Welke "gewone" schoenen voor voetballende zoon?

14-02-2024 22:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Onze jongste zoon (8) is een voetballer. Hartstikke leuk, maar minder leuk is dat hij al zijn schoenen sloopt. Hij voetbalt iedere pauze op school en na schooltijd. Iemand gaf een tijdje geleden de tip om zaalvoetbalschoenen te kopen voor buiten. Nou die heeft hij nu 1,5 maand en ze zijn al kapot..... iemand de gouden tip?
Ik koop gewoon tig paar sketchers in de sale voor mijn kind. Die vindt hij fantastisch en die blijven redelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar gaat het kapot? Ik heb zelf geen voetballers in huis dus om een idee te krijgen. Is het van schrapen aan de voorkant van de schoen? Dan zou ik voor rubberen neus gaan (als Adidas superstar) of idd geen dure schoenen, en accepteren dat je zo vaak nieuwe nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen dochter hier die fase had kocht ik Red Rags met rubberen neus.
Of die er nog zijn, geen idee, die tijd zijn we gelukkig ver voorbij :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
15-02-2024 06:42
Ik koop gewoon tig paar sketchers in de sale voor mijn kind. Die vindt hij fantastisch en die blijven redelijk.
Die gaan hier helemaal snel kapot, dus dat is geen optie
Alle reacties Link kopieren Quote
Charlie591 schreef:
15-02-2024 06:43
Waar gaat het kapot? Ik heb zelf geen voetballers in huis dus om een idee te krijgen. Is het van schrapen aan de voorkant van de schoen? Dan zou ik voor rubberen neus gaan (als Adidas superstar) of idd geen dure schoenen, en accepteren dat je zo vaak nieuwe nodig hebt.
Dank, ga ik naar kijken!
marilene26 schreef:
15-02-2024 17:21
Die gaan hier helemaal snel kapot, dus dat is geen optie
Die op nike air force lijken blijven wel redelijk hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Phopho schreef:
15-02-2024 09:40
Toen dochter hier die fase had kocht ik Red Rags met rubberen neus.
Of die er nog zijn, geen idee, die tijd zijn we gelukkig ver voorbij :biggrin:
Ga ik ook bekijken, dank!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij kopen hier de 25 euro sportschoen van decathlon. Die gaan 2 maanden, soms 3 maanden mee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven