Sportschoolirritaties

17-12-2017 13:59 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een loze zondag klaagtopic.
Ik sport al jaren bij de sportschool, en het leek me lekker even een klaagtopic te openen over irritaties aan je sportende medemens.

To trapt af:
Ik irriteer me enorm aan het gelurk aan bidons.
Vooral de vrouwen die wekelijks een uurtje komen bewegen op muziek, hebben voordat ze een zweetdruppel hebben verloren al een halve liter vocht naar binnen gezogen. Elke vijf minuten lopen ze naar de kant om hun dalende vochtvoorraad op peil te houden.zo irritant! Je droogt echt niet gelijk uit na het twee x optillen van arm en benen.

Jullie nog irritaties te spuien?
Musai schreef:
18-12-2017 21:10


Enige waar ik mijn eigen aan irriteer is dat de meeste met een koptelefoon lopen terwijl de muziek al keihard aan staat.
Waarom irriteer je je daaraan?
Alle reacties Link kopieren
Musai schreef:
18-12-2017 21:10
Tja en bij een lady's only kraken de lady's je af......

Enige waar ik mijn eigen aan irriteer is dat de meeste met een koptelefoon lopen terwijl de muziek al keihard aan staat.
Ik heb nog liever nagels over een schoolbord geloof ik.... :sick:

Stinkende mensen vind ik vooral niet prettig, mensen die ongevraagd je spullen aan de kant schuiven, mensen die uitgebreid gaan lopen snoeien in de douche - iew!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
- Mensen (voornamelijk vrouwen) die maar blijven kletsen ipv hun aandacht aan het sporten te schenken.

- Mensen die apparaten te lang bezet houden en meer tijd met hun telefoon dan met het fitness apparaat bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
18-12-2017 14:39
Vieze mannen die je schaamteloos staan te bekijken wanneer je bezig bent, vooral squaten schijnt nogal opwindend te zijn voor ze. Ik zie ze vanuit de spiegel gewoon schaamteloos naar mijn billen staren.

Mannen die je proberen te versieren. Rot op, ik kom om te sporten niet om opgepikt te worden.

Die eeuwige priemende ogen en het gegeil van het manvolk in de sportschool, bah!

Het moge duidelijk zijn dat ik al tijden naar volle tevredenheid naar een ladies only gym ga :)
Ik ben ook iets anders gaan doen, ik werd soms gewoon 'uitgekleed' bij het binnenlopen van de sportschool.
Ik ben zeker niet vies van mannelijk aandacht, helemaal niet, maar niet als ik ga sporten.

Ik irriteerde mij ook het meeste hieraan, dat ze meer met de omgeving bezig zijn dan met de gewichten.
Dit is mijn motto
Niet alle mannen die jullie bekijken zijn 'vies' of jullie virtueel aan het uitkleden, sommigen kijken omdat jullie gewoon mooi in je vel zitten. Daar doe je het toch ook (een beetje) voor? Ik vind het altijd wel strelend als een vrouw naar me (terug) kijkt, ik glimlach dan en ga lekker verder met mijn oefeningen. Niks mis mee hoor, jullie moeten niet té moeilijk doen 😉
83nd0ver schreef:
20-12-2017 17:00
Niet alle mannen die jullie bekijken zijn 'vies' of jullie virtueel aan het uitkleden, sommigen kijken omdat jullie gewoon mooi in je vel zitten. Daar doe je het toch ook (een beetje) voor? Ik vind het altijd wel strelend als een vrouw naar me (terug) kijkt, ik glimlach dan en ga lekker verder met mijn oefeningen. Niks mis mee hoor, jullie moeten niet té moeilijk doen 😉

Echt m’n nekharen gaan hier van overeind staan.

Echt weer zo’n typische kerel die het zelf leuk vindt om eens sporadisch aandacht van vrouwen te krijgen en dus maar vindt dat IK niet moet zeuren als mannen me lastigvallen want ‘dat is toch leuk’.

Ik weet echt wel het verschil tussen ‘vies’ kijken en ‘normaal’ kijken hoor, geen zorgen. Ik heb er al sinds mijn 14e ervaring mee namelijk.

En nee ik ben NIET in de sportschool om mee uit gevraagd te worden of constant beloerd te worden! Echt hoe kom je erbij? Ben jij zelf zo’n loerende testosteronbom die vindt dat de vrouwtjes niet zo moeten zeuren want ze sporten tenslotte toch voor de aandacht? (?)
zozoe schreef:
20-12-2017 15:27
Ik ben ook iets anders gaan doen, ik werd soms gewoon 'uitgekleed' bij het binnenlopen van de sportschool.
Ik ben zeker niet vies van mannelijk aandacht, helemaal niet, maar niet als ik ga sporten.

Ik irriteerde mij ook het meeste hieraan, dat ze meer met de omgeving bezig zijn dan met de gewichten.
Ja walgelijk.

Ladies only gym is echt een uitkomst :)
Er heerst een heerlijke relaxte sfeer.
Alle reacties Link kopieren
mmm... als er met mij geflirt wordt in de sportschool ben ik zo weg.





( zie ik er blijkbaar toch nog goed uit, dan hoef ik godzijdank ook niet te sporten ;-)
YouWish schreef:
20-12-2017 17:12
Echt m’n nekharen gaan hier van overeind staan.

Echt weer zo’n typische kerel die het zelf leuk vindt om eens sporadisch aandacht van vrouwen te krijgen en dus maar vindt dat IK niet moet zeuren als mannen me lastigvallen want ‘dat is toch leuk’.

Ik weet echt wel het verschil tussen ‘vies’ kijken en ‘normaal’ kijken hoor, geen zorgen. Ik heb er al sinds mijn 14e ervaring mee namelijk.

En nee ik ben NIET in de sportschool om mee uit gevraagd te worden of constant beloerd te worden! Echt hoe kom je erbij? Ben jij zelf zo’n loerende testosteronbom die vindt dat de vrouwtjes niet zo moeten zeuren want ze sporten tenslotte toch voor de aandacht? (?)
Nee, ik ben geen testosteronbom, ben zelfs redelijk slank. Ik val geen vrouwen lastig en vraag ze ook niet mee uit. Of ik vies kijk weet ik niet maar ik denk en hoop van niet. En het is echt niet zo dat ik constant zit te loeren hoor (ben druk genoeg met mijn oefeningen) maar soms valt je oog wel eens ergens op.

Ik val trouwens niet op vrouwen met nekhaar dus maak je niet druk 😄
83nd0ver schreef:
20-12-2017 17:22
Nee, ik ben geen testosteronbom, ben zelfs redelijk slank. Ik val geen vrouwen lastig en vraag ze ook niet mee uit. Of ik vies kijk weet ik niet maar ik denk en hoop van niet. En het is echt niet zo dat ik constant zit te loeren hoor (ben druk genoeg met mijn oefeningen) maar soms valt je oog wel eens ergens op.

Ik val trouwens niet op vrouwen met nekhaar dus maak je niet druk 😄

:facepalm:
Op mijn sportschool zijn de meeste mannen heel gewoon. Vriendelijk.
Nou valt er aan mij ook niks te zien, ik draag altijd slobberige kleding: een joggingbroek en een oud t-shirt. Dat doe ik wel een beetje expres, ik heb thuis nog een heel strak setje uit de jaren 90 liggen, hahahahaha, gifgroene legging en een soort bikini, je valt meteen op.
Maar nee, ik wil niet opvallen, laat mij maar lekker in de luwte sporten.

Voor de kerst heb ik wel "fitnesskleding" op mijn verlanglijstje staan.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
21-12-2017 06:47
Op mijn sportschool zijn de meeste mannen heel gewoon. Vriendelijk.
Nou valt er aan mij ook niks te zien, ik draag altijd slobberige kleding: een joggingbroek en een oud t-shirt. Dat doe ik wel een beetje expres, ik heb thuis nog een heel strak setje uit de jaren 90 liggen, hahahahaha, gifgroene legging en een soort bikini, je valt meteen op.
Maar nee, ik wil niet opvallen, laat mij maar lekker in de luwte sporten.

Voor de kerst heb ik wel "fitnesskleding" op mijn verlanglijstje staan.
Oh wat fout :hihi:
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
20-12-2017 17:13
Ja walgelijk.

Ladies only gym is echt een uitkomst :)
Er heerst een heerlijke relaxte sfeer.
Er zit er een in Haarlem, ik loop er wel een keertje binnen. Moet wel zeggen dat ik graag buiten sport.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
21-12-2017 08:45
Oh wat fout :hihi:

Whahahaha, ja, dat is nu een super fout pakje!
Ik moest het begin jaren 90 aanschaffen van mijn baas, als fitnessbegeleidster liep ik toch het liefst in wijde joggingbroeken en t-shirts. Hij gaf me geloof ik 200 gulden contant in het handje met de mededeling: "Koop jij er nou maar effe wat moois voor. Dat is zoveel leuker voor de klanten."
Dus ik ging naar zo'n winkel met fitnesskleding en daar vroeg ik advies.
Ik verliet de zaak met die gifgroene maillot, een hoog-opgesneden zwart-met-blauw broekje voor er overheen, een dito gekleurd bovenstukje dat halverwege de maag ophield, witte sportschoenen, roze beenwarmers, een neon- groene zweetband en ook neonkleurige polsbandjes. O ja, en roze met gele handschoentjes die stroef waren aan de binnenkant.

Mijn baas was erg tevreden: "Kijk mijn mooie kikkertje daar nou!" riep hij vol trots. Ook de klanten maakte ik blij. De mannen stonden trouw in de rij met hun handdoekje voor de buikspieroefeningen. Ze moesten op hun rug gaan liggen en mijn enkels vasthouden en dan smeet ik hun benen alle kanten op tot ze niet meer konden.

Zoiets kan toch eigenlijk niet meer tegenwoordig. Dergelijk gedrag wordt niet meer gepikt. Maar ik was toen best blij met dat pakje en ik had er gewoon plezier in.
Zijn er echt vrouwen die in een gemeenschappelijke doucheruimte hun doos scheren? o_o Niet te geloven, wat smerig. Ik geloof niet dat ik het zou kunnen laten om ze daar op aan te spreken.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
21-12-2017 06:47
Op mijn sportschool zijn de meeste mannen heel gewoon. Vriendelijk.
Nou valt er aan mij ook niks te zien, ik draag altijd slobberige kleding: een joggingbroek en een oud t-shirt. Dat doe ik wel een beetje expres, ik heb thuis nog een heel strak setje uit de jaren 90 liggen, hahahahaha, gifgroene legging en een soort bikini, je valt meteen op.
Maar nee, ik wil niet opvallen, laat mij maar lekker in de luwte sporten.

Voor de kerst heb ik wel "fitnesskleding" op mijn verlanglijstje staan.
bij mij ook, je echter wel een mafketels die staan te brullen alsof ze KingKong himstelf zijn
ik draag wel altijd een strakke legging maar ook een slop shirt, gister had ik een nieuw shirt aan die een beetje strak viel, nah ik heb het geweten :facepalm: ogen rolden nog net niet uit de kassen :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Als ik de berichten zo lees ben ik superblijmet mijn sportschool. Ik sport bij een grote wat duurdere sportschool die alles heeft. Ik doe voornamelijk cardio en hoef nooit te wachten op toestellen, altijd is er wel iets vrij. De gewichten zijn twee aparte ruimtes waar ik nooit kom. Mijn sportschool is vrij streng zo mogen mannen niet mouwloos trainen en moet iedereen sportschoenen aan, er mag ook alleen Nederlands of Engels gesproken worden. Dit houdt een bepaald type mensen buiten de deur.

Mijn enige ergenis is af en toe dat sommige mensen de toestellen niet schoonmaken na gebruik, vooral als ze veel zweten. Er hangt over papier en spray, op genoeg plaatsen maar niet iedereen schijnt het te snappen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ergenis.
Dat de stoelen van de apparaten als tafeltjes worden gebruikt voor de bidons en de smartphones.
En ik vind het soms niet gek dat sommige mannen naar vrouwen zitten te kijken.
ik vind die leggings waar die vrouwen in sporten spuug lelijk.
Bij sommige vrouwen zitten die dingen zo strak,dat je die bilspleet en die cameltoe kan zien,tja kunnen de mannen er na kijken.
Alleen met vrouwen sporten,ik moet daar niet aan denken,dat gekakel.
Maar ja ik werk in een mannen wereld.
Voor de rest sport ik bij een leuke sportschool,waar iedereen zijn eigen zooi opruimd.

En green bean,wat is er mis om iemand te treffen op een sportschool,de een tref die op een sportschool of kroeg,tis weer wat anders dan het internet daten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig topic dit!

Ik heb een broertje dood aan sporten, maar dank zij dit topic hoef ik natuurlijk helemaal nooit meer naar de sportschool. Het is een en al ergernis! :cheer2:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
vogelkip schreef:
21-12-2017 20:45
Zijn er echt vrouwen die in een gemeenschappelijke doucheruimte hun doos scheren? o_o Niet te geloven, wat smerig. Ik geloof niet dat ik het zou kunnen laten om ze daar op aan te spreken.
Ja en dat is echt niet normaal.

Bij ons hangt er nu zelfs een bordje dat het verboden is om lichaamshaar te verwijderen.

Ik heb ook eens een keer onder de douche gestaan en toen rook ik een pislucht, stond de dame naast me gelijk maar even te plassen. Echt gewoon mega onbeschoft en goor.
Mensen die sochtends komen sporten en denken: ik douche wel na het sporten.
Die ochtendgeur die er soms hangt! :@@:
Je doos scheren in een sportschool onder de douche, serieus :@@:
Plassen onder de douche terwijl er iemand naast je staat.

Wat ongelooflijk smerig!
Alle reacties Link kopieren
sushilala schreef:
23-12-2017 06:49
Mensen die sochtends komen sporten en denken: ik douche wel na het sporten.
Die ochtendgeur die er soms hangt! :@@:

ik sport vaak ochtends omdat het dan lekker rustig is, soms douche ik daar, maar meestal douche ik thuis is 15 min fietsen en heb niet altijd zin om alles mee te slepen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
esther55 schreef:
23-12-2017 06:32
Ja en dat is echt niet normaal.

Bij ons hangt er nu zelfs een bordje dat het verboden is om lichaamshaar te verwijderen.

Ik heb ook eens een keer onder de douche gestaan en toen rook ik een pislucht, stond de dame naast me gelijk maar even te plassen. Echt gewoon mega onbeschoft en goor.

Ja, bij ons hangt er dus ook zo'n bordje; het is kennelijk nodig maar mensen kunnen het dus kennelijk toch niet laten... :-o
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Rouge__ schreef:
23-12-2017 21:11
ik sport vaak ochtends omdat het dan lekker rustig is, soms douche ik daar, maar meestal douche ik thuis is 15 min fietsen en heb niet altijd zin om alles mee te slepen.
Ik bedoel dat ik het ranzig vind wanneer mensen rechtstreeks vanuit hun bed naar de sportschool gaan, zonder zich even te wassen oid. Als ze gaan zweten dan ruik je meteen ook een hele ranzige bedgeur.
Die ruik ik savonds nooit, al is het vijf keer zo druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven