Clubjoy / Les Mills groepslessen

15-05-2017 08:13 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit ... lang lang geleden ... bestond er een topic over de Les Mills groepslessen, waar we de releases, muziek, oefeningen, gewichten, vorderingen etc. met elkaar doornamen. Vond ik leuk!

Wie vindt het leuk om met mij en andere groepsles-fans op deze gloednieuwe sportpijler ervaringen uit te wisselen?

TO trapt af:
Ik deed ooit Les Mills Bodypump en Bodybalance. Daarna jaren niks. Ruim 2,5 jaar terug starte ik bij een sportschool waar ze Clubjoy lessen geven. Het principe is ongeveer hetzelfde... in ieder geval voor de lessen die ik volg. (Clubjoy Power = pump, Clubjoy yoga = balance)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Iemand de nieuwe release van BP al gedaan? Ik vond hem leuk!
Alleen de buikspiertrack is erg kort - stelt niks voor...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe club joy yoga release vind ik nog zeer matig tot nu toe, erg jammer!
Sciencerocks schreef:
24-07-2018 21:26
Net gecombat. Was schaduw op podium. Ondanks de hitte even helemaal los gegaan. Voelde even goed. Ging wel onderuit bij track 6. Mijn voet bleef even staan terwijl de rest van mijn lichaam naar links ging. Gelukkig was het een slow motion snoekduik #awkward.

Nu even flink uit weten voordat ik een koude douche neem.
Hello, alles ok met je?

Ik moest eergisteren denken aan je toen ik een BC les volgde bij Alex Sanchez! Ik was met mijn gezin op vakantie in een dorp dichtbij Torre Del Mar, waar zijn club gelegen is.

Wat een inspiratiebom! Ik ben totaal gemotiveerd om de nieuwe te geven. Hij is zo goed zeg. Volgende release staat hij weer op Sh’bam. Weer een release om naar uit te kijken. 🙃 Wat een knapperd, ook... 😜
Alle reacties Link kopieren
Yaqui, jaloers!!!!! Hij is helemaal niet verkeerd om naar te kijken inderdaad, en kan nog bewegen ook!

Hoe vind je shbam 33 en combat 77? Ik vind de combat top, alhoewel track 2 echt een uitdaging is voor de deelnemers.
Shbam is leuker uitgepakt dan dat ik in eerste instantie dacht. Maar ik vind de nummers kort? En de contemporary niet fijn, die komt heel raar uit met de kick opzij en dan gelijk in een side step.
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
10-10-2018 15:39
Iemand de nieuwe release van BP al gedaan? Ik vond hem leuk!
Alleen de buikspiertrack is erg kort - stelt niks voor...
Echt heel kort inderdaad en totaal niet zwaar!
Sciencerocks schreef:
11-10-2018 16:06
Yaqui, jaloers!!!!! Hij is helemaal niet verkeerd om naar te kijken inderdaad, en kan nog bewegen ook!

Hoe vind je shbam 33 en combat 77? Ik vind de combat top, alhoewel track 2 echt een uitdaging is voor de deelnemers.
Shbam is leuker uitgepakt dan dat ik in eerste instantie dacht. Maar ik vind de nummers kort? En de contemporary niet fijn, die komt heel raar uit met de kick opzij en dan gelijk in een side step.
In het echt is hij nog beter (en knapper) dan op het scherm. Hij is enorm sterk in connectie, maar wat ik wel bijzonder vond is dat hij na elk nummer stopte en de leden liet drinken. Hij liet ook twee nummers weg (teveel nieuwe mensen, zei hij) en hij sprong vaak de zaal in. Hij vroeg me “ik ken je van ergens, denk ik?” Ja, ik zet een tripple favorite op al je posts.. 🙈

Afin, hij zei me achteraf dat de choreografen het redelijk beu waren om zoveel te moeten reizen (en meer tijd wilden spenderen met hun familie), waardoor ze ondere andere hem en Caley als ambassadeur hebben ingeschakeld.

De Sh’bam vind ik erg goed, maar ik zal hem snel beu zijn, vrees ik. De nummers zijn idd heel erg kort. De contemporary vind ik wel erg leuk. De BC is gewéldig. De muziek vond ik eerst niets, maar in combinatie met de bewegingen is het geniaal.

Hoe reageren de leden?

Ik heb ze nog niet gelanceerd, want ben een maand met verlof. 🙃
Alle reacties Link kopieren
Heb donderdag voor het eerst de nieuwe release van body combat gedaan. Wat een gave release zeg! Bij sommige stukken, vond ik het niet helemaal op ritme gaan maar overall een hele leuke release.

Voornamelijk nummer 7 is super energiek!
Je hebt het waarschijnlijk over track 2 of 6? :)
Ik merk dat de leden het moeilijk hebben om die goed in het ritme te volgen. Maar op zich is dat helemaal niet erg, zo lang de beweging maar goed is. Track 7 is idd super energiek! Daar piekt mijn hartslag steeds. Zalig.

Naomir schreef:
27-10-2018 08:18
Heb donderdag voor het eerst de nieuwe release van body combat gedaan. Wat een gave release zeg! Bij sommige stukken, vond ik het niet helemaal op ritme gaan maar overall een hele leuke release.

Voornamelijk nummer 7 is super energiek!
Alle reacties Link kopieren
yaqui schreef:
27-10-2018 22:09
Je hebt het waarschijnlijk over track 2 of 6? :)
Ik merk dat de leden het moeilijk hebben om die goed in het ritme te volgen. Maar op zich is dat helemaal niet erg, zo lang de beweging maar goed is. Track 7 is idd super energiek! Daar piekt mijn hartslag steeds. Zalig.
Ik zal volgende keer eens opletten welke tracks, ik heb inderdaad het idee 2 of 3 nummers dat de bewegingen niet helemaal op ritme gaan. Ik tel altijd alles en raak dan helemaal in de war. Maar de buikspieren vind ik ook heftig, ben er achter dat mijn schuinbuikspieren niet zo getraind zijn :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
De buikspierentrack is idd zo hard! 😱

Bij track 3 is er stuk waar je van de jab-cross opeens overgaat naar een hook (rechts en links) en daarna een dubbele hook. Ik heb me daar vorige les serieus in gemist. Dat ritme is uitdagender, vind ik. Ofwel ligt het aan mij. 🙈

Wanneer ga je weer?
Naomir schreef:
28-10-2018 08:29
Ik zal volgende keer eens opletten welke tracks, ik heb inderdaad het idee 2 of 3 nummers dat de bewegingen niet helemaal op ritme gaan. Ik tel altijd alles en raak dan helemaal in de war. Maar de buikspieren vind ik ook heftig, ben er achter dat mijn schuinbuikspieren niet zo getraind zijn :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
yaqui schreef:
28-10-2018 08:46
De buikspierentrack is idd zo hard! 😱

Bij track 3 is er stuk waar je van de jab-cross opeens overgaat naar een hook (rechts en links) en daarna een dubbele hook. Ik heb me daar vorige les serieus in gemist. Dat ritme is uitdagender, vind ik. Ofwel ligt het aan mij. 🙈

Wanneer ga je weer?
Morgen is het weer! Ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
yaqui schreef:
27-10-2018 22:09
Je hebt het waarschijnlijk over track 2 of 6? :)
Ik merk dat de leden het moeilijk hebben om die goed in het ritme te volgen. Maar op zich is dat helemaal niet erg, zo lang de beweging maar goed is. Track 7 is idd super energiek! Daar piekt mijn hartslag steeds. Zalig.
Ik heb even opgelet. Ik heb moeite met nummer 2 (eigenlijk dan nummer 4, maar het is 1a,1b en 1c toch?) en met de laatste voor de buikspieren, volgens mij is dat nummer 8. Het gaat zo snel dat ik de beweging nauwelijks goed kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Hi naomir, deze release heeft een 1a en 1b. Track 2 is met de thunderkick en side kick, track 3 is de boxing track. Ik vind zelf het ritme van track 3 op het begin missen, dus lastig starten.

Ben vorige week op Megakwartaal geweest, superleuk! Shbam, combat, jam en de trip gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Sciencerocks schreef:
03-11-2018 09:03
Hi naomir, deze release heeft een 1a en 1b. Track 2 is met de thunderkick en side kick, track 3 is de boxing track. Ik vind zelf het ritme van track 3 op het begin missen, dus lastig starten.

Ben vorige week op Megakwartaal geweest, superleuk! Shbam, combat, jam en de trip gedaan.
Ooh zo. Ja die 2 vind ik heel gaaf met die kick, ik moet wel constant blijven nadenken, maar misschien vind ik het ook een gave track omdat ik BTS fan ben. haha
Alle reacties Link kopieren
Iemans alweer een van de nieuwe releases gedaan?
Ik ga komende week eens de nieuwe bodypump proberen; ben benieuwd!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Wij lanceren pas volgende week. Moet nog choreo instuderen. Laat zeker weten hoe de BP was!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dinsdag voor het eerst bodyattack gedaan....sodemieter o_o kon gister amper lopen :lol:
Vanavond voor het eerst bodybalance.
Verder doe ik bodypump. Heb alleen de nieuwe release nog niet gehad
Ukkepuk14 schreef:
10-01-2019 07:03
Ik heb dinsdag voor het eerst bodyattack gedaan....sodemieter o_o kon gister amper lopen :lol:
Vanavond voor het eerst bodybalance.
Verder doe ik bodypump. Heb alleen de nieuwe release nog niet gehad
Haha Ukkepuk, zo typisch. 😂 Wanneer lanceert je sportschool de nieuwe?

Ik heb de helft van de choreografie van de Sh’bam geleerd en die is erg cool. Volgens een paar leden (die soms met mij op t podium staan) een stuk technischer.

ScienceRocks; Alex staat wéer op de video ee. 🥰

Ik ben alweer zwanger, dus hopelijk is de BC niet al te zwaar, zodat ik de les nog een aantal weken kan geven. Ik begin met instuderen van de BC op maandag.
Alle reacties Link kopieren
@yaqui de nieuwe release was maandag, maar ik ga hem zaterdag doen....of vanavond na bodybalance als ik nog puf heb :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Vond de nieuwe release erg leuk. Lekkere nummers. Alleen heel kort buikspieren....zelfs IK kon ze volhouden, dat zegt wat hoor :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer de fout gemaakt om nog een les Bodyattack achter de Bodypump aan te doen; toen kon ik echt drie dagen niet lopen van al dat springen... :-?

Afgelopen week trouwens een mix van Bodypump gedaan met een track met bijna non-stop lunges; ik kan nu ook al drie dagen niet meer lopen van de spierpijn in mijn kuiten.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
12-01-2019 18:14
Ik heb ook een keer de fout gemaakt om nog een les Bodyattack achter de Bodypump aan te doen; toen kon ik echt drie dagen niet lopen van al dat springen... :-?

Afgelopen week trouwens een mix van Bodypump gedaan met een track met bijna non-stop lunges; ik kan nu ook al drie dagen niet meer lopen van de spierpijn in mijn kuiten.
Ja die lunges er komt geen einde aan haha. Alleen ik voel de spierpijn in mijn kont 😊. En na de buikspieren nog even planken en draaien, niet te doen 😌
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
12-01-2019 18:14
Ik heb ook een keer de fout gemaakt om nog een les Bodyattack achter de Bodypump aan te doen; toen kon ik echt drie dagen niet lopen van al dat springen... :-?

Afgelopen week trouwens een mix van Bodypump gedaan met een track met bijna non-stop lunges; ik kan nu ook al drie dagen niet meer lopen van de spierpijn in mijn kuiten.
Ja die lunges er komt geen einde aan haha. Alleen ik voel de spierpijn in mijn kont 😊. En na de buikspieren nog even planken en draaien, niet te doen 😌
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
12-01-2019 18:14
Ik heb ook een keer de fout gemaakt om nog een les Bodyattack achter de Bodypump aan te doen; toen kon ik echt drie dagen niet lopen van al dat springen... :-?

Afgelopen week trouwens een mix van Bodypump gedaan met een track met bijna non-stop lunges; ik kan nu ook al drie dagen niet meer lopen van de spierpijn in mijn kuiten.
Ja die lunges er komt geen einde aan haha. Alleen ik voel de spierpijn in mijn kont 😊. En na de buikspieren nog even planken en draaien, niet te doen 😌
Alle reacties Link kopieren
Heb jij het over de nieuwe release?
Dat klinkt niet heel aantrekkelijk... :-?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven