A.S.R. Vitality weekdoel halen, wie doet er mee?

11-01-2021 09:41 208 berichten
Ik wil meer bewegen dus ik heb me ingeschreven voor A.S.R. Vitality. Wie ook? Misschien kunnen we elkaar stimuleren in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Balen dat je half uurtje niet wordt meegerekend! Ik verbaasde me erover toen ik voor het eerst met Fitbit krachttraining ging doen, hoe laag m'n hartslag bleef. Terwijl ik echt wel diep ging :O

Snolkelderij: ik zou het gewoon doen haha. Maar ik vind het echt leuk om m'n hartslag te bekijken en m'n slaap. Ik denk dat ik via de app een nieuwe koop en dat ik m'n oude aan m'n vriend geef :D

Hier ruim 13.000 stappen dus straks nog een ommetje en dan heb ik m'n eerste 200 punten van deze week :high5:
Peer_92 schreef:
11-01-2021 10:40
Ik schrijf graag mee! Sinds begin dit jaar bezig dus m'n eerste weekdoel is makkelijk. Ik wandel veel en hoop dus vaak de 200 punten te halen door +15.000 stappen te halen. Hopelijk via het forum net wat meer motivatie om het vol te houden en m'n doelen te blijven halen :D
Ik ben een beetje bang dat, als je veel punten haalt, je volgende doel ook hoger wordt gesteld... ;-D
Ik zit te zoeken naar hoe je wel en geen punten kunt scoren, maar ik vindt het nergens.
Ik ben wel ook van plan om de filmpjes die ze hebben te gaan gebruiken voor mijn oefeningen. Maar dat is totnutoe slechts een plan :D
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dat gaat zeker gebeuren! Ik heb gelezen dat het benodigde aantal punten uiteindelijk maximaal 800 is. Dat zal wel een uitdaging worden :) maar als je dat niet haalt, zal het doel weer omlaag gaan.

https://www.asr.nl/vitality/verbeter-je ... -verdienen

Hier is te vinden hoeveel punten je kunt verdienen met stappen & sporten.
peer_92 wijzigde dit bericht op 12-01-2021 19:22
2.00% gewijzigd
Peer_92 schreef:
12-01-2021 19:18
Hahaha dat gaat zeker gebeuren! Ik heb gelezen dat de benodigde punten uiteindelijk maximaal 800 zijn. Dat zal wel een uitdaging worden :) maar als je dat niet haalt, zal het doel weer omlaag gaan.

https://www.asr.nl/vitality/verbeter-je ... -verdienen

Hier is te vinden hoeveel punten je kunt verdienen met stappen & sporten.
Ahh dank je! Mijn hartslagdoel ligt vrij laag voor mij zie ik, dat is gunstig.
Heb je zwarte of de roze fitbit?
Obscuro schreef:
11-01-2021 10:31
Het plan om te hardlopen ligt er al een tijd, ben onlangs verhuisd en moet gewoon nog een nieuwe 'route' vinden. Ik probeer wel een uur op een stevig tempo te lopen regelmatig, dan haal ik ook de 200 punten. Misschien moet ik het gewoon doen, had vorige week gewoon echt een mindere week, ook mentaal. Deze week ben ik wel weer gemotiveerd om het te halen (Omdat ik gewoon heel graag mijn nieuwe prullenbak wil hahaha)
Als je echt wilt gaan beginnen met hardlopen: Dit is mijn favoriete opbouwschema. Ik stap altijd in op het niveau wat ik kan, en van daar uit gaat de opbouw voor mij in een prima tempo. Als je het te zwaar vindt worden blijf je even één of twee trainingen hangen op hetzelfde niveau.
https://www.medipoint.nl/wp-content/upl ... ipoint.pdf
Succes ;-)
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
12-01-2021 19:30
Als je echt wilt gaan beginnen met hardlopen: Dit is mijn favoriete opbouwschema. Ik stap altijd in op het niveau wat ik kan, en van daar uit gaat de opbouw voor mij in een prima tempo. Als je het te zwaar vindt worden blijf je even één of twee trainingen hangen op hetzelfde niveau.
https://www.medipoint.nl/wp-content/upl ... ipoint.pdf
Succes ;-)
Ik ben zelf begonnen met couch to 5k, iets van de NHS (volgens mij). Ik vind het fijn want de stappen liggen hier heel laag en de appt past zich aan aan de feedback die je geeft. Wanneer ik weer ga beginnen ga ik hier mee verder, was goed vol te houden! Toch bedankt voor de tip, ik ga toch eens kijken welk schema zij aangeven.

Ik ben vandaag en gister gaan wandelen. Sinds ik verhuisd ben, ben ik echt nog op zoek naar goede (hard)looproutes. Gister een route gelopen door een woonwijk met veel hoogte verschillen, dat icm met stevig doorwandelen betekende wel dat ik 200 punten had behaald.
Vandaag een wat rustigere route gelopen, ik dacht dat het een groter rondje was maar het viel mee. Ik was naar een park gelopen hier in de buurt, heerlijk ontspannen en denk dat ik die route misschien ook ga gebruiken voor het hardlopen. Bij elkaar nu al 300/500 punten binnen, ik vermoed dat ik deze week ga halen!
Ik heb de eerste honderd punten binnen. De laatste 200 stappen heb ik liggend op de bank gedaan ;-D
anoniem_402036 wijzigde dit bericht op 18-01-2021 09:38
8.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee :-D
Sinds deze week pas een weekdoel maar heb nog 0 punten. Heb sinds kort een fitbit en wil sowieso in het weekend 10.000 stappen per dag zetten. Vorige week ook iedere keer na mijn werk gaan lopen alleen schiet dat er deze week bij in en morgen lukt het ook niet. Geen goed begin dus terwijl ik vorige week dus bijna elke dag 10.000 stappen haalde. Ik loop meestal ook twee keer per week hard dus denk wel dat ik de punten kan halen.

De vragenlijsten heb ik wel al ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn tweede weekdoel gehaald, ik hoefde maar 300 punten en zit nu op 400. Vandaag 200 punten gehaald met 20 minuten hardlopen op de loopband. Ik wil de rest van de week gewoon door blijven bewegen, maar wel lekker dat het nu al in the pocket is.
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie trouwens een gezondheidscheck laten doen? Ik heb een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Ik ben sowieso altijd al benieuwd naar mijn cholesterol en zo, het is gratis én je krijgt punten. Dus dat is een goede deal.
Ik heb vandaag weer flink gewandeld dus de 2e 100 punten zijn binnen.
Ik overweeg die test wel te doen, maar pas als ik een beetje ben afgevallen ;-D
Ze doen geen vetmeting toch? Dat vind ik wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook m'n weekdoel gehaald :) vandaag ruim een uur een hartslag van 151 gehad, ik denk dat dat 300 punten waard is? Er staat 100 bij, misschien dat de telling gewoon stopt bij het halen van een weekdoel.

Ik denk dat ik de check ook laat doen, maar ik wacht nog even op betere tijden denk ik. Als we uit de lockdown zijn ofzo.

Lilly ik heb ook moeite met genoeg bewegen op werkdagen. Kan niet wachten op langere dagen zodat ik ook na het eten nog buiten een rondje kan wandelen.

Lekker bezig hier allemaal :D
Alle reacties Link kopieren
Peer_92 schreef:
13-01-2021 21:42
Ik heb ook m'n weekdoel gehaald :) vandaag ruim een uur een hartslag van 151 gehad, ik denk dat dat 300 punten waard is? Er staat 100 bij, misschien dat de telling gewoon stopt bij het halen van een weekdoel.

Ik denk dat ik de check ook laat doen, maar ik wacht nog even op betere tijden denk ik. Als we uit de lockdown zijn ofzo.

Lilly ik heb ook moeite met genoeg bewegen op werkdagen. Kan niet wachten op langere dagen zodat ik ook na het eten nog buiten een rondje kan wandelen.

Lekker bezig hier allemaal :D
Goed bezig!

Normaal ga ik na mijn werk gelijk even wandelen, vooral met het thuiswerken maar deze week is mijn vriend vaak weg in de avond en zijn zoontje is deze week bij ons dus dat gaat het wat lastig. Vanavond ga ik er wel weer voor.

Het wordt gelukkig al wel wat later donker :-)

Ik ben ook wel benieuwd naar zo een test. Kan je die nu wel laten doen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn niet alle locaties open, maar wel een aantal apotheken. Ik moet er wel een stukje voor rijden, dat combineer ik dan met een familiebezoekje.

Ik heb 100 punten binnen, gesport en een stukje gewandeld. Voor mijn weekdoel hoef ik het niet meer te doen, mijn maanddoel gaat helaas pas op 1 februari in, maar voor het jaardoel is het alweer iets. Ik ga kijken of ik er nog 200 punten van kan maken door nog meer stappen te zetten, maar de koek is een beetje op vandaag.
Ik had niet in beeld dat er ook nog maand en jaar doelen zijn! Leuk.
Je moet meer dan 2500 punten in een maand halen voor maximaal cashback op je fitbit/applewatch.
Het is wel haalbaar, wel een goede stok achter de deur.
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
14-01-2021 18:58
Je moet meer dan 2500 punten in een maand halen voor maximaal cashback op je fitbit/applewatch.
Het is wel haalbaar, wel een goede stok achter de deur.
Dat zeker. En ik denk ook dat het haalbaar moet zijn, ik heb vorige week bijvoorbeeld 900 punten gehaald en deze week kom ik waarschijnlijk minimaal op 800.
Voor wie geïnteresseerd is, hier een heel gesprek op tweakers over vitality.
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/2031916
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig pamela! Jij beweegt veel, best veel punten per week.

Hier lekker een dagje Netflix gekeken. Na het eten nog een ommetje gemaakt maar niet eens genoeg voor 50 punten :P ik kijk zó uit naar de lente en de zomer. Lange dagen, mooi weer. Dan ben ik veel meer buiten en beweeg ik sowieso een stuk meer.

Morgen een groter rondje in de duinen lopen, dan zal ik de 200 punten wel makkelijk halen :sun:
Ik heb de fitbit besteld!
Hij is 20eu duurder via vitality dan elders online, dus dat is een extra stok achter de deur om het verschil terug te gaan verdienen.
Nu afwachten tot-ie komt.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een half uur een workout gedaan en 40 minuten yoga, maar eigenlijk best slecht van het programma dat dat niet meegeteld wordt. Terwijl ik daarmee best veel heb gedaan. Gelukkig heb ik nu ook bijna 10.000 stappen, dus haal ik toch nog wel 100 punten vandaag, maar ik blijf het stom vinden.
Ik heb een lage hartslag van mezelf, dus het is moeilijker om een workout boven een bepaalde hartslag te halen.
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
15-01-2021 12:49
Ik heb de fitbit besteld!
Hij is 20eu duurder via vitality dan elders online, dus dat is een extra stok achter de deur om het verschil terug te gaan verdienen.
Nu afwachten tot-ie komt.
Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vind het inzicht in je slaapgegevens interessant.

Peer: ik kijk ook echt uit naar het voorjaar. Wel je punten behaald met je wandeling in de duinen?

Vanochtend het zoontje van mijn vriend naar de voetbal gebracht en daarna gelijk een rondje gelopen en hem daarna opgehaald. Dacht dan combineer ik het gelijk :-)
Ik wil vanmiddag nog even lopen zodat ik sowieso de 10.000 haal vandaag.
Ik heb mijn eerste beloning binnen! Ik mag iets kiezen. Leuk zeg!
De fitbit is gisteren binnen gekomen, daar is hooguit 24 uur overheen gegaan.
Deze draagt voor overdag een stuk comfortabeler dan mijn hardloophorloge.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Snolkelderij!
Ik merk vaak ook niet eens dat ik mijn fitbit om heb, ook niet met slapen gelukkig.

Gisteren had ik 200 punten en vanochtend na het hardlopen heb ik mijn doel behaald. Het is volgens mij niet zo dat je meer punten krijgt wanneer je al aan je doel zit, het stopt gewoon bij je doel.
Alle reacties Link kopieren
Lilly goed bezig! Het weekdoel gaat inderdaad niet verder maar het totaal aantal punten wel, voor het jaardoel.

Snolkelderij lekker bezig met de Fitbit! Fijn dat je 'm niet voelt zitten. Zo zullen de stappen nog wel een stukje sneller gaan.

Pamela jammer dat die workouts niet worden omgezet in punten door een lage hartslag.

Hier eergister 20.000 stappen gezet maar dit weekend rotweer en ik moet werken. Dus dat wordt niks qua punten. Morgen weer een groter rondje wandelen.

Ben erachter gekomen dat ik zwanger ben :flirting: dus hopelijk wordt het halen van de doelen dit jaar wel moeilijk :) verklaart wel de hele hoge hartslag van woensdag, maakte me al zorgen over m'n conditie haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven