Help mijn sportschool wordt overgenomen

25-04-2019 08:33 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn sportschool wordt overgenomen door basic fit en ik baal enorm. Ik was eindelijk een half jaar goed bezig met de juiste begeleiding. Ik ben expres niet bij zon goedkope sportschool, ik betaal liever iets meer voor begeleiding die ik hard nodig heb.
Ik red het zelf niet zo goed.

Dit is misschien geen wereldproblematiek, maar mijn gezondheid was zo slecht. Ik ben toch weer aan het sporten gegaan, ben enthousiast maar nog kwetsbaar voor afhaken enzo.
Dan zoek je een andere sportschool.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat het personeel ook wordt overgenomen voor BS. Geef het een kans.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat voor oplossing had je zelf in gedachten?
Alle reacties Link kopieren
Basic Fit heeft volgens mij personal trainers, huur je die toch in.
Toen mijn sportschool werd overgenomen door Basicfit vertrok mijn trainer naar een andere sportschool. Ik ben hem gevolgd :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
als je goede begeleiding belangrijk vind en voor jouw nodig is zou ik overstappen naar een sportschool die dat wel heeft.

Ik heb eerst een jaar met wat meer begeleiding gesport
(hulp bij juist uitvoeren van oefeningen en apparaten i.v.m. evntuele blesseures oplopen)

en ben juist na een jaar overgestapt naar Basic fit omdat dat goedkoper(kunnen nu met hele gezin (2 tegelijk) sporten voor minder als ik voorheen betaalde.
en hulp zelf niet meer nodig :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer werkt als pt bij jouw sportschool en zowel leden als personeel hebben het gister tegelijk te horen gekregen. Of personeel blijft is onduidelijk. Wat ik wel weet is dat de meesten deze week al ergens anders gaan solliciteren.
...
Je weet nog niet of het echt Basic-Fit sportscholen worden. Het ligt ook wel voor de hand dat de sportscholen met meer faciliteiten onderdeel uit gaan maken van HealthCity. HealthCity is te vergelijken met Fitland.

Ik zou dus even afwachten.
Vraag je favo begeleider op de sportschool waar hij of zij naartoe gaat en ga daar sporten?
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
25-04-2019 08:58
Je weet nog niet of het echt Basic-Fit sportscholen worden. Het ligt ook wel voor de hand dat de sportscholen met meer faciliteiten onderdeel uit gaan maken van HealthCity. HealthCity is te vergelijken met Fitland.

Ik zou dus even afwachten.
Kans is groot dat het idd Health City gaat worden.
...
Anárion schreef:
25-04-2019 09:03
Kans is groot dat het idd Health City gaat worden.

Dat lijkt mij ook.

Ik vraag me af of je na opzegging bij Fitland in aanmerking komt voor de maand gratis sporten en de voedingworkshop bij HealthCity. Het personeel wist dat niet. Iemand hier die dat wel weet?
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het Basic Fit en ik sta ook niet bepaald te springen, zeker niet omdat ik straks meer moet gaan betalen voor minder en er ook geen fatsoenlijk alternatief is hier...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde dit vanochtend, had het kennelijk gemist. Ik heb ook niets vernomen via Fitland, had toch minstens wel een mail verwacht. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren, want in mijn woonplaats zit al een grote Basic Fit-vestiging. Misschien dat het dan inderdaad Health City wordt. Blij ben ik er vooralsnog niet mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde ben per 1 januari samen met mijn man begonnen bij fitland en het bevalt eigenlijk heel goed.
Als het echt basic fit word ben ik ook blij mee. Personeel kon ook nog iks vertellen over de groepslessen of die blijven. Pas per 1 juli weten ook zij meer.
Personeel is al vollop aan het solliciteren elders.
Persoonlijke begeleiding bij basic fit ging volgens hen wel 50€ per keer kostten o_o dus dat is geen optie.

Was net zo blij met mijn journey :-|
Het wordt toch Basic Fit. De zwembaden gaan gewoon weg. Het onderhoud daarvan is blijkbaar te duur en het lidmaatschap zou om dat te compenseren 70 of 80 euro moeten worden.

Morgen krijgt iedereen een mail met alle veranderingen en dan kan je ook gelijk het abonnement verlengen of opzeggen. Bij mij in de buurt zit verder niks met een verwarmd zwembad. Dus ik vind het wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
Hier blijft het zwembad maar wordt door ander bedrijf gerund straks. Valt dus niet onder basicfit. Alle zonnebanken gaan weg.

Hoop dat de groepslessen blijven. De instructeur had gezegd tegen mijn man dat de spinning zou blijven. Ik vind daar geen bal aan. Ik weet dus niet wat ik ga doen. Zodra je eigen filiaal verbouwd word mag je ook niet mee rmet je fitlandpas naar filiaal wat nog open is. Ook zoiets stoms.
Fitland Mill blijft fitland ...

Ik heb hier ook nog geen goed alternatief gevonden. Allemaal van die basicfit achtige gevallen hier geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie dit topic ook nu pas. Ik sport ook bij Fitland en bij ons is hij overgenomen door Basic Fit.

Verbouwingen hebben afgelopen weken plaatsgevonden en sinds deze week is Basic fit open. Ik was al niet al te blij met de overname, ik heb niet voor niks gekozen voor Fitland. Maar nu horen wij de veranderingen, de sauna en zonnebank gaan weg. Nou okay prima, even balen maar goed. Maar nu zijn ook groepslessen weggestreept, want wij hadden 2 groepsles ruimtes, 1 ruimte moest cardio worden. Dus nu vervalt ook mijn body combat les.

Ik ga vanavond bij de sportschool ernaast kijken. Baal wel. Fitland was echt een fijne sportschool
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen mail ontvangen. In mijn woonplaats is al een grote Basic Fit, blijkbaar wordt Fitland hier toch ook Basic Fit. Ik vind dat niks, had ook niet voor niks voor Fitland gekozen. Hier is nog wel een andere sportschool die erop lijkt, wellicht dat ik daar weer naar terug ga. Ik was daar vóór Fitland jaren lid, maar ging er weg omdat er iemand werkte die ik niet graag meer tegenkwam, zij is daar nu weg en mijn vriendinnen zijn daar ook lid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven