Trainingsbroek voor korte benen

20-03-2024 17:51 17 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een sportbroek. Alleen ben ik niet zo lang en zijn alle broeken die ik tot nu toe gepast heb, te lang. Als het echt moet, kan ik een broek wel korter maken, maar vaak zitten er ook ritsjes aan de zijkant en dan gaat dat niet. Ik ben ongeveer 163 cm.

Ik wil geen legging; daar voel ik mij niet prettig in. Heeft iemand een tip voor een winkel/merk waar ze bijvoorbeeld broeken in lengtematen hebben? Of broeken die wat korter vallen?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn moeder is fan van Looks for less.
Daar heb je keuze voor korte maten en normale maten.
Mijn moeder is 1,47 en slaagt daar altijd voor broeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand uit mijn kennissenkring heeft onlangs een sportbroek naar de kleermaker gebracht. Deze heeft de broek ingekort en de rits verplaatst naar boven.
Alle reacties Link kopieren Quote
martje55 schreef:
20-03-2024 18:13
Iemand uit mijn kennissenkring heeft onlangs een sportbroek naar de kleermaker gebracht. Deze heeft de broek ingekort en de rits verplaatst naar boven.
Dat kan uiteraard maar dan ben je uiteindelijk ook wel weer iets van 30 euro of meer kwijt aan de kleermaker (tenzij iemand tips heeft om dat voor een schappelijker bedrag te doen). Verder volg ik graag, hier ook korte benen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een joggingbroek van Puma in kindermaat 152. Die is zelfs wat te kort, maar mijn kont en bovenbenen passen er goed in. Ik heb broekmaat 28/28.
Alle reacties Link kopieren Quote
En gewoon een kindermaat 165 of 158?
Ik ben trouwens even lang maar pas de meeste broeken wel.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
De standaardmaat voor Uniqlo is heel geschikt voor korte pootjes, maar ik weet niet of ze hebben wat je zoekt. Wel joggingbroeken en leggings
Alle reacties Link kopieren Quote
Adelaar81 schreef:
20-03-2024 18:19
Dat kan uiteraard maar dan ben je uiteindelijk ook wel weer iets van 30 euro of meer kwijt aan de kleermaker (tenzij iemand tips heeft om dat voor een schappelijker bedrag te doen). Verder volg ik graag, hier ook korte benen.
Ik breng veel dingen naar de kleermaker, meestal rond de €15. Maar ik zit in een stad en heb veel kleermakers om me heen. Ik heb de indruk dat het elders wellicht wat prijziger is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
20-03-2024 19:28
Ik breng veel dingen naar de kleermaker, meestal rond de €15. Maar ik zit in een stad en heb veel kleermakers om me heen. Ik heb de indruk dat het elders wellicht wat prijziger is.
Ik ook, maar betaalde toch al 20 euro voor gewoon inkorten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoeken op 7/8 of Cropped?

https://www.zalando.nl/byoung-rizetta- ... j-q11.html

https://www.zalando.nl/puma-teamgoal-t ... 2-q11.html

https://www.zalando.nl/adidas-sportswe ... v-q11.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook niet heel lang en draag de joggers van Uniqlo graag. En die zijn mij zelfs aan de korte kant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor het meedenken!

Kindermaten gaan niet werken vrees ik ;-)

Uniqlo ga ik bekijken!

En cropped of 7/8 is ook een hele goede. Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
wolkewitje schreef:
20-03-2024 18:25
Ik heb een joggingbroek van Puma in kindermaat 152. Die is zelfs wat te kort, maar mijn kont en bovenbenen passen er goed in. Ik heb broekmaat 28/28.
Ik heb een Puma sportbroek maat L en die is te kort voor mij, ik ben 1.65 ongeveer.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.scapino.nl/puma-essentials- ... gJDMfD_BwE

Ik denk dat het deze is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marcella22 schreef:
20-03-2024 22:26
Dank voor het meedenken!

Kindermaten gaan niet werken vrees ik ;-)

Uniqlo ga ik bekijken!

En cropped of 7/8 is ook een hele goede. Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Het nadeel van cropped vind ik dat het model dan niet mooi valt, want gemaakt voor langere benen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ongeveer jouw lengte en heb korte benen. Ik draag heel graag zwarte sportbroeken van Nike met wijde pijpen. Ik laat ze een stukje korter maken en dan zitten ze perfect, ik doe ze ook gerust aan als ik me netjes moet kleden, met hakjes eronder en een nette bloes erop. Kan prima. (Nike performance classis pants, of de regular pants,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kun je niet gewoon een trainingsbroek kopen met een elastiek of hoe heet zo'n band aan de onderkant, dan kan die niet over de grond slepen.

Ik vind de trainingsbroeken van Primark altijd vrij kort vallen wat voor mij juist fijn is want ben ook niet zo heel groot.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven