75inch tv fatsoenlijk laten ogen?

30-11-2019 00:16 51 berichten
Allereerst; ik ben nieuw hier & hoop dat ik het volgende onder de juiste pijler plaats 🤞🏻

Onlangs zijn mijn vriend en ik verhuisd. Waar in het oude huis zijn beamer prima paste, lukt dat in het nieuwe huis niet meer & daarom heeft hij nu een 75(!)inch tv gekocht.
Ik vind het echt een spuuglelijk ding en ben radeloos op zoek naar enige manieren om de tv toch een beetje fatsoenlijk in het interieur te laten passen.

Iemand tips of wellicht zelf ervaringen met een grote tv in de woonkamer?

Ik ben vooral op zoek naar tips & geen adviezen om die tv (of mijn vriend ;-)) het huis uit te slingeren... :-P
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
03-12-2019 07:53
Ik heb het even opgezocht, art mode is een verbetering qua stroomgebruik. Dat laatste is ook de reden dat ik de ambient mode niet vaak gebruik.
Ah oke. Andere qled tv's van samsung hebben wel ambient mode en volgens mij heeft dat ook leuke functies (vnl die foto van je muur vind ik goed bedacht), maar die hebben niet die schilderij look van the frame met de platte bevestiging aan de muur en verwisselbare 'fotolijsten'. Wij wilden dat echt graag (en die catalogus van 1000 kunstwerken), dus hebben niet echt naar andere modellen gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven