Elektrische bovendeken

24-04-2024 15:28 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een elektrische bovendeken. Ik heb op Bol.com een aantal elektrische bovendekens gevonden, maar de reviews zijn niet al te best.

Bezwaren die andere kopers hadden is o.a. dat de deken niet goed warm word, het lang duurt voordat de deken warm word en dat je de bedrading voelt, de deken is uiteindelijk weer retour gegaan omdat de deken niet naar behoren werkte

Ik ben op zoek naar een deken:
- die lang warm blijft
- moet gewassen kunnen worden
- meerdere standen heeft
- makkelijk in gebruik is

Zouden jullie met mij willen denken? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie juist heel veel goede reviews. Ik heb er zelf ook een aantal. Heerlijke dingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
24-04-2024 15:42
Ik zie juist heel veel goede reviews. Ik heb er zelf ook een aantal. Heerlijke dingen.
Die goede reviews stonden er inderdaad ook tussen, maar helaas ook een hoop negatieve reviews.

Welke heb jij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een van de Hema, wordt snel fijn warm. De draden “voel” je, ja, maar is niet hinderlijk. Wassen schijnt te kunnen maar nog niet geprobeerd.

Deze: https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen ... 30100.html
malva24 wijzigde dit bericht op 24-04-2024 17:43
29.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er één van Beurer. Heerlijk zacht, de draden voel je nauwelijks, is snel warm en kan in de wasmachine.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.bol.com/nl/nl/p/inventum-hb ... uctPageUrl

Ik heb deze -en inmiddels ook mijn halve omgeving-.
Heerlijk !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een van Carmen waar ik nu heerlijk onder zit… 9 standen en een timer. M’n kat vindt hem ook lekker..
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel erg bedankt voor alle suggesties, ik ga ze bekijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gewoon een ouderwetse rubberen kruik ;)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Malva24 schreef:
24-04-2024 16:26
Ik heb er een van de Hema, wordt snel fijn warm. De draden “voel” je, ja, maar is niet hinderlijk. Wassen schijnt te kunnen maar nog niet geprobeerd.
Ik heb dezelfde denk ik, maar dan van Blokker.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
24-04-2024 17:29
Ik heb gewoon een ouderwetse rubberen kruik ;)
Die heb ik ook, maar ik ben een koukleum en dan is alleen een kruik mij toch echt nog te koud
leeg_zakje wijzigde dit bericht op 24-04-2024 18:10
25.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
24-04-2024 15:52
Die goede reviews stonden er inderdaad ook tussen, maar helaas ook een hoop negatieve reviews.

Welke heb jij?
Ik heb er eentje van de Hema en ik heb deze:

https://www.bol.com/nl/nl/p/lifegoods-e ... 6251/?s2a=
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
24-04-2024 17:29
Ik heb gewoon een ouderwetse rubberen kruik ;)
Koop een deken en je bent om. Ik vind het niet te vergelijken met een kruik. Ik wil niet meer zonder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er 1 van de HEMA en 1 van beurer.

De laatste voor de mooi, functioneert maar de draden zitten er los in waardoor het wat kan schuiven. Gebruik hem heel veel en past ook mooi bij mijn interieur.
https://www.bol.com/nl/nl/p/beurer-hd-7 ... gLmlfD_BwE

Die van de HEMA oogt wat kwalitatiever en doet het heel goed, maar vind ik echt minder mooi & ligt dus op bed boven.
Linkje is al gedeeld zag ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit er graag op, lekker warm aan de rug. Heb er eentje vd aldi. Heerlijk warm en meerdere standen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lento schreef:
24-04-2024 19:11
Koop een deken en je bent om. Ik vind het niet te vergelijken met een kruik. Ik wil niet meer zonder.
Nou idd, het voordeel van een deken is ook dat je hem helemaal om je heen kunt doen… echt zoo lekker.. we gebruiken hem hier thuis erg vaak… vanmiddag nog heerlijk onder gezeten.. voetjes warm, rug warm, buikje warm….
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
24-04-2024 19:59
Nou idd, het voordeel van een deken is ook dat je hem helemaal om je heen kunt doen… echt zoo lekker.. we gebruiken hem hier thuis erg vaak… vanmiddag nog heerlijk onder gezeten.. voetjes warm, rug warm, buikje warm….
Bij ons echt beste uitgave ooit, ik gebruik hem in de winter dagelijks. En de kinderen ook (ja, we hebben er meerdere). Ik heb er mijn moeder ook eentje gegeven en die is er ook ontzettend blij mee. Wat mij betreft echt uitvinding van de eeuw.

Ik heb onder meer een deken van de Lidl. Wordt al twee jaar in de wintermaanden dagelijks gebruikt, slaat automatisch af en doet het gewoon prima. Wassen kan wel, maar nog niet geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb die van mij net opgeborgen maar ik heb ze wel al heel veel gebruikt. Zeker toen gas bijna 4 euro per kuub was kwam die deken mooi uit. Ideale dingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
24-04-2024 16:34
https://www.bol.com/nl/nl/p/inventum-hb ... uctPageUrl

Ik heb deze -en inmiddels ook mijn halve omgeving-.
Heerlijk !
Ik heb hem besteld en zojuist uitgeprobeerd, maar de deken word alleen op de hoogste stand (stand 9) warm. Op de aanbevolen stand om de deken op te warmen (stand 2 of 3) word de deken niet warm. :(

Wat is jouw ervaring. Word de deken bij jou op elke stand warm?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven