Olympische Winterspelen Milaan 2026

18-01-2026 11:27 880 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van vrijdag 6 februari tot en met zondag 22 februari zijn de olympische winterspelen in Italië. Wie kletst gezellig mee?
aanschouwer schreef:
22-02-2026 15:45
De timing bij het aanzoek aan Marijke Groenewoud vond ik ook wat onhandig, maar ik zag er niet in dat hij haar prestatie wilde overschaduwen. Ik denk dat hij het juist probeerde te vieren met deze 'olympische ring'. Maar dat is mijn invulling, niemand kan in zijn hoofd kijken.
Dat zou ook best kunnen hoor. Ik blijf het onhandig vinden en niet zo gepast zo vlak na het gouden moment, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben Marijke niet natuurlijk. :-D (en ik zal er nu ook over ophouden, want het gaat inderdaad over de sport)

Over de sluiting...
Net als bij de opening ben ik afgehaakt bij de toespraken. Dus die zou ik doorspoelen. ;-) Verder mooi gedaan! Hele mooie spelen voor NL.
Tja-Tja schreef:
22-02-2026 23:46
Dat zou ook best kunnen hoor. Ik blijf het onhandig vinden en niet zo gepast zo vlak na het gouden moment, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben Marijke niet natuurlijk. :-D (en ik zal er nu ook over ophouden, want het gaat inderdaad over de sport)

Over de sluiting...
Net als bij de opening ben ik afgehaakt bij de toespraken. Dus die zou ik doorspoelen. ;-) Verder mooi gedaan! Hele mooie spelen voor NL.
Ja ik ben ook afgehaakt toen de toespraken begonnen, dat hoef ik allemaal niet te zien.
wel even afkicken nu hoor! nu wachten op de paralympics, maar dat zal niet allemaal uitgezonden worden vrees ik..
Geen idee, meestal niet.
Ik ga straks nog even wat wedstrijden terug kijken die ik nog niet gezien heb. Hopelijk blijft het nog even beschikbaar op HBO,
Ja, dat wordt wel afkicken. :-) Ik hoop ook dat de paralympics worden uitgezonden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven