Sportschoolirritaties

17-12-2017 13:59 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een loze zondag klaagtopic.
Ik sport al jaren bij de sportschool, en het leek me lekker even een klaagtopic te openen over irritaties aan je sportende medemens.

To trapt af:
Ik irriteer me enorm aan het gelurk aan bidons.
Vooral de vrouwen die wekelijks een uurtje komen bewegen op muziek, hebben voordat ze een zweetdruppel hebben verloren al een halve liter vocht naar binnen gezogen. Elke vijf minuten lopen ze naar de kant om hun dalende vochtvoorraad op peil te houden.zo irritant! Je droogt echt niet gelijk uit na het twee x optillen van arm en benen.

Jullie nog irritaties te spuien?
Alle reacties Link kopieren
2Italy2 schreef:
13-11-2018 20:42
😂 Dan toch maar een bejaardensoos met wat fietsen en banden?
Bij mij op de sportschool zijn er best veel oudjes die sporten. Maar je ziet van mijlenver het verschil tussen degene die er komen om fit te blijven en degene die er komen als sociaal uitje. Laten we eerlijk zijn, dat er een loopband staat is bijzaak. Helaas komt het bij die mensen niet in hun grijze hoofd op dat er andere mensen zijn die daar wel komen om te sporten en dat ze die niet in de weg moeten zitten!
Alle reacties Link kopieren
De muziek! Dan zijn op een gegeven moment alle sporters 40+ en wordt er nog steeds muziek voor 17-jarigen gedraaid...
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk...

- Ongeïnteresseerd personeel: Alleen op telefoon zitten, onderuit gezakt achter de balie, niet opruimen, nooit eens een rondje lopen.
- Overdreven geïnteresseerd personeel: Die zich dan teveel gaan bemoeien met mensen omdat ze "tips" willen geven.
- Te weinig dumbbells / bankjes: Leuk om twee dumbbells in ieder gewicht te hebben, maar die 30kg dingen liggen ongebruikt terwijl die van 10 een hele wachtrij hebben. Eigenlijk gewoon per een of twee bankjes moet je zo'n rek hebben.
- Mensen die als je je rust hebt tussen je sets komen vragen of je al klaar bent: nee, als ik klaar ben dan sta ik op en heb ik mijn bankje netjes schoongepoetst en ligt mijn handdoek er niet meer op.
- Mensen in hempjes op de sportschool om zo nodig hun "spieren" te laten zien. Trek gewoon een shirt aan, ik hoef niet je okselhaar te bekijken als je op het bankje ligt.
- Mensen die hun spullen, gewichten etc niet opruimen en toestellen niet schoonmaken.
- Mensen die aan komen lopen, een zwaar gewicht pakken, 1,5 herhaling doen en dan weer weggaan (altijd in combinatie met het punt hierboven, vaak in combinatie met de hempjes).
- Smerige kleedkamers / sportruimte.
- Harde muziek


Nu gelukkig een chille plek gevonden. Ze hebben de ruimte goed ingedeeld. Een ruimte voor alle cardio en lichte gewichten. Dan een aparte ruimte voor de krachttraining en een ruimte voor de beginnersapparaten. In die laatste ruimte is altijd personeel aanwezig die mensen helpt met de oefeningen. Prima op die manier.
En ook wel prettig dat er gewoon voldoende apparatuur is voor de gasten. Geen wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven