Gekke gewoontes van jouw huisdier

30-03-2020 23:20 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals mensen ook eigenaardige gewoontes kunnen hebben, geldt dat ook voor huisdieren. Ik vind het ontzettend aandoenlijk over het algemeen, geeft zo'n beestje toch extra karakter :heart:

Wat zijn de gekke gewoontes van jouw huisdier? TO trapt af:

- kat 1heeft een favoriet speeltje, dat moet naast zijn eetbak liggen vindt hij. Als je het weglegt of ermee gespeeld hebt met hem, ligt het even later weer daar. Vaste prik

- kat 2 houdt van gezelligheid tijdens een midnight snack. Laat in de avond gaat ie je aanstaren tot je meeloopt. Dan brengt hij je altijd naar zijn eetbak, en pakt met een poot brokjes uit zijn bakje die dan een voor één opgegeten worden. Maar pas nadat hij wat rondjes heeft gedraaid voor zijn eetbak, terwijl hij klopjes op zijn zij krijgt :cat:
Mijn kat zat ook altijd te wachten als ik uit mijn werk kwam. Met wisselende diensten. Buurvrouw zei dat ze daar vlak voor ik kwam ging zitten

Verder een rondje lopen, gewoon los. Dat vinden veel katten leuk. Veel lopen ook achter het baasje aan dat de hond uit laat.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger hadden we Daantje een rooie ex kater.
We hadden een draadkarretje waar ik fruit en groente in bewaarde en wie vrat er stukken van de peren,komkommer,appels enz?
Juist onze Daan,eerst gaf ik de kinderen de schuld tot ik het een keer zag.
Wel makkelijk als we fruit aten,de klokhuizen waren voor hem.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn poezenzusjes met 7 jaar uit het asiel gehaald. Moesten per sé samen blijven maar kunnen elkaar dus niet luchten of zien. Er wordt regelmatig een mep uitgedeeld. Een likt de roquefort van mijn toastje. De dikke is het meest actief en eet het minste. De dunne zus loopt altijd om eten te bedelen maar eet alleen brokjes.
Ik zorg voor eten, drinken en een schone bak maar word verder nogal genegeerd. Mijn zoon is favoriet...
Er staan twee kattenbakken, een op de wc en een in de badkamer. Wie welke bak gebruikt en wanneer is mij volstrekt onduidelijk. Soms blijft de ene bak maanden schoon en dan ineens nemen zij de andere weer in gebruik.

Maar ik hou van allebei even veel :flirting:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Onze vorige hond wilde perse zijn boterham met leverpastei buiten eten.De huidige zegt Hallo s,morgens
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat doet alsof hij slaapt als hij op mijn schoot ligt, zodat ik niet beweeg of wegloop. Ook heeft hij geen zin meer om op de bank te springen, dus hij doet alsof het niet lukt. Dan help ik hem natuurlijk. Ondertussen kan hij nog wel op het dak komen :lol: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven