Een kattendingetjesvraag.

01-12-2019 13:57 105 berichten
Hallo allen,

Zo'n 2x per jaar koop ik een kartonnen huisje voor balin en dat is zo vaak omdat hij het huisje sloopt. Tegelijkertijd ligt hij er heel graag in en is het in feite zijn lievelingsding hier in huis.

Nu mijn vraag: Weet iemand een kattenhuisje te vinden dat gemaakt is van stof of ander materiaal dat niet in kleine stukjes eindigt?
Ik heb al gekeken, maar kan het niet vinden.

Ik heb ook een mand, maar daar kijkt hij niet naar om.


Mijn dank is enorm!
Ik heb de Kallax poezenmand besteld. Hij komt onder een tafeltje te staan. Vind hem zooo mooi! :love:

:flirting:
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
02-12-2019 12:01
Die heb ik! Fleecedekentje erin en ze vinden het een lekker holletje. Ook makkelijk schoon te maken!
Mijn wat ronde poezebeest past ook door het gat :proud:
Oh nice, 1 van ons is ook wat ehh 'rond' dus dat is mooi om te weten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Cateautje schreef:
02-12-2019 12:30
Ik heb de Kallax poezenmand besteld. Hij komt onder een tafeltje te staan. Vind hem zooo mooi! :love:

:flirting:
Gooi de doos niet te snel weg; die vinden ze vast ook leuk.....
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-12-2019 12:30
Ik heb de Kallax poezenmand besteld. Hij komt onder een tafeltje te staan. Vind hem zooo mooi! :love:

:flirting:
Wat leuk! :cheer2:
...
Beter.Laat schreef:
02-12-2019 12:59
Gooi de doos niet te snel weg; die vinden ze vast ook leuk.....
De doos moet sowieso blijven, want daar zit de krabmat in en die wordt bijna dagelijks gebruikt, dus ik ga ook naar de Action voor die huisjes, speciaal voor de krabmat.
Calamitycat schreef:
02-12-2019 13:00
Wat leuk! :cheer2:
Ja hè. :-D
Al had ik hem liever in zwart gehad, dat wel. :)
Deurmatten van Simon's cat. :D

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het ding is razend populair dus volgens mij is het een kwestie van tijd voordat 'ie ook in het olijfgroen zwart gemaakt gaat worden.
...
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah, die deurmatten, wat gaaf!!! :love:
...
Calamitycat schreef:
02-12-2019 13:11
Het ding is razend populair dus volgens mij is het een kwestie van tijd voordat 'ie ook in het olijfgroen zwart gemaakt gaat worden.
Olijfgroen? :-D

Het is goed zo. Mocht het echt het holletje van Balin worden, dan kan ik de buitenkant alsnog een andere kleur geven.
Alle reacties Link kopieren
Donker olijfgroen. Als in het kastendrama. Ikea en jij matchen niet echt qua kleuren volgens mij :biggrin:
...
Calamitycat schreef:
02-12-2019 13:24
Donker olijfgroen. Als in het kastendrama. Ikea en jij matchen niet echt qua kleuren volgens mij :biggrin:
Doen ze expres, om me te narren. :|
Over narren gesproken. Als die mafkees daarmee bezig blijft dan zoen ik hem in elkaar.
Alle reacties Link kopieren
:D
...
Je zal het best ergens kunnen vinden, maar grote kans dat kat het niet wenst te gebruiken. Zo'n kartonnen huisje lijkt vast veel meer op een doos dus dat is veeeeel beter. :cat:
Zo, het kattenhuis staat.
Het is volledig aan de buitenkant besnuffeld, maar er is nog geen neiging geweest om de binnenkant te inspecteren.
Kan wel een paar dagen gaan duren, wetende dat mijn pappenheimer niet zo snel aan nieuwigheidjes kan wennen.
Ik wacht het rustig af.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd Cateautje of hij er binnenkort in zal gaan liggen

Ik heb inmiddels mijn kartonnen Action huisje/doos.
Ik had hem nog geen minuut staan of mijn beide katten hadden al enorme bonje over wie er als eerste in mocht. Dat was dus blazen, gillen, krijsen... gevolgd door een lange luidruchtige achtervolging door mijn huis. De hele buurt kon meegenieten. :facepalm:
Inmiddels zitten ze er af en toe in. Maar dus niet tegelijk. ;-D
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Dat heb je hè, met die woningnood. ;-)
Wel fijn dat ze het gelijk geweldig vinden, dat geeft de mens moed.

Ik doe straks een ander shirt aan en het shirt dat ik uit doe, daar stof ik het huisje mee af zodat mijn geur eraan komt te zitten en het shirt zelf leg ik erin en dan moet het goedkomen, dat wil zeggen, hij ligt toch het liefst tegen mij aangeplakt op de bank.
We zullen het zien.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
06-12-2019 20:14
Dat heb je hè, met die woningnood. ;-)
Wel fijn dat ze het gelijk geweldig vinden, dat geeft de mens moed.

Ik doe straks een ander shirt aan en het shirt dat ik uit doe, daar stof ik het huisje mee af zodat mijn geur eraan komt te zitten en het shirt zelf leg ik erin en dan moet het goedkomen, dat wil zeggen, hij ligt toch het liefst tegen mij aangeplakt op de bank.
We zullen het zien.
Je moet het hem ten strengste verbieden dat hij daar in mag liggen. Katten houden ervan regels te overtreden!
Ik voel me zwaar in m'n zak gescheten. :|

Dat figuur ligt al vanaf het uitpakken prinsheerlijk in de doos van het kattenhuisje. (6)

Afbeelding
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 08-12-2019 14:29
73.95% gewijzigd
Daar was je voor gewaarschuwd toch? Letterlijk in de eerste reactie van dit topic. ;-)
RikM schreef:
08-12-2019 14:29
Daar was je voor gewaarschuwd toch? Letterlijk in de eerste reactie van dit topic. ;-)
Ja! :|

Kijk maar op de post boven deze van jou.
Ik heb contact opgenomen met Ikea en ondanks het feit dat dat huis al in elkaar is gezet, mag ik hem retourneren, dus dat doe ik dan maar.
Wat een knurft, echt hoor.
Geef je het niet te snel op? Die doos daar raakt 'ie vanzelf een keer op uitgekeken. Meestal als er een nieuwe doos komt. ;-D

Wat gebeurt er als je de doos weglegt; gaat 'ie dan niet in het huisje?
Cateautje schreef:
08-12-2019 14:25
Ik voel me zwaar in m'n zak gescheten. :|
Dat figuur ligt al vanaf het uitpakken prinsheerlijk in de doos van het kattenhuisje. (6)
Sorry hoor, maar ik moet gniffelen.... :hihi: :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven