zin in sex

09-07-2018 06:52 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer een beetje verteld hierover. Maar ik heb nu geprobeerd met mijn vriend te praten en ik zit er nog mee. Ik weet ook niet met wie ik dit anders moet bespreken en iedereen is ook anders maar toch heb ik er een verdrietig gevoel bij.

Ik hou echt veel van mijn vriend en hij van mij. We zijn een maand of 8 bij elkaar. Hij heeft mij verteld dat zijn ex nooit sex wilde en dat dat ook meespeelde om te gaan scheiden, ze wilde ook niet knuffelen enz.

Knuffelen wil mijn vriend wel, hij pakt me vaak vast en ook in bed. Maar sex daarentegen. In het begin was het wel vaker maar ook toen werd zijn piemel snel slap soms. Dit kwam omdat hij ook moest wennen zei hij. Ok dacht ik.

Maar nu als we elkaar een week niet gezien hebben heeft hij geen zin, zegt hij ook. Sowieso wil hij alleen s morgens.
En dan de laatste maanden ook alleen hetzelfde standje. Als ik met de rug naar hem lig maar ook dan wordt hij snel slap. Uiteindelijk lukt het wel maar hij is niet iemand die houdt van aanraken over zijn lichaam ook. Dus qua voorspel is er ook niet veel. We doen het nu dus als hij zin heeft.

Ik heb al gevraagd of het aan mij ligt, nee zegt hij. Hij vindt me aantrekkelijk. Hij denkt dat het gewoon minder is geworden door zijn ex ook en druk op het werk enz.

En ik heb meer zin zegt hij. Maar ik denk niet dat ik zoveel meer zin heb. Als we elkaar een week niet zien is het toch wel normaal dat je verlangt naar elkaar in het begin sowieso lijkt me.

Ik merk dat ik heel onzeker wordt. Maar misschien is het wel normaal. Hij is bijna 45 en ik 37. Wordt het dan zo?

Hij raakt me wel heel fijn aan overal maar kussen overal of dat ik hem aan kan raken is er niet.
Ik hoop dat jullie hier serieus willen antwoorden want ik zit er best mee. Ik wil er ook niet steeds over beginnen met vriend. Dus ik laat het nu rusten in de vakantie. Hij is iemand die zich ook niet druk maakt. Het komt vanzelf allemaal goed zegt hij.

Maar ik voel me kei rot merk ik.
okki123 schreef:
11-07-2018 18:49
Waarom nou weer dat face palmpje? Ze heeft toch gelijk?
Serieus? Heb je je loepje niet gebruikt op TO? Ik zou zeggen lees haar hele verhaal eens. De oplossing van het probleem is echt geen blauw pilletje.
okki123 schreef:
11-07-2018 19:14
Denk je? Jij hebt nooit kleine kinderen gehad leclair?

Ik denk dat het meestal omgekeerde is :|
Kleine kinderen zijn geen voorbehoedsmiddel, althans niet in ons huis.
Roffatientje schreef:
11-07-2018 20:03
Kleine kinderen zijn geen voorbehoedsmiddel, althans niet in ons huis.
Je bedoelt rem op je sexleven? Nou dat zijn ze wel hoor, en niet zo'n beetje ook :-D .
Roffatientje schreef:
11-07-2018 20:00
Serieus? Heb je je loepje niet gebruikt op TO? Ik zou zeggen lees haar hele verhaal eens. De oplossing van het probleem is echt geen blauw pilletje.
Nee ik loep nooit en reageer alleen op het topic zelf. Maar ik denk dat als het een paar keer niet gelukt is bij hem dat dat een grote domper voor hem is en dat hij daarom er geen zin meer in heeft. Ja kan heel goed.
okki123 schreef:
11-07-2018 23:16
Nee ik loep nooit en reageer alleen op het topic zelf. Maar ik denk dat als het een paar keer niet gelukt is bij hem dat dat een grote domper voor hem is en dat hij daarom er geen zin meer in heeft. Ja kan heel goed.
Misschien hele topic even lezen?!
ava75 schreef:
11-07-2018 23:24
Misschien hele topic even lezen?!
Dat heb ik gedaan. Inclusief alle bullshit preken en verwijten aan TO.
Alle reacties Link kopieren
okki123 schreef:
11-07-2018 19:14
Denk je? Jij hebt nooit kleine kinderen gehad leclair?

Ik denk dat het meestal omgekeerde is :|
Misschien heb jij gelijk daarin, ik lees het vaker hier op dit forum. Ik kan niet in andermans leven kijken of hun gevoelens.
Alleen ik heb die "problemen" nooit gekend.

er was altijd tijd voor de kinderen , maar ook altijd tijd voor elkaar, ongeacht hun leeftijd.
Wij zeiden vaak ; "de dag is voor jullie, de avond voor ons".
Alle reacties Link kopieren
ROse

Je worstelt al heel lang met dit gevoel en het is nog niet veranderd.
Je hebt er meerdere topics aan gewijd.
er is nog niets veranderd.

Alleen het feit dat jij je er steeds ongelukkiger door gaat voelen.
Ondanks dat je hem super leuk vindt en zelfs met elkaar op vakantie gaat.

Ik ben benieuwd hoe jij deze vakantie ervaart en of je wijzer wordt wat betreft zijn gevoelens voor jou.
succes.
okki123 schreef:
11-07-2018 23:13
Je bedoelt rem op je sexleven? Nou dat zijn ze wel hoor, en niet zo'n beetje ook :-D .
In mijn huis niet. Wij hebben gewoon seks. Die kinderen slapen meer dan wij. Gewoon creatief zijn en je momenten pakken.
okki123 schreef:
11-07-2018 23:29
Dat heb ik gedaan. Inclusief alle bullshit preken en verwijten aan TO.
:facepalm:

Ik verwonder me over je reacties in dit topic. Ik heb het idee dat we een heel ander verhaal lezen. Zelfs met alleen dit topic lezen, zonder de andere gelezen te hebben, dacht ik al anders over TO en de problemen met haar vriend.

Plus, je spreekt jezelf ook tegen. Als kleine kinderen zo’n belemmering zijn voor je seksleven, hoe helpt een blauw pilletje dan? Ja, hij krijgt m weer omhoog, maar gaat het dan werkelijk beter met hun seksleven? Zal de vriend van TO haar weer aankijken? Zal hij meer doen dan zijn lul naar binnenschuiven? Zal hij haar liefdevol aan gaan raken door dat blauwe pilletje? Ik geloof het niet.

Ik denk dat TO beter af is zonder deze man.
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 14:14
0.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
12-07-2018 10:33
In mijn huis niet. Wij hebben gewoon seks. Die kinderen slapen meer dan wij. Gewoon creatief zijn en je momenten pakken.
Dat bedoel ik, ook bij ons nooit een probleem geweest en nog niet.
Ik snap ook nooit waarom kinderen de schuld krijgen van een ingekakt seksleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat de vriend van TO altijd al zo is.
Dit valt TO zwaar tegen omdat haar denkbeeld over seks anders is, dan die van haar vriend.

Of hij nou een eigen bedrijf en kinderen heeft, heeft hier imo niets mee te maken.
Hij zoekt zijn heil meer in het lekker kroelen en knuffelen metTO Je kunt praten als brugman, maar als het er niet in zit, zal het er ook nooit van komen.

Zij moet het of accepteren ,dat hij zo is, of anders haar relatie met hem verbreken.
leclair schreef:
12-07-2018 13:20
Ik vermoed dat de vriend van TO altijd al zo is.
Dit valt TO zwaar tegen omdat haar denkbeeld over seks anders is, dan die van haar vriend.

Of hij nou een eigen bedrijf en kinderen heeft, heeft hier imo niets mee te maken.
Hij zoekt zijn heil meer in het lekker kroelen en knuffelen metTO Je kunt praten als brugman, maar als het er niet in zit, zal het er ook nooit van komen.

Zij moet het of accepteren ,dat hij zo is, of anders haar relatie met hem verbreken.
Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
12-07-2018 14:15
Dat denk ik ook.
:cheers:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel van mijn ex als hij echt heel veel stress had hij er ook geen zin in had.

En bij mijn vriend zijn zaak is nu echt heel veel stress. Misschien dat ik daarom ook de vakantie af wil wachten.

Ik weet het ook niet.
Dat hij minder zin heeft omdat hij een periode van veel stress heeft is niet zo gek maar dat verklaart nog niet waarom hij alleen wil als jij met je rug naar hem toe ligt.
Precies.
Seks draait om twee personen. Niet enkel hij die op zijn eigen specifieke manier zijn ballen in je leegt, maar eerder wanneer je beide kan genieten van een samenspel van begin tot einde: vanaf de eerste opwinding, het verleiden, kussen waarbij de geilheid ervan spat, het uitkleden, voorspel en seks waarbij je elkaar in de ogen kijkt, de lust in je partners ogen zien, wilde orgasmes en knuffelend nagenieten horen er allemaal bij.

Ik zou niet wachten tot je vakantie voorbij is, anders heb je er niets aan.
Charles_Gentle28 schreef:
13-07-2018 19:37
Precies.
Seks draait om twee personen. Niet enkel hij die op zijn eigen specifieke manier zijn ballen in je leegt, maar eerder wanneer je beide kan genieten van een samenspel van begin tot einde: vanaf de eerste opwinding, het verleiden, kussen waarbij de geilheid ervan spat, het uitkleden, voorspel en seks waarbij je elkaar in de ogen kijkt, de lust in je partners ogen zien, wilde orgasmes en knuffelend nagenieten horen er allemaal bij.

Ik zou niet wachten tot je vakantie voorbij is, anders heb je er niets aan.

Ik ben het zelden zo eens geweest met een post, chapeau!
loisnvt schreef:
13-07-2018 20:50
Ik ben het zelden zo eens geweest met een post, chapeau!
Inderdaad dat is prachtig omschreven hoe het zou moeten zijn.
Jeep82 schreef:
13-07-2018 20:55
Inderdaad dat is prachtig omschreven hoe het zou moeten zijn.
Hier nog één!
Charles_Gentle28 schreef:
13-07-2018 19:37
Seks draait om twee personen. Niet enkel hij die op zijn eigen specifieke manier zijn ballen in je leegt, maar eerder wanneer je beide kan genieten van een samenspel van begin tot einde: vanaf de eerste opwinding, het verleiden, kussen waarbij de geilheid ervan spat, het uitkleden, voorspel en seks waarbij je elkaar in de ogen kijkt, de lust in je partners ogen zien, wilde orgasmes en knuffelend nagenieten horen er allemaal bij.
pure poezie sjarrel :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Rose81 schreef:
12-07-2018 16:18
Ik weet wel van mijn ex als hij echt heel veel stress had hij er ook geen zin in had.

En bij mijn vriend zijn zaak is nu echt heel veel stress. Misschien dat ik daarom ook de vakantie af wil wachten.

Ik weet het ook niet.
DUs is er al 8 maanden stress , zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Rose81

Hoe is het nu?
loisnvt schreef:
13-07-2018 20:50
Ik ben het zelden zo eens geweest met een post, chapeau!
Dank je, Lois! Blij dat je het ook zo aanvoelt. Ik wou enkel een beeld schetsen als man van hoe seks ook kan ;)
Charles_Gentle28 schreef:
24-07-2018 13:43
Dank je, Lois! Blij dat je het ook zo aanvoelt. Ik wou enkel een beeld schetsen als man van hoe seks ook kan ;)
Nou, dat is je gelukt en nogmaals, ben het er helemaal mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven