gordijnen kinderkamer

dinsdag 31 juli 2012 om 14:42
dinsdag 31 juli 2012 om 14:42
Neem je gordijnen met een verduisteringslaag dan kan je beter tot aan de vloer nemen anders blijft er aan de onderkant licht vanaf de onderkant komen.
Lange gordijnen houden wel de warmte van de verwarming tegen.
Korte gordijnen vind ik armoediger staan bij brede grote ramen.
zijn het vrij smalle korte ramen dan vind ik een kort gordijn wel mooier.
Bij lange gordijnen gaat je kind er mee spelen en er zich achter verschuilen. Met korte kan dat niet.
Als je geen verduisteringslaag neemt zou ik voor korte gaan.
Lange gordijnen houden wel de warmte van de verwarming tegen.
Korte gordijnen vind ik armoediger staan bij brede grote ramen.
zijn het vrij smalle korte ramen dan vind ik een kort gordijn wel mooier.
Bij lange gordijnen gaat je kind er mee spelen en er zich achter verschuilen. Met korte kan dat niet.
Als je geen verduisteringslaag neemt zou ik voor korte gaan.
dinsdag 31 juli 2012 om 14:55
Wij hebben een brede vensterbank (koof om de verwarming) en daarom gekozen voor korte gordijnen. Anders zouden ze zo ver van het raam af komen te hangen en zou je niets meer van de koof zien.
Beetje afhankelijk dus van het totaalplaatje. Als er alleen verwarming onder het raam zit zou ik voor lange gordijnen gaan denk ik.
Beetje afhankelijk dus van het totaalplaatje. Als er alleen verwarming onder het raam zit zou ik voor lange gordijnen gaan denk ik.
dinsdag 13 augustus 2013 om 21:27
Gordijnen tot aan de vensterbank lijkt mij het meest praktisch,
maar tot aan de grond vind ik het mooist.
Ons zoontje zou bij lange gordijnen zich er achter verstoppen of er aan trekken, bovendien is ons verteld dat een gordijn met patroon zoals wij hebben erg druk overkomt wanneer je hem van muur tot muur en tot aan de grond neemt.
Wij hebben ons laten informeren door de site gordijnenwinkel.nl
en uiteindelijk de gordijnen gekocht bij kindergordijnen.nl
we hebben gekozen voor gordijnen met een verduisterende laag omdat Sem ook overdag nog slaapt.
Wij hebben hiermee in onze situatie een uitstekende keuze mee gemaakt. Marenthe.
maar tot aan de grond vind ik het mooist.
Ons zoontje zou bij lange gordijnen zich er achter verstoppen of er aan trekken, bovendien is ons verteld dat een gordijn met patroon zoals wij hebben erg druk overkomt wanneer je hem van muur tot muur en tot aan de grond neemt.
Wij hebben ons laten informeren door de site gordijnenwinkel.nl
en uiteindelijk de gordijnen gekocht bij kindergordijnen.nl
we hebben gekozen voor gordijnen met een verduisterende laag omdat Sem ook overdag nog slaapt.
Wij hebben hiermee in onze situatie een uitstekende keuze mee gemaakt. Marenthe.
anoniem_184286 wijzigde dit bericht op 13-08-2013 21:35
Reden: Link site's toegevoegd
Reden: Link site's toegevoegd
% gewijzigd