Geen warm water, wel wassen draaien?

23-10-2020 13:57 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is vandaag geen warm water. Nu wil ik wel een was draaien, is dit mogelijk?

Ik lees op internet verschillende verhalen. Ik zie ook opmerkingen over een hotfilter? Geen idee of mijn wasmachine dat heeft..
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
23-10-2020 15:54
welnee.. sommige logische dingen zijn niet direct logisch

Ik heb jaaaaaaaaaaren terug eens een blikje op willen warmen in de magnetron... wist ik veel. Eerste huis en magnetron was voor mij nieuw, ouders hadden er geen...
ik had een (studie)huisgenoot die pizza's au-bain-marie opwarmde
Liet ze in het plastic zakken in een pan kokend water
poldervrouw schreef:
23-10-2020 15:52
je wasmachine warmt zelf op.. dus geen warm water nodig

Joh
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
23-10-2020 15:17
Ja!

En de droger ook!!
En het koffiezetapparaat.
LīlyRose schreef:
23-10-2020 15:17
Ja!

En de droger ook!!
:rofl:
KamilleT schreef:
23-10-2020 16:00
En het koffiezetapparaat.
Een ijsblokjesmachine daarentegen..
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-10-2020 15:56
ik had een (studie)huisgenoot die pizza's au-bain-marie opwarmde
Liet ze in het plastic zakken in een pan kokend water
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Is de druk van je CV te laag misschien? Dan heb je ook geen warm water meer. Ik weet wel dat de vaatwasser zijn eigen water verwarmt.. Eventueel voor je wasmachine, even een kort programma proberen, en dan kijken of hij heet wordt?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog zo'n blondie. Mijn ketel werkte laatst niet en toen zei ik ook tegen m'n moeder dat ik de vaatwasser dus niet aan kon zetten :whistle:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
aami325 schreef:
23-10-2020 16:07
Is de druk van je CV te laag misschien? Dan heb je ook geen warm water meer. Ik weet wel dat de vaatwasser zijn eigen water verwarmt.. Eventueel voor je wasmachine, even een kort programma proberen, en dan kijken of hij heet wordt?

Wat heeft je cv met je wasmachine te maken?
Andersom schreef:
23-10-2020 16:10
Wat heeft je cv met je wasmachine te maken?
Misschien loopt er tegelijkertijd een sollicitatie
Hunebed schreef:
23-10-2020 16:11
Misschien loopt er tegelijkertijd een sollicitatie
Waarschijnlijk niet voor wasmachinemonteur ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest1998 schreef:
23-10-2020 15:17
Maar voor mijn eigen informatie. Is dit bij bijvoorbeeld een vaatwasser ook zo dat het zichzelf opwarmt?
In principe is alles wat niet op je cv ketel (of boiler) aangesloten zit zelfverwarmend.

Douche en cv installatie zijn dat dus niet, de rest wel.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
aami325 schreef:
23-10-2020 16:07
Is de druk van je CV te laag misschien? Dan heb je ook geen warm water meer. Ik weet wel dat de vaatwasser zijn eigen water verwarmt.. Eventueel voor je wasmachine, even een kort programma proberen, en dan kijken of hij heet wordt?
Is (gelukkig) niets aan de hand. Hele flat zit zonder warm water ivm verbouwingen op straat werkt over een uurtje weer.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
23-10-2020 16:09
Hier nog zo'n blondie. Mijn ketel werkte laatst niet en toen zei ik ook tegen m'n moeder dat ik de vaatwasser dus niet aan kon zetten :whistle:
Gelukkig ben ik niet de enige haha. Zijn toch (kleine) dingen die je vaak niet verteld worden als je uit huis gaat haha.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
23-10-2020 16:04
Een ijsblokjesmachine daarentegen..
Daar hoorde ik pas een verhaal over..Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmaker..waren ze vergeten dat je daar dan misschien ook de waterleiding naartoe moet leggen :rofl: hak de vloer maar weer open..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Was gewassen op 60 graden is ook sneller droog dan was gewassen op 20 graden 😇.

Wat was was eer was was was? Eer was was was was was is.


Wij wijze wasvrouwen wilden weer wassen wanneer wij wisten waar weer warm water was.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest1998 schreef:
23-10-2020 16:21
Gelukkig ben ik niet de enige haha. Zijn toch (kleine) dingen die je vaak niet verteld worden als je uit huis gaat haha.
Ik vind het wel schattig eigenlijk. Ben benieuwd naar waar mijn kinderen later mee aankomen

Mijn 14 jarige puber heeft een blauwe maandag pizza’s bezorgd. 1 klant was zo dicht in de buurt dat hij het lopend moest brengen. Toen hij weer terug was stond de klant een paar minuten later ook in de zaak.
Mijn zoon had de doos dus verticaal gedragen, waardoor heel de pizza naar 1 kant van de doos was gezakt.
Toen ik zei:”maar dat snap je toch wel dat je een pizzadoos recht moet houden?”
Zei hij, bloedserieus:”nee mam daar heb ik nou nog echt nooit een seconde over nagedacht”
Voordeel: het zal hem ook nooit meer gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
O en ik was zelf een keer heel blij dat ik zelf snijbonen had gemaakt, met een oude snijbonenmolen van mijn moeder. Toen ik het tegen mijn moeder vertelde en haar de bonen liet zien,
zat ze mij ook heel meewarig aan te kijken.
Ik had er dus allemaal sperziebonen doorheen gehaald.
Wist ik veel dat er ook ongesneden snijbonen verkocht werden. Ik dacht echt dat snijbonen gesneden sperziebonen waren
schorpioentje28 schreef:
23-10-2020 16:22
Daar hoorde ik pas een verhaal over..Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmaker..waren ze vergeten dat je daar dan misschien ook de waterleiding naartoe moet leggen :rofl: hak de vloer maar weer open..
:-D

Gewoon een kekke tuinslang
lilalinda schreef:
23-10-2020 15:56
ik had een (studie)huisgenoot die pizza's au-bain-marie opwarmde
Liet ze in het plastic zakken in een pan kokend water
Hmmm ik vind dat best creatief.
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest1998 schreef:
23-10-2020 16:21
Gelukkig ben ik niet de enige haha. Zijn toch (kleine) dingen die je vaak niet verteld worden als je uit huis gaat haha.
Niet raar hoor. Een of twee jaar geleden plaatste Essent nog een artikel om te besparen op gas en elektrisch en zette daar ook in dat je met de wasmachine beter op 30 of 40 graden kon wassen om zo gas (warm water) te besparen.
En dat van een energie leverancier. :'(
Kerstfeest1998 schreef:
23-10-2020 16:21
Gelukkig ben ik niet de enige haha. Zijn toch (kleine) dingen die je vaak niet verteld worden als je uit huis gaat haha.
Je kan toch zelf denken?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niemand in verwarring brengen, maar mijn (Miele) vaatwasser heeft een hotfill aansluiting. Dat bestaat ook voor wasmachines. Ik vind de vraag zo gek nog niet.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
23-10-2020 20:59
Je kan toch zelf denken?
Does lief.
Mermedina schreef:
23-10-2020 22:17
Ik wil niemand in verwarring brengen, maar mijn (Miele) vaatwasser heeft een hotfill aansluiting. Dat bestaat ook voor wasmachines. Ik vind de vraag zo gek nog niet.

Maar dan werkt 'ie toch nog steeds wel als het water koud is, neem ik aan? Dan gaat 'ie zelf verwarmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven