Het Grote Viva Katten Topic deel 4

18-09-2021 00:22 2286 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 🐈❤️ en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Afbeelding

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Ach Sunlover…
Sterkte! :hug:
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Sun.lover schreef:
25-06-2025 22:21
Een van mijn katers was vanmorgen heel timide, ademde snel en at niet. Hij moest gelijk bij de dierenarts blijven. Hij had vocht in zijn borstholte en verhoogde hartenzymen. Ze hebben vocht afgetapt en nu gaat het wat beter. Morgen moet hij weer naar de dierenarts, dan maakt een dierencardioloog een echo. Dan horen we hoe ernstig het is en of er behandelmogelijkheden zijn.
Ik wil mijn lieve schattige knuffelkater niet kwijt :"-(
:hug: sterkte
Helaas hebben we mijn kater moeten laten inslapen. Het was hartfalen zonder bekende oorzaak, maar zijn longen zaten vandaag alweer vol vocht en hij trok het alleen maar in een zuurstofkamer. Wat zal ik mijn knuffelkater missen.
Niet mijn regering
Ik ben benieuwd hoe het met de overgebleven kater zal gaan. Hij zoekt veel aandacht.
Niet mijn regering
Ach wat rot… sterkte sun.lover :hug:
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Sun.lover schreef:
26-06-2025 18:29
Helaas hebben we mijn kater moeten laten inslapen. Het was hartfalen zonder bekende oorzaak, maar zijn longen zaten vandaag alweer vol vocht en hij trok het alleen maar in een zuurstofkamer. Wat zal ik mijn knuffelkater missen.
Oh wat erg!!
Heel veel sterkte gewenst! :heart:
Sun.lover schreef:
26-06-2025 18:29
Ik ben benieuwd hoe het met de overgebleven kater zal gaan. Hij zoekt veel aandacht.
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik hoop echt dat hij gauw gewend is aan de nieuwe situatie :heart: .

Mijn overgebleven katje, is na bijna 8 weken na inslapen van mijn lieve katertje, nog steeds van slag. Ik kan haar niet alleen laten en ze mauwt zo hard en vaak. Ik ga morgen naar de dierenarts en dan even overleggen of een nieuw vriendje een idee is, of wat ik kan doen, en ik heb ook contact gezocht met een kattengedragdeskundige via een website door een tip op dit forum.

Je kunt in dit topic trouwens veel lieve tips en adviezen hierover vinden, want ik had dezelfde vraag. Misschien heb je er wat aan.

Hoe oud is jouw katertje? En je katertje die je in moest laten slapen? (O, ik leef zo met je mee! Zo rot dit)
Ach Sunlover, wat verdrietig :'(
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
loulou39 schreef:
26-06-2025 21:19
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik hoop echt dat hij gauw gewend is aan de nieuwe situatie :heart: .

Mijn overgebleven katje, is na bijna 8 weken na inslapen van mijn lieve katertje, nog steeds van slag. Ik kan haar niet alleen laten en ze mauwt zo hard en vaak. Ik ga morgen naar de dierenarts en dan even overleggen of een nieuw vriendje een idee is, of wat ik kan doen, en ik heb ook contact gezocht met een kattengedragdeskundige via een website door een tip op dit forum.

Je kunt in dit topic trouwens veel lieve tips en adviezen hierover vinden, want ik had dezelfde vraag. Misschien heb je er wat aan.

Hoe oud is jouw katertje? En je katertje die je in moest laten slapen? (O, ik leef zo met je mee! Zo rot dit)
8 jaar oud, ze zijn samen altijd samen geweest en dus even oud.
Niet mijn regering
Sun.lover schreef:
26-06-2025 22:04
8 jaar oud, ze zijn samen altijd samen geweest en dus even oud.
Ach dan zijn ze ook zo lang aan elkaar gewend, dan is het extra moeilijk. Voor jou en voor je katje.

Nogmaals heel veel sterkte!

Hou je ons op de hoogte van hoe het met je katertje gaat? (Als je dat niet wilt, ook helemaal prima natuurlijk!!)
Ik zal ook posten hoe het hier loopt, misschien heb je er wat aan (zelfde situatie, alleen zijn mijn katjes wat ouder).
Sterkte Sun lover. Wat verdrietig

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven