Welke sportbeha
woensdag 17 juni 2026 om 20:31
Ik ben op zoek naar een fijne sportbeha waarvan de pads vastzitten. Nu heb ik vaak sportbeha’s van de h&m of decathlon. Ze zitten prima, gewoon van die beha’s die je over je hoofd trekt en niet verstelbaar zijn. (Ik heb cup B dus het hoeft niet heel stevig). Maar aan de voorkant zitten vaak van die pads, heel fijn want je tepels steken er dan niet zo door maar na een wasbeurt zit dat helemaal opgefrot en moet ik met mijn vingers door die kleine opening om hem weer “uit te vouwen”, als iemand snapt wat ik bedoel
Dus lang verhaal kort: wie heeft een fijne tip voor een nieuwe sportbeha
Dus lang verhaal kort: wie heeft een fijne tip voor een nieuwe sportbeha
woensdag 17 juni 2026 om 20:54
woensdag 17 juni 2026 om 21:08
Ik heb er van de Lidl met een rits voor. Pads heb ik eruit gehaald. Eentje is aan vervanging toe en zag deze week een leuke van New Balance maar die gaf niet voldoende steun toen ik wat ging springen in de paskamer en die pads waren zo klein en zag je duidelijk zitten. Vind high support toch het fijnst want dan hoef ik niet na te denken welke ik aan zal trekken. Jumping Jacks met een beha die niet voldoende steun geeft is niet fijn.
Ik lees even mee.
Ik lees even mee.
woensdag 17 juni 2026 om 21:38
Ik las laatst ergens dat iemand die pads vastnaait, dan zouden ze blijven zitten. Geloof ook hier op het forum.
Die van h&m vind ik wel fijn zitten maar daar heb je dus niets aan vanwege dit probleem.
Ik heb een voorgevormde sportbeha van Livera maar die krijgt na een jaar of twee beginnende "rimpels" en zit ook niet zo mooi meer onder een shirt.
Die van h&m vind ik wel fijn zitten maar daar heb je dus niets aan vanwege dit probleem.
Ik heb een voorgevormde sportbeha van Livera maar die krijgt na een jaar of twee beginnende "rimpels" en zit ook niet zo mooi meer onder een shirt.
donderdag 18 juni 2026 om 00:52
donderdag 18 juni 2026 om 10:41
Ik zweer ook bij een rits aan de voorkant, geen gehannes meer met klem komen te zitten als je hem uit wilt doen.
Ik heb bh’s zonder pads van Next via Zalando (met sluiting aan de voorkant dus).
Voor mij werkt overigens ook altijd goed om net een kleinere cup dan mijn eigen maat te pakken, dat voelt het best “ingesnoerd” met springen etc.
Ik heb bh’s zonder pads van Next via Zalando (met sluiting aan de voorkant dus).
Voor mij werkt overigens ook altijd goed om net een kleinere cup dan mijn eigen maat te pakken, dat voelt het best “ingesnoerd” met springen etc.
donderdag 18 juni 2026 om 10:43
Nee die voel je niet tenzij de stof niet goed zit. Er zit ook een haakje aan zodat mocht de rits open schieten het nog steeds bedekt is.
Ik vind een rits aan de voorkant echt fijn want ik heb altijd moeite met sluitingen op mijn rug. Gewone beha's sluit ik ook op mijn buik en doe ze dan goed.
donderdag 18 juni 2026 om 10:46
https://www.zalando.nl/under-armour-inf ... IvEALw_wcB
Deze! Zitten geen pads in maar wel verdikte stof.
Deze! Zitten geen pads in maar wel verdikte stof.
donderdag 18 juni 2026 om 11:30
donderdag 18 juni 2026 om 11:35
Maar TO wil wel pads.Octaviana schreef: ↑18-06-2026 10:41Ik zweer ook bij een rits aan de voorkant, geen gehannes meer met klem komen te zitten als je hem uit wilt doen.
zaterdag 20 juni 2026 om 08:23
maandag 22 juni 2026 om 10:15
Die eerste heeft wel losse pads, die er soms in de wasmachine ook uitkomen. Vind hem verder wel ook fijn.Pipsterrr schreef: ↑20-06-2026 08:23Deze zijn top:
https://www.zalando.nl/nike-performance ... o-o14.html
https://www.zalando.nl/nike-performance ... v-a11.html
maandag 22 juni 2026 om 12:47
maandag 22 juni 2026 om 21:22
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in