Dekbedhoes laten drogen in de droger, wat een drama...

07-12-2021 15:17 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
ANDIJVIE-ALERT
Nou ja zoals de titel al zegt, ik ben de wanhoop bijna voorbij ;-)
Elke keer als ik mijn dekbedovertrek laat drogen in de droger duurt dit heel lang. Want elke keer moet ik alles uit elkaar trekken en de droger weer aanzetten.
Het zit in elkaar gedraaid, ik heb een grote klont met de eventuele kussenhoezen er vast in.
Wie heeft dé truc? Ik heb een 9 kilo droger, en doe er nu max 1 overtrek in.
Alle reacties Link kopieren
Wat apart, echt nog nooit gehad, ik doe m altijd samen met handdoeken, moltons, matrashoezen, onderbroeken, sokken, rompers etc in de droger en nog nooit een bal geworden…misschien juist omdat je hem in z’n eentje in de droger doet?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb gehoord van drogerballen, wie weet is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
De opening van de hoes dichtbinden met een touwtje.
Alle reacties Link kopieren
Over de trapleuning hangen, dan is hij zo droog, kost ook minder energie :-D Betere tips heb ik niet, sorry, ik herken het probleem :)
Alle reacties Link kopieren
met een elastiekje het gat dichtmaken en een paar oude tennisballen erbij
Ik heb hoezen met druksluiting en die doe ik altijd dicht voor ze de was ingaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij lits-jumeaux wel vaker dan bij 2- persoons, en bij 1-persoons heb ik er eigenlijk nooit last van. Mijn lits-jumeaux zit bijna altijd in de knoop. Heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Doe ik er te weinig in? Ik ga het direct testen :whip:
Alle reacties Link kopieren
Gat dichtmaken met een touwtje, dan gebeurt het niet. Of juist veel andere dingen erbij, dan gaat het ook beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook.. wat helpt is waar meer was erbij doen.. maar dan gebeurd het ook nog wel eens.. Ik laat meestal de was dan even in de droger en voor de rest drogen over het traphekje..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Uithangen. In het trapgat werkt het best.

Mijn moeder gooide ze er wel in. En nog eens en nog eens. Na een tijdje ging ze over op 1 keer in de droger en dan uithangen. Nog later alleen uithangen.
Alle reacties Link kopieren
Al het beddengoed gaat hier in de droger, lekker hygiënisch. Maar als ik er een dekbedovertrek in die krijg ik een bal. Die gaat dus over het traphekje.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Herkenbaar!
Ik laat hem eerst een tijd uithangen en doe dan vast de rest in de droger. Daarna hoeft hij hooguit nog kort erin of is hij al droog.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook altijd een kluwe of een bal, Heb het opgegeven. Hang het overtrek nu alleen nog maar uit. Heb gelukkig een groot traphek op zolder, daar kan de lits-jumeaux (zo, wat een woord) in 1 keer overheen zonder dat 'ie dubbel moet. Meestal hang ik hem in de ochtend op en gaat hij laat in de middag zo het bed weer op.
Alle reacties Link kopieren
Even opvouwen voor je hem in de droger doet, werkt hier vrijwel altijd
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
zilverelfje schreef:
07-12-2021 15:33
Even opvouwen voor je hem in de droger doet, werkt hier vrijwel altijd
Dit wilde ik ook typen.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het ook veel te maken heeft met het programma van je droger. Ik heb het probleem niet maar zie het wel bij andere mensen.
Alle reacties Link kopieren
In het trapgat hangen
Is veel sneller dan de droger
Het probleem van een trommel die maar 1 kant op draait. Ik heb het helaas ook :). Er zijn drogers die om deze reden beide kanten opdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Ophangen is ook een goede optie, en dat doe ik ook met katoenen overtrekken. Maar hier gaat het om flanel, en dat word lekker zacht in de droger. Heb nu 2 overtrekken in de droger en dat lijkt beter te gaan.
Alle reacties Link kopieren
K0koro schreef:
07-12-2021 15:43
Het probleem van een trommel die maar 1 kant op draait. Ik heb het helaas ook :). Er zijn drogers die om deze reden beide kanten opdraaien.
Draait beide kanten op, leek idd logische verklaring maar gaat hier niet op
Alle reacties Link kopieren
Moneypenny36 schreef:
07-12-2021 15:34
Dit wilde ik ook typen.
Ook hier Team ‘even opvouwen’!
Alle reacties Link kopieren
zilverelfje schreef:
07-12-2021 15:33
Even opvouwen voor je hem in de droger doet, werkt hier vrijwel altijd
Ga ik de volgende keer proberen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt alleen de sluiting sluiten. Heb dus het liefst overtrekken met sluiting.

Een trapgat heb ik niet :|
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven