Sportschoolirritaties

17-12-2017 13:59 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een loze zondag klaagtopic.
Ik sport al jaren bij de sportschool, en het leek me lekker even een klaagtopic te openen over irritaties aan je sportende medemens.

To trapt af:
Ik irriteer me enorm aan het gelurk aan bidons.
Vooral de vrouwen die wekelijks een uurtje komen bewegen op muziek, hebben voordat ze een zweetdruppel hebben verloren al een halve liter vocht naar binnen gezogen. Elke vijf minuten lopen ze naar de kant om hun dalende vochtvoorraad op peil te houden.zo irritant! Je droogt echt niet gelijk uit na het twee x optillen van arm en benen.

Jullie nog irritaties te spuien?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
13-09-2018 23:31
Irriteren is een groot woord, maar er lopen op mijn sportschool een heel aantal mensen rond die bij de plastisch chirurg zijn geweest. Neptieten, nepkont, facelift, nephaar en nepwimpers. Het ziet er niet uit .
Die lopen buiten de sportschool ook hoor :) en waarom zouden die niet mogen sporten ?
appelientjex schreef:
13-09-2018 23:31
Irriteren is een groot woord, maar er lopen op mijn sportschool een heel aantal mensen rond die bij de plastisch chirurg zijn geweest. Neptieten, nepkont, facelift, nephaar en nepwimpers. Het ziet er niet uit .
Nou en? Je kunt toch gewoon de andere kant op kijken. Iedereen heeft toch het recht om te komen sporten.
Elegantic schreef:
14-09-2018 13:56
Die snap ik ook niet echt..
Ze laten hun siliconen en wimpers niet overal slingeren neem ik aan.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
14-09-2018 22:06
Nou en? Je kunt toch gewoon de andere kant op kijken. Iedereen heeft toch het recht om te komen sporten.
Maar dit is toch het topic waar je je ongestoord aan alles mag ergeren in de sportschool?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
14-09-2018 22:36
Maar dit is toch het topic waar je je ongestoord aan alles mag ergeren in de sportschool?
Dat is ook wel zo,maar een ieder hier geeft gewoon zijn mening en de een denkt er zus over en de ander zo. Zo gaat een discussie nou eenmaal.
tonkje schreef:
14-09-2018 22:36
Maar dit is toch het topic waar je je ongestoord aan alles mag ergeren in de sportschool?

Je ergeren aan hoe mensen eruit zien slaat nergens op, je hebt er namelijk geen last van. Of erger je je ook aan het uiterlijk van anderen in de supermarkt, of op straat?
YouWish schreef:
14-09-2018 22:59
Je ergeren aan hoe mensen eruit zien slaat nergens op, je hebt er namelijk geen last van. Of erger je je ook aan het uiterlijk van anderen in de supermarkt, of op straat?
Ach. Ergeren aan mensen die water drinken zoals de TO in de OP is net zo sneu.
Daar hoor ik dan weer niemand over.
En dat is ook precies wat ik bedoel. Okay,je hoeft niet alles mooi of super te vinden wat je ziet maar ik vind dat iedereen het recht heeft om te sporten hoe je ook eruit mag zien. Ik draag tijdens het sporten ook alleen mascara maar als een ander zich graag op wil maken dan moet degene dat zelf weten. Ik heb een cosmetische ingreep gehad en een medische,mag ik dan ook niet komen sporten? Ik ga gewoon mijn gang hoor en heb er ECHT schijt aan wat mensen ervan vinden.
Lucifer2018 schreef:
15-09-2018 10:45
Ach. Ergeren aan mensen die water drinken zoals de TO in de OP is net zo sneu.
Daar hoor ik dan weer niemand over.
Eens met jou en ook met YouWish! Ik drink alleen maar water als ik sport omdat ik dit het fijnste en lekkerste vind. Als mensen dat raar vinden ach ja dan doen ze dat toch.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
14-09-2018 22:36
Maar dit is toch het topic waar je je ongestoord aan alles mag ergeren in de sportschool?
Haha ja precies. Ik zeg daarbij dat irriteren wat overdreven is, en ik zeg al helemaal niet dat ze niet mogen komen. Maar waar de een zich ergert aan het continue lurken aan waterflesjes, de ander aan zwetende mensen, vind ik het opvallend hoe sommigen eruit zien op de sportschool (valt met die strakke kleding wat meer op dan in t normale leven, plus die types komen blijkbaar vaker op de sportschool). En dat ze siliconen in borst en bil hebben is wel duidelijk. Net als dat strakgetrokken gezicht. En dan denken ze dus blijkbaar dat niemand het ziet.
Maar goed ieder zijn ding hoor. Ik zeg er niks van behalve op dit topic 😬.
Maar blijkbaar voelen een paar mensen met ingrepen zich aangesproken.
appelientjex schreef:
16-09-2018 19:41
Haha ja precies. Ik zeg daarbij dat irriteren wat overdreven is, en ik zeg al helemaal niet dat ze niet mogen komen. Maar waar de een zich ergert aan het continue lurken aan waterflesjes, de ander aan zwetende mensen, vind ik het opvallend hoe sommigen eruit zien. Want dat ze siliconen in borst en bil hebben is wel duidelijk. Net als dat strakgetrokken gezicht. En dan denken ze dus blijkbaar dat niemand het ziet.
Maar goed ieder zijn ding hoor. Ik zeg er niks van behalve op dit topic 😬.
Maar blijkbaar voelen een paar mensen met ingrepen zich aangesproken.

Hoe weet je dat, dat ze dat denken?

Ik ben puur natuur hoor, maar ik vind het gewoon vrij kansloos dat je je ergert aan iemands uiterlijk. Het zal wel jaloezie zijn denk ik dan...

Als die waterlurkende dames steeds de les verstoren door heen en weer te lopen naar hn bidon dan heb je daar last van. Als zo’n zweterd ook stinkt of zijn toestellen niet schoonmaakt, dan heb je daar last van. Je hebt geen last van iemands uiterlijk toch? Nutteloze ergernis.
appelientjex schreef:
16-09-2018 19:41
Haha ja precies. Ik zeg daarbij dat irriteren wat overdreven is, en ik zeg al helemaal niet dat ze niet mogen komen. Maar waar de een zich ergert aan het continue lurken aan waterflesjes, de ander aan zwetende mensen, vind ik het opvallend hoe sommigen eruit zien op de sportschool (valt met die strakke kleding wat meer op dan in t normale leven, plus die types komen blijkbaar vaker op de sportschool). En dat ze siliconen in borst en bil hebben is wel duidelijk. Net als dat strakgetrokken gezicht. En dan denken ze dus blijkbaar dat niemand het ziet.
Maar goed ieder zijn ding hoor. Ik zeg er niks van behalve op dit topic 😬.
Maar blijkbaar voelen een paar mensen met ingrepen zich aangesproken.
Goed,fout gelezen in het begin. Ik zie er trouwens gewoon normaal eruit hoor en ik denk helemaal niets en vind het knap dat sommigen denken te weten wat ik denk en voor me invullen...maar ach :) :-D . Strakke kleding op de sportschool draag ik niet omdat ik dat niet prettig vind zitten. Maar het zal mij echt een worst wezen wat een ander draagt. Maar inderdaad iedereen zijn ding ;-)) !
Alle reacties Link kopieren
Ook irritant trouwens: kluisjes die naar rook stinken. Heb toen ik nog niet zo lang bij deze sportschool zat, eens de fout gemaakt om zonder eerst te snuffelen mijn tas in het kluisje te leggen. Gevolg: een stinkende sporttas en vest. Bah...

Het zijn van die kluisjes die meteen dichtslaan, dus de lucht blijft er ook zo lekker in hangen. Bij mijn vorige sportschool bleven de deurtjes een beetje openstaan en dan lucht het tenminste een beetje door.
Stinkende kluisjes lijken me ook totaal onprettig en vooral als je kleding en tas ernaar ruiken zoals je al schrijft. Is het nog steeds zo erg?
Alle reacties Link kopieren
Nee, het valt gelukkig mee. Ik ruik nu eerst in het kluisje voordat ik er iets in doe :lol:
Soms ruikt er wel eens eentje naar natte hond, maar die vermijd ik dan ook gewoon.

Gisteren waren er een paar doorgerookte vrouwen voor de Zumba en daarna stonk ook de hele kleedkamer ernaar, ook toen ze al een paar minuten weg waren. Dat zijn van die mensen die voor de deur van de sportschool nog even snel een sigaret roken en na afloop ook hun peuk al hebben aangestoken nog voordat ze de deur door zijn. Ook altijd even opletten om daar je jas niet tegenaan te hangen...
Door het faillissement van een buursportschool hebben wij ineens heel veel nieuwe leden. De groepslessen zitten bomvol :'(
Lillybit schreef:
25-09-2018 16:11
Door het faillissement van een buursportschool hebben wij ineens heel veel nieuwe leden. De groepslessen zitten bomvol :'(
Da’s dé oplossing. Eigenlijk zijn er te veel sportscholen oud model. Die lopen langzaam leeg. In plaats van spinninglessen met vijf leden op twee plaatsen, kun je d’r ook een hebben met 10leden.
Lillybit schreef:
25-09-2018 16:11
Door het faillissement van een buursportschool hebben wij ineens heel veel nieuwe leden. De groepslessen zitten bomvol :'(
Da’s dé oplossing. Eigenlijk zijn er te veel sportscholen oud model. Die lopen langzaam leeg. In plaats van spinninglessen met vijf leden op twee plaatsen, kun je d’r ook een hebben met 10leden.
heavydrizzle schreef:
25-09-2018 13:45
Nee, het valt gelukkig mee. Ik ruik nu eerst in het kluisje voordat ik er iets in doe :lol:
Soms ruikt er wel eens eentje naar natte hond, maar die vermijd ik dan ook gewoon.

Gisteren waren er een paar doorgerookte vrouwen voor de Zumba en daarna stonk ook de hele kleedkamer ernaar, ook toen ze al een paar minuten weg waren. Dat zijn van die mensen die voor de deur van de sportschool nog even snel een sigaret roken en na afloop ook hun peuk al hebben aangestoken nog voordat ze de deur door zijn. Ook altijd even opletten om daar je jas niet tegenaan te hangen...
Ik snap het. Gelijk heb je en geur ''natte hond'' lijkt me gewoon onprettig. Maak dat gelukkig zelden mee.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was er een vent bij me in de buurt aan het sporten die zo dusdanig veel deo of parfum op had dat ik er ademhalingsproblemen van kreeg. Geef mij dan maar gewoon zweetlucht.
Ik kan er slecht tegen als er al een rij mensen staat te wachten om de zaal voor een groepsles te betreden en er weer eens iemand als laatste aankomt en de rij negeert en voorin gaat staan.
Ik ga regelmatig zwemmen. Van de meeste mensen daar heb je geen last maar er zijn uitzonderingen:
- mensen die zoveel parfum op hebben, dat je dat door de chloorlucht heen ruikt.
- er zijn 4 zones in het zwembad: borstcrawl, schoolslag tempo, schoolslag gewoon en klooi-maar-aan. En dan gaan er mensen naast elkaar al kletsend heel traag baantjes trekken in een snelle baan. Alsof een vrachtwagen geheel links rijdt op de snelweg.
- tegen de richting in zwemmen
- precies in het midden van de baan zwemmen zodat je er links noch rechts langs kan.
-met een clubje aan de kant hangen en kletsen. Ga dan koffie drinken.
- mannen die opzichtig in je decolleté gluren. Gelukkig over nu ik een hooggesloten badpak heb.
De vloedgolf aan oudjes die maandagochtend klokslag 9 uur de sportschool overnemen. Met z'n allen alle fietsen/loopbanden enz. bezet houden. Niks doen en maar ouwehoeren. Ga weg!!! Ga bij de Appie bij het koffiezetapparaat staan. Grrrr.

Gelukkig ben ik om 9 uur altijd al bijna klaar.
Alle reacties Link kopieren
2Italy2 schreef:
12-11-2018 19:41
De vloedgolf aan oudjes die maandagochtend klokslag 9 uur de sportschool overnemen. Met z'n allen alle fietsen/loopbanden enz. bezet houden. Niks doen en maar ouwehoeren. Ga weg!!! Ga bij de Appie bij het koffiezetapparaat staan. Grrrr.
Nee! :whip:
Ook de supermarkt is geen plek om te ouwehoeren. Niet voor oudjes, maar ook niet voor andere vrouwen die toevallig een buurvrouw of oude vriendin tegenkomen.

Verder is je klacht wel terecht. Blijf dan lekker thuis, ga bij elkaar op de koffie! Maar ja, nu kunnen ze toch zeggen dat ze gesport hebben he...
😂 Dan toch maar een bejaardensoos met wat fietsen en banden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven