Welke sportbeha

17-06-2026 20:31 23 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een fijne sportbeha waarvan de pads vastzitten. Nu heb ik vaak sportbeha’s van de h&m of decathlon. Ze zitten prima, gewoon van die beha’s die je over je hoofd trekt en niet verstelbaar zijn. (Ik heb cup B dus het hoeft niet heel stevig). Maar aan de voorkant zitten vaak van die pads, heel fijn want je tepels steken er dan niet zo door maar na een wasbeurt zit dat helemaal opgefrot en moet ik met mijn vingers door die kleine opening om hem weer “uit te vouwen”, als iemand snapt wat ik bedoel :lol:

Dus lang verhaal kort: wie heeft een fijne tip voor een nieuwe sportbeha
Deze ga ik volgen. Zo intens klaar met die stomme pads.

Ben erg benieuwd naar de tips!
De Nike Indy Dri-FIT met ritssluiting is hier favoriet, vind het ideaal.
Ik heb ook een paar van die sportbeha's die je over je hoofd aantrekt, maar die pasvorm vind ik sowieso minder. En als je een beetje warm bent van het sporten is het ook een crime om die dingen aan en uit te trekken vind ik.
Ik heb er van de Lidl met een rits voor. Pads heb ik eruit gehaald. Eentje is aan vervanging toe en zag deze week een leuke van New Balance maar die gaf niet voldoende steun toen ik wat ging springen in de paskamer en die pads waren zo klein en zag je duidelijk zitten. Vind high support toch het fijnst want dan hoef ik niet na te denken welke ik aan zal trekken. Jumping Jacks met een beha die niet voldoende steun geeft is niet fijn.

Ik lees even mee.
Ik heb de sport bh van de HEMA. Dat zijn vaste pads.
Ik las laatst ergens dat iemand die pads vastnaait, dan zouden ze blijven zitten. Geloof ook hier op het forum.

Die van h&m vind ik wel fijn zitten maar daar heb je dus niets aan vanwege dit probleem.
Ik heb een voorgevormde sportbeha van Livera maar die krijgt na een jaar of twee beginnende "rimpels" en zit ook niet zo mooi meer onder een shirt.
Ik heb de padded shock absorber. Maar ik heb een flinke cup en heb echt een stevige bh nodig.
Anita Aircontrol.
Everything is possible for the one who believes.
Van de Decathlon met rits aan de voorkant:

https://www.decathlon.nl/p/sportbeha-me ... 82m8867389
Dank jullie wel! Ik lees hier een aantal mensen die een beha met rits hebben. Voel je dat niet zitten? Of is dat een kwestie van wennen?
Nee ik voel het niet zitten en sinds ik een sportbh gebruik met rits, wil ik ook echt niet meer anders. Het is zo makkelijk met aan & uit doen en dan vooral met uit doen, wanneer ik helemaal bezweet ben van het sporten.
Ik zweer ook bij een rits aan de voorkant, geen gehannes meer met klem komen te zitten als je hem uit wilt doen.
Ik heb bh’s zonder pads van Next via Zalando (met sluiting aan de voorkant dus).
Voor mij werkt overigens ook altijd goed om net een kleinere cup dan mijn eigen maat te pakken, dat voelt het best “ingesnoerd” met springen etc.
Cuadrilla schreef:
18-06-2026 06:34
Dank jullie wel! Ik lees hier een aantal mensen die een beha met rits hebben. Voel je dat niet zitten? Of is dat een kwestie van wennen?
Nee die voel je niet tenzij de stof niet goed zit. Er zit ook een haakje aan zodat mocht de rits open schieten het nog steeds bedekt is.
Ik vind een rits aan de voorkant echt fijn want ik heb altijd moeite met sluitingen op mijn rug. Gewone beha's sluit ik ook op mijn buik en doe ze dan goed.
https://www.zalando.nl/under-armour-inf ... IvEALw_wcB

Deze! Zitten geen pads in maar wel verdikte stof.
Dochter gebruikt ook de sportbh's met losse pads. Toevallig pas 1 van H&M gekocht.
Ik doe ze met het wassen in een bh wasnetje, dan gaan de pads niet in elkaar.
Ze vindt ze qua dragen heel fijn en ze zijn nog betaalbaar. Ze voetbalt en loopt hard.
Dus heeft er meerdere nodig.
Octaviana schreef:
18-06-2026 10:41
Ik zweer ook bij een rits aan de voorkant, geen gehannes meer met klem komen te zitten als je hem uit wilt doen.
Ik heb bh’s zonder pads van Next via Zalando (met sluiting aan de voorkant dus).
Voor mij werkt overigens ook altijd goed om net een kleinere cup dan mijn eigen maat te pakken, dat voelt het best “ingesnoerd” met springen etc.
Maar TO wil wel pads.
Pelle schreef:
18-06-2026 11:35
Maar TO wil wel pads.
Ja oké, maar dit is dikke stof waardoor je echt niets ziet en geen gepruts met loszittende dingen. Ik ben juist op deze overgestapt om van die losse pads af te zijn.
Deze zijn top:

https://www.zalando.nl/nike-performance ... o-o14.html

https://www.zalando.nl/nike-performance ... v-a11.html
Die eerste heeft wel losse pads, die er soms in de wasmachine ook uitkomen. Vind hem verder wel ook fijn.
Wauw die tweede van Nike is gewoon 80€! 😱 ik ga nu eerst eens proberen te wassen in een waszakje, en als dat niet helpt ga ik voor eentje met rits. Bedankt voor de tips!
wel in een klein waszakje, anders heeft de bh nog teveel ruimte om te draaien.
care_ schreef:
22-06-2026 10:15
Die eerste heeft wel losse pads, die er soms in de wasmachine ook uitkomen. Vind hem verder wel ook fijn.
Ik denk dat dat misschien weer een andere variant is want bij mij zitten de pads echt vast genaaid en kun je ze er niet uit halen.
Ik draag sinds een jaar een sportbeha van Temu. Behoorlijke cup, goede stevigheid, normale achtersluiting. In verschillende stevigheids graden te koop. Rond de € 10,-
Ja ik weet het, Chinese meuk, maar ik dacht ik probeer het gewoon eens. Dik tevreden mee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven