Sport
alle pijlers
Nijmeegse Vierdaagse - te voet of te fiets naar Wedren?
maandag 24 juni 2024 om 22:40
Hallo allemaal,
Dit jaar doe ik voor het eerst mee aan de Nijmeegse Vierdaagse en ik heb er zin in! Ik heb alleen een vraag waar ik maar niet uitkom: is het beter om te voet of met de fiets naar de start op de Wedren te komen?
Ik twijfel een beetje omdat ik niet zeker weet wat praktischer is. Mijn verblijfadres is een dikke 1,5 kilometer verwijderd van de start, al een hele luxe om zo dichtbij te zitten. Toch denk ik dat 3 kilometer bovenop die 40 het net wat zwaarder maakt.
Ik denk dat ik misschien overdrijf door de zenuwen, maar ik wil gewoon goed voorbereid zijn. Hebben jullie tips of ervaringen die jullie met me willen delen? Wat is volgens jullie de beste manier om naar de start te gaan?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Dit jaar doe ik voor het eerst mee aan de Nijmeegse Vierdaagse en ik heb er zin in! Ik heb alleen een vraag waar ik maar niet uitkom: is het beter om te voet of met de fiets naar de start op de Wedren te komen?
Ik twijfel een beetje omdat ik niet zeker weet wat praktischer is. Mijn verblijfadres is een dikke 1,5 kilometer verwijderd van de start, al een hele luxe om zo dichtbij te zitten. Toch denk ik dat 3 kilometer bovenop die 40 het net wat zwaarder maakt.
Ik denk dat ik misschien overdrijf door de zenuwen, maar ik wil gewoon goed voorbereid zijn. Hebben jullie tips of ervaringen die jullie met me willen delen? Wat is volgens jullie de beste manier om naar de start te gaan?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
maandag 24 juni 2024 om 23:42
Die paar km is nog wel prima te doen.
Maar zou toch liever voor de fiets kiezen.
Als je een fiets mee kan nemen, lekker doen. Is ook fijner als je nog een boodschapje ofzo wil halen in de avond ofzo. En fietsen is zeer goed voor je spieren na het wandelen.
Ik fietste graag een stuk na een wandeldag bij de Nijmeegse.
Maar zou toch liever voor de fiets kiezen.
Als je een fiets mee kan nemen, lekker doen. Is ook fijner als je nog een boodschapje ofzo wil halen in de avond ofzo. En fietsen is zeer goed voor je spieren na het wandelen.
Ik fietste graag een stuk na een wandeldag bij de Nijmeegse.
dinsdag 25 juni 2024 om 00:22
woensdag 26 juni 2024 om 11:11
bijleveldsingel en oranjesingel zijn één grote fietsenstalling. wel goed onthouden waar je fiets staat want er doen wel een paar mensen mee zeg maar. ruimte is er voldoende. de organisatie weet erg goed waar ze mee bezig is
En doooooor!
vrijdag 28 juni 2024 om 18:58
zondag 14 juli 2024 om 22:58
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in