Goldbergh Skipakken

02-03-2024 20:13 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaring met de skipakken van Goldbergh???

Goedkoop zijn ze niet maar in de sale is het nog te overzien. Skikleding is te krijgen vanaf echt heel goedkoop Lidl tot aan designer.

Ik heb een mooi pak van Goldberg gezien in de sale met 50% korting voor €400,-

Als ik online kijk beginnen pakken rond de €200.

Ik ben op zoek naar een mooi pak die jaren meegaat (als ik niet nog dikker word :bonk: ) Ook al ben ik geen ski veteraan. Uiteraard is comfort een eis die vanzelfsprekend is, hoor ook graag daarover


Hoor graag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goldbergh is best prima spul, maar qua technische materialen ook weer niet de top. Voor de gewoon piste skiër ruim voldoende. Je betaalt vooral voor de looks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een pak van ben er erg blij mee. Zit lekker en ik zie er cool uit het verbeterd mijn ski skills helaas niet, maar ik zie er in iedergeval goed uit als ik onderuit ga 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Cilly3 schreef:
02-03-2024 20:40
Ik heb er een pak van ben er erg blij mee. Zit lekker en ik zie er cool uit het verbeterd mijn ski skills helaas niet, maar ik zie er in iedergeval goed uit als ik onderuit ga 😂
Haha perfect, dit klinkt zoals ik de piste af zal gaan. Wat heb jij voor het pak betaalt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er 300 voor betaald ik heb hem overgenomen van een vriendin die had hem 1x gedragen en vond sneeuw niet haar ding 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe valt het? Ik ben geen mager model zoals op de foto. Dus zo zal ik er niet uit zien 😂 ik moet wel kunnen bewegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind ze ook mooi, hou alleen niet van skiën ( kan het ook niet :biggrin: )
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hou niet van het merk, ik vind het een beetje tokkie overkomen (sorry). Ik vind mooie kleuren leuk, maar het merkje hoeft van mij niet zo opzichtig. Ik heb een Peak skipak, mooie kleuren, technisch materiaal en alsnog niet goedkoop, maar zoals ik zei, niet zo opzichtig… als ik de jas een keer los aan wil kan het ook, en ik zie er ook goed uit in snowworld ofzo…
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
02-03-2024 21:41
Ik hou niet van het merk, ik vind het een beetje tokkie overkomen (sorry). Ik vind mooie kleuren leuk, maar het merkje hoeft van mij niet zo opzichtig. Ik heb een Peak skipak, mooie kleuren, technisch materiaal en alsnog niet goedkoop, maar zoals ik zei, niet zo opzichtig… als ik de jas een keer los aan wil kan het ook, en ik zie er ook goed uit in snowworld ofzo…
Ik snap het, maar het pak van goldbergh is helemaal zwart. Waar zie je de merk labels want ik ben zelf ook niet van LV Gucci Prada op mijn hoofd plak type (zoals in de Nederlands rap nummers) ?

Ik zie hier geen namen op staan
https://www.duijvestein-winterstore.nl/ ... 174619001/
Alle reacties Link kopieren Quote
De foto ziet er inderdaad wel prima uit. Er staat wel groot Goldberg op de riem :proud: . Deze valt inderdaad wel mee. Toch zou ik zelf niet voor een heel pak gaan. Losse broek, mooie jas, veel praktischer,maar ach, wie ben ik..😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Goldbergh vind je ook wel op Vinted vind het een mooi merk en kwalitatief goed spul.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
02-03-2024 22:00
De foto ziet er inderdaad wel prima uit. Er staat wel groot Goldberg op de riem :proud: . Deze valt inderdaad wel mee. Toch zou ik zelf niet voor een heel pak gaan. Losse broek, mooie jas, veel praktischer,maar ach, wie ben ik..😀
Heb je een voorbeeld van jouw pak?
Ik zit namelijk te denken… als ik moet plassen moet ik dan dat hele pak uit op de piste.. ik heb ook nog skischoenen aan, lijkt me niet heel goed voor mijn humeur
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkigzijn schreef:
02-03-2024 22:02
Goldbergh vind je ook wel op Vinted vind het een mooi merk en kwalitatief goed spul.
Ik heb vandaag even gekeken. De prijzen zijn daar duurder dan bij Duijvestein op dit moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
ladywhy schreef:
02-03-2024 22:03
Heb je een voorbeeld van jouw pak?
Ik zit namelijk te denken… als ik moet plassen moet ik dan dat hele pak uit op de piste.. ik heb ook nog skischoenen aan, lijkt me niet heel goed voor mijn humeur
Klopt, of als je een keer een andere combi wilt maken met jas en broek kan dat ook. Ik heb meerdere kleuren en soorten skibroeken, te combineren met jas. Ook een goretexbroek voor als het hard sneeuwt. Het moet ook praktisch zijn in de sneeuw en dat het lekker zit. En de skijas kan ik thuis ook aan als het fris is😀. Ga je vaak skiën?
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
02-03-2024 22:08
Klopt, of als je een keer een andere combi wilt maken met jas en broek kan dat ook. Ik heb meerdere kleuren en soorten skibroeken, te combineren met jas. Ook een goretexbroek voor als het hard sneeuwt. Het moet ook praktisch zijn in de sneeuw en dat het lekker zit. En de skijas kan ik thuis ook aan als het fris is😀. Ga je vaak skiën?
Ehh nee haha, ik ben 2x op wintersport geweest en ga wel zo nu en dan naar snow world
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.peakperformance.com/nl/prod ... size=42020

Doet de link het? Heb zo’n soort jas en dan met zwarte en witte broek… baselayer eronder en klaar😀
Alle reacties Link kopieren Quote
ladywhy schreef:
02-03-2024 22:10
Ehh nee haha, ik ben 2x op wintersport geweest en ga wel zo nu en dan naar snow world
Ah ok, maar dan ga je naar snowworld met een Goldbergh pak?
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
02-03-2024 22:14
Ah ok, maar dan ga je naar snowworld met een Goldbergh pak?
Als ik hem koop wel ja. Ik ski dan 2 uurtjes en ga dan weer naar huis. Ik wilde gewoon een stuk, omdat me dat warmer leek en ook mooier. Ik ben heel klein dus al die jassen en broeken zijn altijd te lang. Deze zou ik dan alleen de broek inkorten.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
02-03-2024 22:12
https://www.peakperformance.com/nl/prod ... size=42020

Doet de link het? Heb zo’n soort jas en dan met zwarte en witte broek… baselayer eronder en klaar😀
Deze is duuuur 💶💶 maar wel mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
ladywhy schreef:
02-03-2024 22:15
Als ik hem koop wel ja. Ik ski dan 2 uurtjes en ga dan weer naar huis. Ik wilde gewoon een stuk, omdat me dat warmer leek en ook mooier. Ik ben heel klein dus al die jassen en broeken zijn altijd te lang. Deze zou ik dan alleen de broek inkorten.
Ja dan is het wel iets anders. De kans dat je dan net moet plassen is kleiner…gewoon proberen dan toch? Hij is niet mega duur!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me onwijs onhandig bij wc-bezoek. Straks hangt er een mouw in de pot. En bij eten/drinken tussen skiën door of erna kun je je jas niet uittrekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koop een goeie jas en n fijne broek.
Zo'n pak lijkt me niet wat.
Ik heb 2 jassen en 2 broeken en mix & match graag afhankelijk van t weer
(Hardshell & puffer jas en softshell en reguliere broek.)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Fijn juist, zo’n pak. Ik heb ook losse broeken en jassen, maar het liefst ski ik in een pak: geen tochtgaten bij je rug, in de dikke sneeuw kun je vallen zonder sneeuw in je onderbroek te krijgen en je hoeft er alleen een maillot of legging en een trui onder: ideaal. Op de wc is het met grote skischoenen/handschoenen etcetera sowieso een gedoe, en mijn losse skibroeken hebben bretels, dus dan is zo’n pak niet veel ingewikkelder. Als het warm is doe ik de bovenkant gewoon uit op een terras.
Ik heb de bretels om die reden (WC) van mijn broek gehaald, ze hadden toch geen functie want de broek blijft perfect zitten.
Sneeuw in je onderbroek, dan moet je toch goed je best doen ;-) Mijn broek komt heel hoog, en mijn jas hangt weer een stuk lager. En dan heb ik nog thermisch ondergoed en twee andere laagjes in de broek gestopt.

Ik vind een pak heel mooi maar idd het WC probleem vind ik reeël. Als ik naar de wc ga op de piste geef ik jas en handschoenen even aan iemand anders.

Een pak in twee delen (met rits tussen boven- en onderkant) lijkt me ook nog wel wat.
dubbel

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven