hoeslaken voor boxspring topper

14-01-2009 14:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Wij hebben een nieuw bed, een fantastisch boxspring van 160x210 met een topmatras van 8 cm dik.



Nou was ik er al achter dat je op hoeslaken.nl allemaal afwijkende maten beddegoed kan kopen. Wel erg duur, alles in mijn maten komt op rond de 50 euro uit :O



Echter nu kan ik kiezen tussen cover, coverbi-inkeping, covermolton en hoeslaken.



Ik weet alleen niet was het verschil is allemaal. Molton is altijd wat wolliger toch? Die doe ik normaal altijd onder de hoeslaken. Maar wat nu het verschil is tussen cover en hoeslaken? Op deze site heeft de cover namelijk ook ingenaaide hoeken en wat is bi-inkeping?



Oh ja en tips over hoeslakens met eenw at voordeliger prijsje zij ook zeeeeeeer welkom.



Bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Tip dan maar: ik heb een bed van 180 bij 210. Lui en gierig mokkel als ik ben, heb ik het opgegeven om te proberen hoeslakens van dit formaat voor een redelijke prijs te vinden. Wederom lui en gierig heb ik de gok gewaagd met een 180 en 200 maat, en voila: no problem, past prima. En dat terwijl we nog best dikke matrassen hebben.



Tip dus: koop gewoon 160 bij 200.
quote:Echter nu kan ik kiezen tussen cover, coverbi-inkeping, covermolton en hoeslaken.



Oh ja en tips over hoeslakens met een wat voordeliger prijsje zij ook zeeeeeeer welkom.





Geen idee! Ben ook geen kenner. Heb zelf inderdaad een molton onder mijn hoeslaken, verder niks.



IKEA heeft ook hoeslakens voor 'dikkere' matrassen. Heb je al op hun website gekeken?



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft vgs mij ook hoeslakens "extra dik".
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Het topmatras is trouwens maar 8 cm dik, dat is dus niet extra dik, maar juist heel erg dun.



Het matras daaronder is gestoffeerd met de stof van de boxspring, daar hoeft dus niets op en daaronder dus de boxspring. Heel luxe allemaal



Misschien ga ik wel gewoon 2 meter lang proberen, maar als iemand 160x210 hoeslakens weet dan zijn tips zeer welkom.



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze bij Wehkamp gekocht. Niet duur en prima kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:ama2 schreef op 14 januari 2009 @ 15:04:

Bedankt voor de reacties. Het topmatras is trouwens maar 8 cm dik, dat is dus niet extra dik, maar juist heel erg dun.

O ja, dacht ik ook eens iets nuttigs te melden! Ik snapte die tip van die hoeslakens van 200 al niet.... ;-)Maareh, dan heb ik zo gauw even geen tips - sorry!
Voor een topper kun je een speciale molton kopen die niet om de hoeken geslagen wordt maar die met elastiek omgeslagen om de topper vastgehouden wordt. Verder gebruik ik gewoon de hoeslakens van mijn vorig bed, geen probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven