Dubbele cadeautjes, ruilen?

08-12-2018 13:09 78 berichten
Ben je net klaar met al je kerst inkopen heeft iemand iets gekregen voor de verjaardag wat ik ook al had gekocht voor die persoon met kerst. Het is ook al mooi ingepakt door de winkel.
Vind het zo jammer maar ik vind ruilen ook weer zoiets aangezien het mooi is ingepakt.

Heeft iemand dit ook eens gehad en wat heb je toen gedaan? Wat vond de ontvanger ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het probleem geloof ik niet helemaal. Maar dat gezegd hebbende: ik zag ergens de tip om te ruilen voor een bijpassend doucheding. Ik zelf zou liever twee flesjes van mijn parfum hebben dan dat er 1 geruild wordt voor bodylotion of douchegel ofzo. Ik krijg weleens giftsets van mijn luchtje maar ik hou de bodylotion en douchegel dan altijd over. Twee flessen parfum zou ik niet erg vinden, ik gebruik toch altijd (en dagelijks) hetzelfde dure luchtje dus ik zou er alleen blij om zijn.
Am Yisrael Chai!
Voordat ik überhaupt binnen ben bij Douglas, ben ik al helemaal bedwelmd door alle sterke parfumluchten bij de ingang. En tegen de tijd dat ik mezelf amechtig lurkend aan mijn ventolin door alle walmen heen naar de kassa heb weten te slepen, zal het me een worst zijn of een verkoopster verdrietig wordt omdat ze een pakje moet uitpakken dat niet voor haar bestemd is...
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 08:55
Reden: Typo
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
09-12-2018 11:06
Ik snap het probleem geloof ik niet helemaal. Maar dat gezegd hebbende: ik zag ergens de tip om te ruilen voor een bijpassend doucheding. Ik zelf zou liever twee flesjes van mijn parfum hebben dan dat er 1 geruild wordt voor bodylotion of douchegel ofzo. Ik krijg weleens giftsets van mijn luchtje maar ik hou de bodylotion en douchegel dan altijd over. Twee flessen parfum zou ik niet erg vinden, ik gebruik toch altijd (en dagelijks) hetzelfde dure luchtje dus ik zou er alleen blij om zijn.
oja dat heb ik ook altijd, ik vind die sets allemaal dezelfde geur best wel luxe er uit zien, maar die douchegel zou wel op gaan, het luchtje ook wel, maar die bodylotion die gebruik ik 1 keer en dan vergeet ik hem
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven