Dubbele cadeautjes, ruilen?

08-12-2018 13:09 78 berichten
Ben je net klaar met al je kerst inkopen heeft iemand iets gekregen voor de verjaardag wat ik ook al had gekocht voor die persoon met kerst. Het is ook al mooi ingepakt door de winkel.
Vind het zo jammer maar ik vind ruilen ook weer zoiets aangezien het mooi is ingepakt.

Heeft iemand dit ook eens gehad en wat heb je toen gedaan? Wat vond de ontvanger ervan?
ja ruilen , je weet het
Alle reacties Link kopieren
In zo’n geval zou ik het toch ruilen. Tenzij het iets is dat de ontvanger vaak gebruikt en je toch opmaakt (bodylotion, chocolaatjes, fles wijn).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gekocht?
Het is een lekker geurtje wat de ontvanger heel graag wilde hebben maar te duur vond om het zelf te kopen.
Koekkoekjes.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 08-12-2018 14:30
Reden: Onzin.
85.92% gewijzigd
TsumTsum schreef:
08-12-2018 13:19
Het is een lekker geurtje wat de ontvanger heel graag wilde hebben maar te duur vond om het zelf te kopen.
Toch gaan ruilen. Je hebt niets aan twee flessen van hetzelfde. Ik doe minstens een jaar met zo’n fles (wissel wel af).
MinkeDeWit schreef:
08-12-2018 13:22
Toch gaan ruilen. Je hebt niets aan twee flessen van hetzelfde. Ik doe minstens een jaar met zo’n fles (wissel wel af).
Ik nog veel langer, heb maar een geurtje en die spray ik alleen bij speciale gelegenheden. Verder nooit.
De meeste zeggen ruilen maar dat vind ik zo zonde omdat Douglas het ook mooi ingepakt heeft. Zelf houden is geen optie en het is te duur om zomaar op de gok het aan iemand anders cadeau te doen.
En als ik het ga ruilen dan heb ik weer het probleem dat ik op pad moet voor een ander cadeautje.
Je wil het dus niet ruilen.
Waarom dan dit topic?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
08-12-2018 13:29
De meeste zeggen ruilen maar dat vind ik zo zonde omdat Douglas het ook mooi ingepakt heeft. Zelf houden is geen optie en het is te duur om zomaar op de gok het aan iemand anders cadeau te doen.
En als ik het ga ruilen dan heb ik weer het probleem dat ik op pad moet voor een ander cadeautje.
Dus:
- je wil niet gaan ruilen
- je wil het zelf niet
- kan het niet cadeau doen aan een ander
- je hebt geen zin om op zoek te gaan naar een nieuw cadeau.

Wat wil je wel?
Dat iedereen hier zegt: doe alsof je neus bloedt en gewoon geven?
Nou, bij deze!
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat die winkel het wat boeit dat ze het mooi hadden ingepakt? Dat doen ze de hele dag hoor :nut:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
08-12-2018 13:22
Toch gaan ruilen. Je hebt niets aan twee flessen van hetzelfde. Ik doe minstens een jaar met zo’n fles (wissel wel af).
Dit.
Een duur geurtje gaat altijd langer mee.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Omruilen voor een Douglasbon. Die winkel vind het echt niet erg, inpakken is het leukste deel van hun werk.
Alle reacties Link kopieren
Uitpakken en vervolgens ruilen. Dat is het niet meer mooi ingepakt.
TsumTsum schreef:
08-12-2018 13:29
De meeste zeggen ruilen maar dat vind ik zo zonde omdat Douglas het ook mooi ingepakt heeft. Zelf houden is geen optie en het is te duur om zomaar op de gok het aan iemand anders cadeau te doen.
En als ik het ga ruilen dan heb ik weer het probleem dat ik op pad moet voor een ander cadeautje.
:rofl:
Lucifer2018 schreef:
08-12-2018 13:37
:rofl:
:-D
Ik zit ook met verbazing de logica hier te lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de logica ook niet. Het was al mooi ingepakt, ja, en? Wil je dan het ingepakte cadeautje houden om ernaar te kijken? Of een advertentie zetten met de vraag of er iemand geheel toevallig geurtje X cadeau had willen geven en het ingepakt en al van je wil overnemen? Als je op pad gaan voor een ander cadeautje al veel gedoe vindt dan lijkt me dat nog veel meer gedoe.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ga bij douglas kijken of ze ook nog iets anders hebben in die geurlijn. En dat pakken ze ook wel weer mooi in hoor.
Of verwacht je dat de ontvanger het ook te mooi ingepakt vindt om uit te pakken? laat dan een leeg doosje inpakken en houdt het geurtje zelf ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oh joh, met een jaaromzet van 2,5 miljard, pakt Douglas dat doosje met liefde nog eens in hoor.
Alle reacties Link kopieren
Als het lelijk was ingepakt, wat had je dan gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Geef het aan je jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
:nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Er zit niets anders op dan ruilen.

Ikzelf had helemaal geen kado. Ligt ergens bij DHL. Kwam van Amazon, halverwege eruit gepikt en teruggestuurd omdat de verpakking niet goed was en nu is het onduidelijk waar het ligt. Nog steeds in transit volgens DHL. Maar welke kant op wordt er niet bijgezegd. Als ze de locatie erbij zouden vermelden zoals vroeger dan was het een stuk prettiger, want daaruit kan je meer opmaken. Nu moet ik maar thuis blijven hangen voor het geval het toch wordt aangeboden. Terwijl ik nieteens weet of ik het nog wil. Slechte service.
tv-icoon wijzigde dit bericht op 08-12-2018 14:49
1.45% gewijzigd
Dan moet het maar zoals het kan
Dat inpakken hoort er gewoon bij, is niets extra's

Natuurlijk ruil je het, je gaat toch geen cadeau geven als je weet dat dat al gegeven is? En helemaal lullig als de ontvanger ook weet dat jij dat wist. Ruil het dan om voor een bon van diezelfde winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven