Crosstrainer kopen

21-11-2020 09:30 11 berichten
Ik ben op zoek naar een crosstrainer. Ik ga meerdere keren per week hardlopen maar aangezien het dan nu donker is wil ik iets aanschaffen voor thuis. Een loopband is geen goed idee omdat je dat heel goed hoort daarom zit ik aan een crosstrainer te denken maar er
is echt heel veel te koop. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 10-12-2020 11:22
0.00% gewijzigd
Ik hardloop ook en heb een gewone hometrainer. Inklapbare. Werkt hier prima en was niet duur (bij de bol).
Vind het wel ergens saai om te doen, echter zet ik vaak een muziekje etc op.
Bij de bol heb je ook goede crosstrainers, met recensie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou uitzoeken wat een goed merk is en dan een tweedehands kopen. Veel mensen doen een goede crosstrainer weer weg nadat ze hem 1 maand gebruikt hebben omdat het zo saai is.
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken de crosstrainer allebei drie keer per week. Aangeschaft bij de grote sportzaak met blauwe letters. Erg fijn en wij vinden het ideaal zo in de winter!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook ooit een gehad en na een tijd deed het dienst als wasrek :P maar ik had wel een hele fijne, ik weet niet meer welk merk maar het had ook iets met gewicht en stevigheid te maken. Heb er toen een aantal getest in een fysieke winkel. Zou zo’n ding niet online kopen want er zit veel verschil in.
Marktplaats natuurlijk. En dan parkeren voor de tv want anders dodelijk saai
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet touwtjespringen? Dat is veel goedkoper en ligt dichter bij hardlopen qua belasting. Kun je mee varieren: voorwaats, achterwaarts, 1 been en in intervallen trainen.
@RP7,daar heb ik ook al aan zitten denken maar ik wil ik 's morgens doen voordat ik ga werken en ik denk dat de buren dat best goed horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een gehad die ik gratis kon ophalen via de weggeefhoek.

Uiteindelijk vond ik dat geen fijne. De handsteunen gingen snel los zitten en het vliegwiel had een band eromheen waar je de weerstand met een knop van kon stellen. Maar de wrijving van het vliegwiel op die band maakte vrij veel lawaai.
En de kinderen gingen er steeds op (logisch) en aangezien ie in de woonkamer stond was dat echt heel irritant 😬.
Dat was deze trouwens, weet het merk even niet meer. Wel een bekend crosstrainer b-merk.

https://link.marktplaats.nl/a1359586353 ... nt=app_ios

Ik zou zeggen: beter een duurder en zwaarder model nemen zoals op de sportschool. Daar heb je meer plezier van.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Zelf had ik er eerst eentje gehuurd. Dit om te kijken of ik het ook echt zou gebruiken. Werd gebracht en gehaald. Tevens met een optie tot kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven