Ben jij al in de kerstsfeer?

30-11-2021 20:14 115 berichten
Hier in de buurt zie ik al veel versierde huizen en kerstbomen staan. Normaal vind ik dat wel wat vroeg zo voor Sinterklaas maar nu in deze letterlijk donkere tijden vind ik het wel erg leuk. Ben nu dus ook al een beetje in de kerstsfeer en dacht vanmiddag nog van zal ik kerstmuziek op zetten? Ik ben alleen zo gewend om dat pas na Sinterklaas te doen.

Luisteren jullie al naar kerstliedjes en is jullie huis al versiert? Hier staat de kerstboom nog niet maar heb deze week wel een leuke lichtsnoer gekocht die soms al aan staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem pas op na sinterklaas
Maar heb inmiddels al wel een paar kerstfilms gekeken
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar intratuin geweest met vriend. Ik heb een shitload aan nieuwe decoraties en allemaal nieuwe ballen en ornamenten gekocht. Nu zit de kerstsfeer er beter in.

Ik ben wel erg benieuwd naar jullie kerstbomen!
Alle reacties Link kopieren
Buiten in de tuin heb ik al lichtjes hangen ja, en binnen 1 strengetje.
Zondag eerst Sinterklaas vieren en daarna zie ik wel weer eens.
Kerstmuziek zet ik zelf nooit op.
Ik werk in het onderwijs, dus vanmiddag de Sint weer op zolder gezet en de Kerst opgezocht.

Maandag/dinsdag de bomen opzetten en versieren. Hopelijk blijven de scholen in het algemeen open en hoeft er bij ons geen klas meer in quarantaine. Hebben we nog even eer van ons werk.

Thuis vieren we eerst nog Sint. Misschien dit jaar gelijk maandag de 🌲 erin. Heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Hier staat de kerstboom al sinds vorig weekend. Ik vier geen Sinterklaas, dus ik zie niet in waarom ik daar dan op moet wachten. Vind het wel gezellig nu ik vanwege de coronamaatregelen toch veel thuis zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een drukke winkelstraat en de kerstverlichting van de straat hangt voor het raam van mijn woon- en eetkamer, zo gezellig. Vind het eigenlijk al sfeervol genoeg. Misschien dat ik toch nog een kerstboom koop, ook omdat het de eerste kerst in dit huis is en anders sowieso wat decoratie.
Alle reacties Link kopieren
Ja, kerstboom staat! Ineens wilden de kinderen graag. Ben met ze naar Intratuin geweest. Heb voor de guirlande okergele en roestbruine ballen, bij de Kwantum kwam ik er nog tegen met droogbloemen er in. Staat mooi bij elkaar.
Voor in de kerstboom een rotan ster als piek. Past mooi bij de houten ornamenten en geglazuurde ballen die ik al had.
Ben blij! 😃
Alle reacties Link kopieren
StevieNicks schreef:
04-12-2021 18:23
Ja, kerstboom staat! Ineens wilden de kinderen graag. Ben met ze naar Intratuin geweest. Heb voor de guirlande okergele en roestbruine ballen, bij de Kwantum kwam ik er nog tegen met droogbloemen er in. Staat mooi bij elkaar.
Voor in de kerstboom een rotan ster als piek. Past mooi bij de houten ornamenten en geglazuurde ballen die ik al had.
Ben blij! 😃
Oh dat klinkt heel mooi! Bij mij is het meer een bij elkaar geraapt zooitje van spulletjes die ik in de loop van de afgelopen jaren verzameld heb :-D Maar eigenlijk vind ik dat ook wel weer gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag nog een extra doosje kerstballen gekocht. Ik heb toch nog een paar lege plekjes in de boom waar nog wel wat kon hangen. :biggrin:
Chef kerstboom hier zei dat ie ‘m vandaag ging zetten. Maar hij ligt nu te pitten op de bank dus ik ben benieuwd of het er nog van komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist fan van glitter en glimmers, als het niet glittert of glimt mag het mijn boom niet in. Die trends met doorzichtige glazen, houten, stoffen en papieren ballen is dus niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een boompje gekocht, vandaag kerstspullen gehaald (moest allemaal onbreekbare ballen hebben ipv het glaswerk wat ik normaal heb ivm nieuwe, jonge en erg speelse kat) en opgetuigd.

Rest van de kerstdecoratie volgt later.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week kreeg ik het al op de heupen en even sfeer wezen proeven bij het tuincentrum. Maar vandaag heb ik hem gezet Vanwege een allergie is het een nepper. Mijn boom is een ratjetoe van rood, wit en een jarenlange verzameling van figuurtjes zoals Disney, Takkie, AH hamster, hertje, sneeuwpop etc. Onder mijn kerstboom staat mijn dorpje met een nieuw treintje.
Alle reacties Link kopieren
Een doosje kerstdecoraties gekregen in de vorm van notenkrakers. Nu wachten tot het sinterklaasgedoe van man achter de rug is en hop die boom op zetten.

Dit jaar een hysterische boom (vorig jaar na kerst een hele doos van die Vondels gekregen en ik heb nog een gigantische doos vol met gekleurde kerstballen).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al helemaal in de kerstsfeer. Ik geniet van de verlichting in een binnenstad met dit donkere weer. Mijn ene kerstboom staat sinds een week, de andere al twee weken. En daarin ben ik geen uitzondering want er waren heel wat mensen veel eerder dan ik. Ik wil van de week naar intratuin gaan. Alleen maar om kerstbomen te kijken want ik ben gek op kerstbomen. Ik heb ook nog twee kleintjes staan, dus in totaal vier kerstbomen en een mooie geverfde houten boom die ik zelf ooit beschilderd heb. Die staat nu op de piano.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven