WK 2018

14-06-2018 09:59 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een WK-topic!

uitgeschakeld in de groepsfase:
Saoudi-Arabië, Egypte, Marokko, Iran, Australië, Peru, IJsland, Nigeria, Costa Rica, Servië, Duitsland, Zuid-Korea, Panama Tunesië, Polen en Senegal.

uitgeschakeld in de 8ste finales:
Argentinië, Portugal, Spanje, Denemarken, Mexico, Japan, Zwitserland en Colombia.

uitgeschakeld in de kwartfinales:
Uruguay, Brazilië, Zweden en Rusland.

halve finales:
10-07 20.00 uur: Frankrijk 1 - België 0
11-07 20.00 uur: Kroatië 2 - Engeland 1

strijd om plaats 3:
14-07 16.00 uur: België 2 - Engeland 0

finale:
15-07 17.00 uur: Frankrijk 4 - Kroatië 2

eindstand:
1e Frankrijk
2e Kroatië
3e België
4e Engeland
anoniem_370864 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 21:39
83.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mazzel met het huis voor mijzelf haha. Een deel van de wedstrijden is gelukkig wel later op de dag straks Fiona! Ook een deel om 3 uur ‘s middags al... Maar zullen we het (wijn/thee/fris) glas voorlopig maar halfvol bekijken? Haha. Hoop dat je kleine lekker snel slaapt. En dat jij snel naar huis kan Framboosje!
Alle reacties Link kopieren
Zooooooooooo dan! Plaatje, dat doelpunt!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie het inderdaad, er is ook elke dag een wedstrijd om 20 of 21 uur. Ik had het wedstrijdschema niet goed bekeken, ik dacht dat alles 's middags zou zijn.

En wauw, ik zie nu dat het 5-0 is geworden, wat een start van het WK! Morgenavond Portugal-Spanje, dat zal wel een spannende wedstrijd worden :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk denk ik fanatiek vanaf de 1/8 finales
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Nouuuuu, vooruit dan hoor, hollebollegijs :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Wtf is er met Boukhari gebeurd??

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind het zo jammer dat Saoedi-Arabië heeft verloren, gunde het Rusland niet.

Ik ga gewoon supporteren voor de Rode Duivels ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zit weer klaar! Hopelijk leuke wedstrijd :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook te kijken! Het was alweer snel raak met Ronaldo, hij viel wel erg makkelijk :sarcastic:
Nu halverwege de wedstrijd en ik weet nog steeds niet echt voor wie ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren kijken ook, maar mijn stream loopt 2 minuten achter vergeleken met hun tv. Ik hoor dus steeds 2 minuten van tevoren dat er een goal aankomt.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere wedstrijd hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idd! Helaas, geen verlies voor Portugal, komt door die Ronaldo, heb niks met die gast! :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Walgelijke vent die Ronaldo. Alles moet om hem draaien, scheidsrechter durft geen kaart te geven. Had allang met rood het veld af gemoeten. Dit maakt het voetbal zo kapot..
Alle reacties Link kopieren
Spanje Portugal was toch een betere wedstrijd dan Marokko Iran want daar struikelden ze continu over elkaar benen.
Ronaldo is nu eenmaal een stervoetballer. Alleen zijn team bestaat uit matige spelers tov het Spaanse elftal dat meer topspelers heeft.

De Marokkanen liggen er al uit. Totaal niet opgewassen tegen Portugal en Spanje
Alle reacties Link kopieren
Anoniem126 schreef:
15-06-2018 21:56
Walgelijke vent die Ronaldo. Alles moet om hem draaien, scheidsrechter durft geen kaart te geven. Had allang met rood het veld af gemoeten. Dit maakt het voetbal zo kapot..
Haha, LOL. als je niet van voetbal houdt kun je ook gewoon naar andere sporten kijken...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Frambroosje-01 schreef:
15-06-2018 21:49
Leuk idd! Helaas, geen verlies voor Portugal, komt door die Ronaldo, heb niks met die gast! :nooo:
Ik ook niet, en al helemaal niet met Ramos aan de andere kant.

Ik ben solidair met een vriend en daarom volkomen kansloos voor Iran.

We hadden het leuk gisteren ;-D

Gelukkig wonnen ze aan het eind, want de wedstrijd was niet om aan te zien.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het WK meestal leuker als Nederland niet meedoet ;-D

Dan gaat iedereen voor landjes als IJsland zijn. Je schiet er niks mee op, maar tis wel gezellig.


OE!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Dit soort filmpjes:

https://www.youtube.com/watch?v=dZzaAMaEYyA

Muziekje eronder, je kunt me opdweilen
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
16-06-2018 10:29
Ik vind het WK meestal leuker als Nederland niet meedoet ;-D

Dan gaat iedereen voor landjes als IJsland zijn. Je schiet er niks mee op, maar tis wel gezellig.


OE!
:thunder:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
16-06-2018 10:24
Haha, LOL. als je niet van voetbal houdt kun je ook gewoon naar andere sporten kijken...
Ik hou JUIST van voetbal, dat is het hele punt.. Niet van dat zielige aanstellen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
16-06-2018 10:45
:thunder:
Van Marwijk mag zo :there:

Nog een Feyenoorder ook.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Anoniem126 schreef:
16-06-2018 10:46
Ik hou JUIST van voetbal, dat is het hele punt.. Niet van dat zielige aanstellen.
Je hebt gisteravond getuige kunnen zijn van een van de allerbeste groepswedstrijden ooit op een WK waar uitblinker Ronaldo zorgde voor een fenomenale apotheose en jij noemt hem een gevaar voor het voetbal.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
16-06-2018 10:57
Je hebt gisteravond getuige kunnen zijn van een van de allerbeste groepswedstrijden ooit op een WK waar uitblinker Ronaldo zorgde voor een fenomenale apotheose en jij noemt hem een gevaar voor het voetbal.
Precies want daar ging die vrije trap voor de 3-3 en de keeper keek ernaar en kon er niks aan doen.
Ik ben het op zich wel eens met Anoniem126. Mooie voetballer, maar vreselijke aansteller!

Ik zeg IJsland wereldkampioen! Dat zal vast niet, maar ik gun het ze wel!
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
16-06-2018 16:48
Ik ben het op zich wel eens met Anoniem126. Mooie voetballer, maar vreselijke aansteller!

Ik zeg IJsland wereldkampioen! Dat zal vast niet, maar ik gun het ze wel!
Eerste punt is al binnen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven