A.S.R. Vitality weekdoel halen, wie doet er mee?

11-01-2021 09:41 208 berichten
Ik wil meer bewegen dus ik heb me ingeschreven voor A.S.R. Vitality. Wie ook? Misschien kunnen we elkaar stimuleren in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
forumdame2011 schreef:
21-01-2021 13:26
Je hoeft niet perse te kiezen, je kunt ook Bol, Wehkamp, Zalando en veel meer waardebonnen kiezen.
Als dat niet had gekund had ik niet mee gedaan. Dat je alleen maar korting op bepaalde artikelen krijgt bedoel ik dus....
Ik heb nu een waardebon staan voor het behalen van mijn weekdoel vorige week maar daar staat een einddatum bij. Is dat dan dat ik voor de datum een webshop moet kiezen?
Ik moet mij er sowieso nog wat meer in verdiepen. :-)

Maandag heb ik 100 punten gehaald. Nog 200 te gaan, wil vanavond weer lopen en dan in het weekend sowieso hardlopen.

Het is wel een goede stok achter de deur, al was ik al wel actief. Maandag ging ik wandelen en toen dacht ik doe een extra stuk erbij, dan heb in ieder geval al mijn eerste punten. :-D
Alle reacties Link kopieren
Lilly1234 schreef:
21-01-2021 15:40
Ik heb nu een waardebon staan voor het behalen van mijn weekdoel vorige week maar daar staat een einddatum bij. Is dat dan dat ik voor de datum een webshop moet kiezen?
Ik moet mij er sowieso nog wat meer in verdiepen. :-)

Maandag heb ik 100 punten gehaald. Nog 200 te gaan, wil vanavond weer lopen en dan in het weekend sowieso hardlopen.

Het is wel een goede stok achter de deur, al was ik al wel actief. Maandag ging ik wandelen en toen dacht ik doe een extra stuk erbij, dan heb in ieder geval al mijn eerste punten. :-D
Ja, je spaartegoed moet je wel binnen 3 maanden verzilveren door er bijvoorbeeld een Bol bon voor aan te schaffen. Voor zover ik zag kun je bij Bol alleen een 20 euro waardebon kiezen (dus 4 spaartegoeden), bij Wehkamp weer een 15 euro waardebon (3 spaartegoeden) en bij Zalando kan het al voor een tientje. Dus als je twee keer je weekdoel haalt, kun je al een Zalando waardebon "kopen" met je spaartegoed.
Ik heb deze week al 600 punten gehaald, voornamelijk met wandelen, en dan scoren op de hartslag. Als jullie wandelen haal je dan de punten voor de stappen of voor je hartslag? Ik ben zo verbaasd dat ik zo hoog scoor met iets wat ik niet als een grote inspanning zie.
Alle reacties Link kopieren
forumdame2011 schreef:
21-01-2021 16:17
Ja, je spaartegoed moet je wel binnen 3 maanden verzilveren door er bijvoorbeeld een Bol bon voor aan te schaffen. Voor zover ik zag kun je bij Bol alleen een 20 euro waardebon kiezen (dus 4 spaartegoeden), bij Wehkamp weer een 15 euro waardebon (3 spaartegoeden) en bij Zalando kan het al voor een tientje. Dus als je twee keer je weekdoel haalt, kun je al een Zalando waardebon "kopen" met je spaartegoed.
Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
21-01-2021 19:21
Ik heb deze week al 600 punten gehaald, voornamelijk met wandelen, en dan scoren op de hartslag. Als jullie wandelen haal je dan de punten voor de stappen of voor je hartslag? Ik ben zo verbaasd dat ik zo hoog scoor met iets wat ik niet als een grote inspanning zie.
Je bent goed bezig!

Met wandelen scoor ik echt op de stappen en laatst met hardlopen wel hartslag.
Ik wil vanaf dit weekend ook echt thuis weer wat oefeningen gaan doen dus ben benieuwd of ik daar dan punten voor scoor.

Ik heb een kantoorbaan maar op kantoor ben ik wel meer in beweging. Loop je nog vaak de trap op en af enz. Op de dagen dat ik thuis werk is het echt wel bizar hoe weinig je dan echt beweegt.
Die inzichten door mijn fitbit vind ik wel interessant.
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
17-01-2021 13:30
Ik heb mijn eerste beloning binnen! Ik mag iets kiezen. Leuk zeg!
De fitbit is gisteren binnen gekomen, daar is hooguit 24 uur overheen gegaan.
Deze draagt voor overdag een stuk comfortabeler dan mijn hardloophorloge.
Hoe bevalt je fitbit?
Lilly1234 schreef:
21-01-2021 20:38
Hoe bevalt je fitbit?
Ik ben er echt blij mee. Hij is goed draagbaar, terwijl ik eigenlijk liefst niks aan mijn pols heb. Ik heb hem al helemaal naar mijn wens geconfigureerd. Ik vind de bijbehorende app en het online dashboard heel uitgebreid en mooi, mooier en beter dan dat van Garmin. Als ik ga wandelen of fietsen pakt-ie dat zelf op als activiteit zonder dat ik dit hoef te starten of stoppen. De gps-functie doet het ook goed.
Geen spijt van mijn keuze dus.

Doordat Vitality je in verleiding brengt om de fitbit/apple watch te kopen binden ze je ook aan hun programma. Je hebt dus een soort beloning-vooraf. Het is echt slim doordacht.
Ik dacht eerst dat je alleen mee kon doen met deze app als je bij ditzo of de Amersfoortse verzekerd bent, maar ik zie nu dat ze ook ‘asr Only’ hebben. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt, maar ik heb me aangemeld en krijg as maandag mijn eerste weekdoel.
Volgens mij heb ik alleen nog nergens die 3,50 moeten betalen. Komt dat nadat je je eerste weekdoel krijgt?
ClumsyNinja schreef:
22-01-2021 09:27
Ik dacht eerst dat je alleen mee kon doen met deze app als je bij ditzo of de Amersfoortse verzekerd bent, maar ik zie nu dat ze ook ‘asr Only’ hebben. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt, maar ik heb me aangemeld en krijg as maandag mijn eerste weekdoel.
Volgens mij heb ik alleen nog nergens die 3,50 moeten betalen. Komt dat nadat je je eerste weekdoel krijgt?
Zoals ik het lees moet je dan wel binnen een jaar een gekoppelde verzekering afsluiten. Dus als je volgend jaar overstapt naar 1 van die 2 zit je ook goed. Maar check je mail, ik neem aan dat ze je deze info al wel gestuurd hebben.
Leuk dat je meedoet!
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
22-01-2021 09:27
Ik dacht eerst dat je alleen mee kon doen met deze app als je bij ditzo of de Amersfoortse verzekerd bent, maar ik zie nu dat ze ook ‘asr Only’ hebben. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt, maar ik heb me aangemeld en krijg as maandag mijn eerste weekdoel.
Volgens mij heb ik alleen nog nergens die 3,50 moeten betalen. Komt dat nadat je je eerste weekdoel krijgt?
Welkom! Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het werkt als je niet verzekerd bent bij asr of Ditzo...

Ik heb deze week 800 punten gehaald. Ik doe elke dag een training van nét onder de 30 minuten en dat levert me niets op (te lage hartslag), maar ik ben er vandaag achter gekomen dat wanneer ik 2 minuten extra train en ik boven de 30 minuten kom, de gemiddelde hartslag wat lager mag zijn en ik opeens 200 punten scoor! Dat betekent dus dat ik opeens véél makkelijker punten kan halen. Echt fijn! En ook geluk dat ik er vrij snel achter gekomen ben, want anders zou ik echt veel punten mislopen.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
22-01-2021 09:27
Ik dacht eerst dat je alleen mee kon doen met deze app als je bij ditzo of de Amersfoortse verzekerd bent, maar ik zie nu dat ze ook ‘asr Only’ hebben. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt, maar ik heb me aangemeld en krijg as maandag mijn eerste weekdoel.
Volgens mij heb ik alleen nog nergens die 3,50 moeten betalen. Komt dat nadat je je eerste weekdoel krijgt?
Ik ben sinds dit jaar verzekerd via ditzo en bij de aanvraag kon ik mij ook voor a.s.r. Vitality aanmelden. Het is de eerste drie maanden gratis en daarna inderdaad €3,50 per maand.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
24-01-2021 13:43
Welkom! Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het werkt als je niet verzekerd bent bij asr of Ditzo...

Ik heb deze week 800 punten gehaald. Ik doe elke dag een training van nét onder de 30 minuten en dat levert me niets op (te lage hartslag), maar ik ben er vandaag achter gekomen dat wanneer ik 2 minuten extra train en ik boven de 30 minuten kom, de gemiddelde hartslag wat lager mag zijn en ik opeens 200 punten scoor! Dat betekent dus dat ik opeens véél makkelijker punten kan halen. Echt fijn! En ook geluk dat ik er vrij snel achter gekomen ben, want anders zou ik echt veel punten mislopen.
Goede ontdekking :-D
Wel grappig dat het dan zo een verschil maakt.
Ik heb gisteren mijn punten behaald, ik had er nog 100 te gaan :-) Ik ging hardlopen maar had nu de punten voor mijn hartslag maar stappen stond op 0 terwijl ik ook de stappen had gehaald. Maar ik denk dat de stappen niet werden meegenomen omdat ik mijn punten al had.

Het is vandaag ook echt een mooie dag om te lopen!
Alle reacties Link kopieren
Lilly1234 schreef:
24-01-2021 13:56
Goede ontdekking :-D
Wel grappig dat het dan zo een verschil maakt.
Ik heb gisteren mijn punten behaald, ik had er nog 100 te gaan :-) Ik ging hardlopen maar had nu de punten voor mijn hartslag maar stappen stond op 0 terwijl ik ook de stappen had gehaald. Maar ik denk dat de stappen niet werden meegenomen omdat ik mijn punten al had.

Het is vandaag ook echt een mooie dag om te lopen!
Ja, je kan maar voor 1 ding per dag punten halen, hartslag óf stappen.
Goed dat je het hebt gehaald, hoeveel punten moest je deze week?
pamelacourson schreef:
24-01-2021 13:43
...

Ik heb deze week 800 punten gehaald. Ik doe elke dag een training van nét onder de 30 minuten en dat levert me niets op (te lage hartslag), maar ik ben er vandaag achter gekomen dat wanneer ik 2 minuten extra train en ik boven de 30 minuten kom, de gemiddelde hartslag wat lager mag zijn en ik opeens 200 punten scoor! Dat betekent dus dat ik opeens véél makkelijker punten kan halen. Echt fijn! En ook geluk dat ik er vrij snel achter gekomen ben, want anders zou ik echt veel punten mislopen.
Fijn! Ik vond het al zo bijzonder dat jij zo lastig aan punten kon komen.
Ik heb deze week 1000 punten gehaald, met alleen wandelen en 2 x fietsen. Dat moet dus wel gaan lukken het komende jaar. Ik ben benieuwd wat mijn nieuwe weekdoel wordt.

Mijn fitbit raakte vandaag tijdens het wandelen de verbinding met gps kwijt, dat is niet zo netjes. Hopelijk gebeurt dat niet te vaak. Gelukkig waren de stappen en hartslag wel geregistreerd.
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig! Hier deze week niet super veel punten gehaald (550, kan nog 650 worden als ik vandaag nog wat stappen zet). Ik hoop dat het weekdoel binnenkort wel hoog wordt zodat ik meer gemotiveerd wordt om meer te bewegen.

Fijn dat je erachter bent gekomen waarom je geen punten voor je workouts kreeg Pamela! Dat zal vanaf nu wel makkelijker worden.

Balen dat je Fitbit de GPS kwijtraakte Snolkelderij. Hoop inderdaad niet dat dat vaker gebeurt, toch wel een handige functie...
Mijn weekdoel is opnieuw 300. Ik had gedacht dat het wel zou gaan stijgen na al die punten van afgelopen week :-)
Fijne week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hè wat gek Snolkelderij! Mijne is vandaag naar 400 gegaan. Waarschijnlijk volgende week dan. Wanneer ben je begonnen?
Dit is mijn derde week met een weekdoel. Het zal volgende week wel zijn dan.
Ik heb gisteren een doos bij Zalando besteld :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 3 weken 300 gehad en nu, week 4, is het naar 400 gegaan.
Ik had afgelopen week 1050 punten en mijn weekdoel is ook 300 gebleven. Dat wordt weer een makkie. Succes allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee. Mijn weekdoel is sinds deze week 400. Dat moet wel lukken.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij nu ook de vierde week. Vandaag 300 punten gehaald op basis van m'n hartslag (2u20m op 120). Dat gaat een makkie worden deze week :D
Alle reacties Link kopieren
Bella_81 schreef:
25-01-2021 13:15
Ik had afgelopen week 1050 punten en mijn weekdoel is ook 300 gebleven. Dat wordt weer een makkie. Succes allemaal.
Hoe kom je dan aan 50?
Ik heb vandaag 200 gehaald (hartslag, maar 15000 stappen haal ik denk ik ook wel). Dus ik ben weer tevreden, waarschijnlijk haal ik morgen mijn weekdoel al wel.
pamelacourson schreef:
25-01-2021 18:00
Hoe kom je dan aan 50?
Ik heb vandaag 200 gehaald (hartslag, maar 15000 stappen haal ik denk ik ook wel). Dus ik ben weer tevreden, waarschijnlijk haal ik morgen mijn weekdoel al wel.
Tussen de 7500 en 10000 stappen krijg je 50 punten.
Alle reacties Link kopieren
Bella_81 schreef:
25-01-2021 20:03
Tussen de 7500 en 10000 stappen krijg je 50 punten.
Oh oké, ik dacht dat je dan niets kreeg. Maar dat scheelt alweer.

Mijn gemiddelde hartslag was gisteren tijdens mijn workout blijkbaar 2 slagen te laag om 200 punten te halen, dus ik heb er maar 100. Maar toch 300 van de 400 binnen voor deze week, gaat dus nog makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven