App krachttraining

07-04-2024 18:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een fijne app waar krachttraining programma’s staan die ik in de sportschool kan doorlopen en afvinken. Evt ook nog een opbouw maakt in gewichten na invullen.

Heeft iemand een goed tip? Vind het niet erg als ik moet betalen als hij maar fijn is.
Tvp
I wanna live my life with the volume full!
Mijn sportschool heeft een eigen app waar ze mijn schema ingezet hebben. Ik kan hem zelf steeds aanpassen in kilo's en aantal sets als ik vooruitgang boek.

Heeft jouw sportschool niet zoiets?
Zelf gebruik ik Virtuagym Fitness. De gratis variant omdat ik zelf oefeningen toevoeg. Ik vind het een gebruiksvriendelijke app. Heel soms herkent hij een oefening niet als ik de naam ervan invoer, of ik moet de variant met dumbell invoeren in plaats van een schijf bijvoorbeeld.
Hier staan ook heel veel verschillende workouts in. Wat amper met de gratis variant te gebruiken is. Ik meen dat een jaarabonnement 50 euro kost.
summerheat schreef:
07-04-2024 20:15
Mijn sportschool heeft een eigen app waar ze mijn schema ingezet hebben. Ik kan hem zelf steeds aanpassen in kilo's en aantal sets als ik vooruitgang boek.

Heeft jouw sportschool niet zoiets?
Mijn vorige had dit wel maar deze helaas niet!

Wil graag inderdaad programma’s zodat ik niet zelf oefeningen hoef te combineren want daar heb ik weinig verstand van.
Bij ons gebruiken ze mywelness. Deze bevalt mij goed.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven