Goede crosstrainer voor thuis

07-02-2024 21:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend en ik willen graag een crosstrainer thuis en zijn aan het rondspeuren op internet.

Het maximale budget wat we eraan kwijt willen is €800. Heb je er ook eentje? Welke en is deze prettig?

Ik hoor het graag :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee wat een goede is, maar ik zou vooral reviews lezen, kijken wat je ongeveer wilt en dan op marktplaats kijken.

Dit is echt zo’n een artikel wat mensen nieuw kopen, 3 keer gebruiken en dan na maanden niet gebruiken toch maar weer verkopen want neemt veel ruimte in.

Net als de sapcentrifuge of pastamaker: niet nieuw kopen maar gebruik maken van andermans impulsaankoop……
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou ook voor tweedehands gaan. Wij hebben er nog 1 staan die niet meer wordt gebruikt die we destijds wel nieuw hadden gekocht. Toen ook vooral naar revieus gekeken. Gaan die van ons ook maar is te koop zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben wel nieuw gekocht. Zijn naar een winkel voor hometrainers geweest en daar konden we er meerdere uitproberen. Heel fijn want ze zijn echt allemaal anders.
We hebben hem nu een jaar en we gebruiken het regelmatig.
Alle reacties Link kopieren Quote
patchouli_ schreef:
07-02-2024 23:16
Geen idee wat een goede is, maar ik zou vooral reviews lezen, kijken wat je ongeveer wilt en dan op marktplaats kijken.

Dit is echt zo’n een artikel wat mensen nieuw kopen, 3 keer gebruiken en dan na maanden niet gebruiken toch maar weer verkopen want neemt veel ruimte in.

Net als de sapcentrifuge of pastamaker: niet nieuw kopen maar gebruik maken van andermans impulsaankoop……
Goeie. Of bij de kringloop. Ik heb een nieuwe renband aangeschaft, veel betere daarna gezien bij de kringloop voor een tientje.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zou er een bij Decathlon kopen. Degelijk en scherp geprijsd. En dan een met veel goede reviews.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom een cross trainer als ik vragen mag? Welke doelen heb je?
(Roeimachine is anders een nog veel beter alternatief)

Ik ben benieuwd naar je doel.
Afhankelijk daarvan kun je nog eens overwegen of het dan wel een crosstrainer moet zijn 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Een-nieuw-geluid schreef:
09-02-2024 12:24
Waarom een cross trainer als ik vragen mag? Welke doelen heb je?
(Roeimachine is anders een nog veel beter alternatief)

Ik ben benieuwd naar je doel.
Afhankelijk daarvan kun je nog eens overwegen of het dan wel een crosstrainer moet zijn 😉
Zeker mee eens!
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Eigenlijk vooral om conditie op te bouwen.

Inmiddels hebben we een mooie crosstrainer op de kop getikt voor een leuk bedrag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh je hebt er al 1 aangeschaft. Die van mij komt van de Decathlon, daar heb ik verschillende modellen geprobeerd en uiteindelijk bij deze uitgekomen. Ik wilde er sowieso een aantal programma’s op hebben zodat ik die kon volgen. Ook vond ik de ‘lengte’ van de stappen belangrijk, maar daar kwam ik pas achter toen ik er daar een paar probeerde. Ik gebruik hem regelmatig! Ook fijn: ik kan mijn tablet erop zetten, dus sporten en Netflix tegelijk.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven