Olympische Winterspelen Milaan 2026
zondag 22 februari 2026 om 23:46
Dat zou ook best kunnen hoor. Ik blijf het onhandig vinden en niet zo gepast zo vlak na het gouden moment, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben Marijke niet natuurlijk.aanschouwer schreef: ↑22-02-2026 15:45De timing bij het aanzoek aan Marijke Groenewoud vond ik ook wat onhandig, maar ik zag er niet in dat hij haar prestatie wilde overschaduwen. Ik denk dat hij het juist probeerde te vieren met deze 'olympische ring'. Maar dat is mijn invulling, niemand kan in zijn hoofd kijken.
Over de sluiting...
Net als bij de opening ben ik afgehaakt bij de toespraken. Dus die zou ik doorspoelen.
maandag 23 februari 2026 om 11:23
Ja ik ben ook afgehaakt toen de toespraken begonnen, dat hoef ik allemaal niet te zien.Tja-Tja schreef: ↑22-02-2026 23:46Dat zou ook best kunnen hoor. Ik blijf het onhandig vinden en niet zo gepast zo vlak na het gouden moment, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben Marijke niet natuurlijk.(en ik zal er nu ook over ophouden, want het gaat inderdaad over de sport)
Over de sluiting...
Net als bij de opening ben ik afgehaakt bij de toespraken. Dus die zou ik doorspoelen.Verder mooi gedaan! Hele mooie spelen voor NL.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in