Betrouwbare slotenmaker

24-02-2024 10:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe kan ik een betrouwbare slotenmaker vinden? Inmiddels is al vaak in het nieuws gekomen dat online recensies niet betrouwbaar zijn. De klus heeft geen haast (ik heb mezelf niet buiten gesloten), dus ik heb de tijd om te zoeken. Ik zoek een slotenmaker in de regio Delft/Berkel/Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op de website van het Centrum van Criminaliteitspreventie en Veiligheid (CCV) vind je 150 slotenmakers met het Politiekeurmerk Veilig Wonen.

Bron: Consumentenbond.
Aan buren vragen? Ik zou er gewoon een uit je eigen woonplaats nemen. Geen 24 uurs dienst die bovenaan komt als je googelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon idd uit eigen woonplaats. Vaak weten bouwmarkten ook wel betrouwbare slotenmakers te vinden.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Firma Kreuk / Key expert
010-4530000

Goede ervaringen mee.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Hubo in mijn woonplaats heeft een klusservice. Toen ik iets met een slot had, heb ik die ingeschakeld.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren Quote
Liesje68 schreef:
24-02-2024 10:50
De Hubo in mijn woonplaats heeft een klusservice. Toen ik iets met een slot had, heb ik die ingeschakeld.
Ja zoiets bedoel ik ook
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.kalkhoven.com/
Goede ervaringen mee en vragen een normale prijs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toevallig hoorde ik gisteren op het nieuws dat je via Google geen gesponsorde advertenties meer vindt als je zoekt op loodgieters. En voor slotenmakers schijnt dat al langer te gelden. Dit omdat er zoveel misbruik van werd gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal, heel erg bedankt voor jullie snelle reacties! Daar kan ik zeker wat mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
CourtneyLove schreef:
24-02-2024 10:38
Op de website van het Centrum van Criminaliteitspreventie en Veiligheid (CCV) vind je 150 slotenmakers met het Politiekeurmerk Veilig Wonen.

Bron: Consumentenbond.

Dit.
Ik zou zeker geen suggesties van anonieme forummers op een anoniem forum opvolgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Merys schreef:
24-02-2024 11:08
Dit.
Ik zou zeker geen suggesties van anonieme forummers op een anoniem forum opvolgen.
Met Hubo of andere bouwmarkten is niks mis mee hoor ;)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
24-02-2024 11:08
Met Hubo of andere bouwmarkten is niks mis mee hoor ;)

Das waar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt geen haast zeg je.
Als ik dat niet heb vraag ik eerst het aannemersbedrijf doe vaker wat voor mij doen/in het verleden gedaan heeft of die de klus aan wil nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
debuurvrouw schreef:
24-02-2024 13:16
Je hebt geen haast zeg je.
Als ik dat niet heb vraag ik eerst het aannemersbedrijf doe vaker wat voor mij doen/in het verleden gedaan heeft of die de klus aan wil nemen.
Nou, ik ken dus ook geen aannemers, sterker nog, dat vind ik ook zo ontzettend lastig, een goede aannemer vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Merys schreef:
24-02-2024 11:08
Dit.
Ik zou zeker geen suggesties van anonieme forummers op een anoniem forum opvolgen.
De vraag was volgens mij ook meer hóe je zo iemand vindt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
24-02-2024 13:32
De vraag was volgens mij ook meer hóe je zo iemand vindt.

Klopt, maar er worden wat nummers en linkjes gegeven.
Oplichting onder loodgieters/slotenmakers is booming op het moment dus vandaar de waarschuwing.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://kalishoekslotenservice.nl/

Met deze firma heb ik goede ervaringen. Betrouwbaar, snel, helder in prijzen. Kreeg deze tip van vrienden die zowel zakelijk als privé goede ervaringen hadden.

Ik was er blij mee, want het is lastig het kaf van het koren te onderscheiden!

Oh, en hoe je zo iemand vindt: via via. Met goede recensies (althans: zo deed ik dat)
Alle reacties Link kopieren Quote
Merys schreef:
24-02-2024 11:08
Dit.
Ik zou zeker geen suggesties van anonieme forummers op een anoniem forum opvolgen.
Ik zou niet weten waarom niet.
Ik geef een naam en to kan zelf online kijken of het iets is.

Deze doet het toevallig al 60 jaar en in de juiste regio.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
24-02-2024 13:31
Nou, ik ken dus ook geen aannemers, sterker nog, dat vind ik ook zo ontzettend lastig, een goede aannemer vinden.
Maar to misschien wel van een recente verbouwing of iets dergelijks?
Ik heb voor alle klussen al meer dan 10 jaar hetzelfde bedrijf, daarom zou ik dat het eerste raadplegen.
Zouden ze me niet kunnen helpen dan hebben ze vast een tip waar ik wel terecht kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb in een grote fysieke sleutel/slotenwinkel gevraagd of zij dit deden. Helaas waren ze er toen pas mee gestopt, maar ze wisten wel een betrouwbare collega.
Spaanse Polder dicht genoeg in de buurt? Sleutel- en Slotenhuis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met dank aan de tip over CCV heb ik eentje op het oog. Dank!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven