Goed alarmsysteem huisdierproof??

20-09-2018 09:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Dus ik hoor graag jullie ervaringen.

Ik ben op zoek naar een goed betrouwbaar alarmsysteem voor mijn woning. Ik heb een hond en kat rondlopen in de woonkamer, dus daar moet hij rekening mee houden. Het hoeft niet aangesloten te zijn met een centrale, als ik maar een telefoontje krijg zodra het alarm afgaat.

Wie O wie heeft de gouden tip? :-)
Contactsensoren op de ramen en deuren denk ik dan.

Dan heb je niks aan bewegingssensoren, maar ze moeten natuurlijk ergens door naar binnen.
Ook ik dacht gelijk aan sensoren voor ramen en deuren. Ik ga er vanuit dat je kat geen deuren openmaakt. Dus dan gaat het alarm alleen af als er een raam of deur contact wordt verbroken. Bewegingssensoren zijn niet mogelijk als je huisdieren hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je niet erg afgelegen woont wordt meestal geadviseerd geen geld in een alarmsysteem te steken maar dit te investeren in goed hang- en sluitwerk.
Dit schrikt inbrekers veel meer af.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Yasha schreef:
20-09-2018 09:58
Ook ik dacht gelijk aan sensoren voor ramen en deuren. Ik ga er vanuit dat je kat geen deuren openmaakt. Dus dan gaat het alarm alleen af als er een raam of deur contact wordt verbroken. Bewegingssensoren zijn niet mogelijk als je huisdieren hebt.
Er zijn bewegingssensoren die onderscheid maken tussen huisdieren en mensen. Ik heb sensoren voor het licht die ook niet aan gaat bij beweging van huisdieren.
Honeywell heeft ze bv en somfy.
Alle reacties Link kopieren
Wat kost zo'n alarm systeem ongeveer?

Als je keus hebt, neem de meest betrouwbare, vals alarm wordt iedereen gek van....(Die arme dieren ook natuurlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven