Heemskerk leuk om te wonen? Waarom?

11-12-2015 19:27 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan verhuizen om dicht bij Heliomare te wonen vanwege de dwarslaesie van ons zoontje. We hebben onze zinnen eigenlijk op Wijk aan Zee gezet maar we zoeken een niet al te duur huis met vooral veel vierkante meters op de begane grond (evt. te realiseren mbv een aanbouw) maar dat lijkt nu in Wijk aan Zee bijna niet te realiseren te zijn icm het bestemmingsplan. Daarin staat dat je 50% van het perceel mag bebouwen met een max van 60m2 voor alle aanbouw op de oorspronkelijke woning. De huizen zijn er over het algemeenniet zo groot, tenminste niet binnen ons budget, dus dan komen we gewoon niet aan voldoende vierkante meters op de begane grond.



Beverwijk lijkt ons niet heel leuk. Heemskerk ken ik eigenlijk helemaal niet. Jullie wel? Wat vinden jullie leuk aan Heemskerk? En wat niet? Welke buurten zijn leuk?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Een huis bouwen kun je zo duur maken als je zelf wilt. Vooral erkertjes, kostbare afwerking en speciale dingen maken het duur. Neem gewoon contact op met een aantal aannemers in de buurt en kies voor een simpel ontwerp. Ik denk dat het voor 2 ton te doen moet zijn als je heel kritisch bent.
...
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het leuk dat de 'kerremus' word genoemd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven