Gladde bikini voor onder wetsuit (grote cupmaat)

25-05-2020 17:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort leer ik surfen. Vooral nog heel veel liggen op de plank en eraf vallen :facepalm: maar ik heb het prima naar mijn zin. Ik heb wel door, dat alles aan knoopjes/overslag /beugels in je bikini pijn gaat doen door je wetsuit. Dus ik ben op zoek naar een gladde (sport)bikini met een grotere cupmaat. Ik had al iets besteld, zie link
https://www.wehkamp.nl/adidas-performan ... 2%5D%7D%7D

Maar die haltertop gaat pijn doen op mijn nekspieren en mijn borsten zitten er echt niet netjes in. Iemand die een goede tip heeft?
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet zo’n sport bh eronder doen die net een topje lijkt? Eentje die voor sluit of een zonder sluiting?
Is een (sport)badpak niet een beter idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er toch een bezoekje aan de winkel aan wagen Prima Donna is een BH merk, maar ze hebben ook bikini's, verkrijgbaar bij de betere lingeriezaak. Geen halter idd, die vind ik sowieso niet fijn met mijn F/G cup. Ooit eens zo een gehad en ik heb de bandjes toen vast laten naaien zodat het schouderbandjes werden.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag eigenlijk altijd een bedpak onder mijn wetsuit, want dan heb ik minder last van naden/bandjes/ed die zich in je huid drukken én je krijgt je wetsuit makkelijker aan én uit.

Ik zou voor een sportbikini gaan:
https://www.perrysport.nl/product/zwart ... lsrc=aw.ds
Inderdaad dus wat je zelf besteld hebt. :biggrin:
Zo'n wetsuit zit over het algemeen dusdanig strak dat alles wel op zijn plek blijft bij mij.
dianaf wijzigde dit bericht op 25-05-2020 17:31
8.37% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
wilma36 schreef:
25-05-2020 17:27
Ik zou er toch een bezoekje aan de winkel aan wagen Prima Donna is een BH merk, maar ze hebben ook bikini's, verkrijgbaar bij de betere lingeriezaak. Geen halter idd, die vind ik sowieso niet fijn met mijn F/G cup. Ooit eens zo een gehad en ik heb de bandjes toen vast laten naaien zodat het schouderbandjes werden.
Ik heb echt goede (en dure) bikini's voor op het strand. Maar de meeste bikini's (ook van Prima Donna) hebben een beugel. En dat gaat pijn doen als je veel op je buik ligt op je plank. Daarbij wil ik mijn goede bikini's niet aan doen onder mijn wetsuit, dan slijten ze echt te snel.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-05-2020 17:30
Ik draag eigenlijk altijd een bedpak onder mijn wetsuit, want dan heb ik minder last van naden/bandjes/ed die zich in je huid drukken én je krijgt je wetsuit makkelijker aan én uit.

Ik zou voor een sportbikini gaan:
https://www.perrysport.nl/product/zwart ... lsrc=aw.ds
Inderdaad dus wat je zelf besteld hebt. :biggrin:
Zo'n wetsuit zit over het algemeen dusdanig strak dat alles wel op zijn plek blijft bij mij.
Een badpak is inderdaad ook wel een optie. Die sportbikini zit niet mooi bij mijn borsten. Ik heb wel een grote cupmaat, maar ben verder niet zwaar. Bij dat soort topjes houd ik dan altijd stof over aan de zijkanten.

Ik hoor ook van mensen die niets onder hun wetsuit aan doen. Lijkt me niet heel lekker zitten? En sowieso niet handig als je dan bij de buitendouche je wetsuit wilt uitdoen ;-)
Alle reacties Link kopieren
gewoon een (wedstrijd) badpak onder je wetsuit aantrekken. Geeft ook veel minder problemen met aan en uit trekken
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hoe kunnen je borsten wel netjes zitten in een wetsuit? Die worden zo plat geduwd dat ze zo ongeveer tussen je knieën en je kin zitten.
En inderdaad: een badpak, dat kan namelijk ook nergens geen schuiven als je je wetsuit van je lijf af stroopt. Ik had graag een sportieve (niet echt geschikt om daarna op het strand te gaan liggen), die zat ook nog prima als ik halverwege me ineens bedacht dat ik de bovenkant van mijn pak wel naar beneden kon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook het liefst een badpak onder een wetsuit.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
25-05-2020 17:33
Een badpak is inderdaad ook wel een optie. Die sportbikini zit niet mooi bij mijn borsten. Ik heb wel een grote cupmaat, maar ben verder niet zwaar. Bij dat soort topjes houd ik dan altijd stof over aan de zijkanten.

Ik hoor ook van mensen die niets onder hun wetsuit aan doen. Lijkt me niet heel lekker zitten? En sowieso niet handig als je dan bij de buitendouche je wetsuit wilt uitdoen ;-)
Echt? Nee dat herken ik niet. Toen ik in het buitenland woonde, droeg ik altijd een korte wetsuit voor het duiken. Degenen die meer doken hadden een soort heel dun lycra pak eronder, waar dan zo'n lang pak over ging. Dat ging nog veeeeeeel makkelijker. Maar helemaal niets vind ik zelf niet zo'n fijn idee. Want het is fijn dat je dan gewoon de bovenkant los kunt maken en los kunt laten hangen. Zowel als het warm is (god, wat zijn die dingen soms heet), maar ook als je het koud krijgt (je koelt dan minder snel af).

Die sportdingen zitten bij mij dus ook niet mooi. Relatief kleine omvang met 'grotere' borsten (75E/F). Als de omvangband goed is, dan is er te weinig ruimte voor mijn borsten omdat ze vaak op generieke maat (M/L/ed) ipv cupmaat gebruiken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ok duidelijk, een badpak dus! Geen idee waarom ik daar niet aan dacht :facepalm: . Ik zat echt te focussen op een gladde bikini.

Maakt het zoeken wel weer een stuk makkelijker. Ik ga maar weer eens online shoppen.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-05-2020 17:50
Die sportdingen zitten bij mij dus ook niet mooi. Relatief kleine omvang met 'grotere' borsten (75E/F). Als de omvangband goed is, dan is er te weinig ruimte voor mijn borsten omdat ze vaak op generieke maat (M/L/ed) ipv cupmaat gebruiken.
Precies dit inderdaad. Zo jammer, want er zitten echt wel leuke tussen.
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
25-05-2020 17:55
Ok duidelijk, een badpak dus! Geen idee waarom ik daar niet aan dacht :facepalm: . Ik zat echt te focussen op een gladde bikini.

Maakt het zoeken wel weer een stuk makkelijker. Ik ga maar weer eens online shoppen.
Volgens mij ben ik één van de weinigen in mijn omgeving die naast een bikini nog een gewoon badpak heeft. In het zwembad zie ik alleen de fanatiekere/oudere zwemsters in een badpak. Mijn leeftijd (midden dertig) en jonger draagt meestal een bikini. Dus ik vind het niet zo raar hoor. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-05-2020 18:03
Volgens mij ben ik één van de weinigen in mijn omgeving die naast een bikini nog een gewoon badpak heeft. In het zwembad zie ik alleen de fanatiekere/oudere zwemsters in een badpak. Mijn leeftijd (midden dertig) en jonger draagt meestal een bikini. Dus ik vind het niet zo raar hoor. :biggrin:

Ik heb ook pas een badpak gekocht toen ik begon met duiken, draag verder altijd een bikini. Maar bikini en wetsuit vind ik geen fijne combinatie, ik red me er wel mee, maar het zit niet lekker.

(Ben ook een dertiger...)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
25-05-2020 18:09
Ik heb ook pas een badpak gekocht toen ik begon met duiken, draag verder altijd een bikini. Maar bikini en wetsuit vind ik geen fijne combinatie, ik red me er wel mee, maar het zit niet lekker.

(Ben ook een dertiger...)
:high5:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven