Hoeveel handdoeken heb jij?

19-02-2019 17:54 129 berichten
Ik las elders online een discussie over hoeveel handdoeken mensen in huis hebben. Dus mijn vraag: met hoeveel ben je en hoeveel handdoeken heb je?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
19-02-2019 18:18
best karig dit, hoe dan?
Ik zie niet in waarom ik meer handdoeken nodig zou hebben. Ik gebruik er maar twee. En ik pak niet iedere keer als ik gedoucht heb een nieuwe handdoek. Ik lieg, ik heb drie handdoeken, er hangt ook nog 1 grote handdoek in de keuken
De kleine handdoek hangt in de WC en badhanddoek heb ik nog nooit gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
3 grote formaat strandlaken voor na het douchen of sauna
5 badlakens
5 handdoeken voor haar
8 washandjes denk ik
8 gastendoekjes?

Best veel voor mij alleen, maar ik was niet zo vaak en heb regelmatig logees.
Alle reacties Link kopieren
In de badkamer, 4 badlakens, 4 grote en 4 kleine handdoeken, 4 gastendoekjes en 8 washandjes. In de logeerkamer, 4 handdoeken en 4 washandjes. Bij de sportspullen, 4 handdoeken klein. In de bijkeuken oude handdoeken voor buiten, denk zwemvijver, hond wassen, picknicken en hutten bouwen,stuk of 10, verschillend formaat en allerlei door elkaar, erfenis, ooit achter gelaten door bezoek of gekocht tijdens vakantie in een tropisch oord. Alle andere handdoeken zijn wel hetzelfde, dat is mijn dingetje, ik houd van uniformiteit.

Ohhh en gezin van drie personen en hond. Ik heb theedoeken en handdoeken voor de toiletten en keuken niet meegerekend.
nursy wijzigde dit bericht op 19-02-2019 18:57
Reden: Vergeten
10.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor het douchen;
15 handdoeken
12 badlakens
20 washandjes
8 strandlakens, worden alleen voor zwemmen of strand gebruikt

Met 2 volwassenen en 1 kind.
Én intensief sporten, ook daarvoor worden de handdoeken gebruikt. Om de dag was ik ze uit en dan heb ik echt een machine vol.

En dan in de garage nog een stapel oudjes; voor vieze handen, buiten klusjes, dat soort dingen.

Verder 8 theedoeken en 8 handdoeken voor de keuken.
En 4 handdoekjes voor in het toilet.
Ca 40 handdoeken
8 badlakens
3 strandlakens
8 gastendoekjes (toilet)
10 washandjes
En geen enkel stuk van bovenstaands zelf gekocht! Het zijn krijgertjes, gevonden items, met benzinezegeltjes gespaard, en twee jaar kerstpakket.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-02-2019 19:00
, met benzinezegeltjes gespaard,
Check. Man zit veel op de weg en had zo 8 handdoeken bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel handdoeken vind ik zelf, een stuk of 10 grote en 10 kleine. 4 badhanddoeken. Twee stapels washandjes.
Met twee personen.
apiejapie schreef:
19-02-2019 18:15
Hoe dan met die washandjes? Was je ze elke dag uit?

Nee we gebruiken maar twee washandjes per week voor peuter :) Zelf niet.
Enorme collectie
- 2 stapels handdoeken op de badkamer
- stapel handdoeken beneden in de bijkeuken
- stapeltje handdoeken in het nachtkastje van mijn vriend
- krat vol badlakens
- 2 strandlakens voor in de sauna
- 2 gastendoekjes
swift98 schreef:
19-02-2019 18:39
Ik zie niet in waarom ik meer handdoeken nodig zou hebben. Ik gebruik er maar twee. En ik pak niet iedere keer als ik gedoucht heb een nieuwe handdoek. Ik lieg, ik heb drie handdoeken, er hangt ook nog 1 grote handdoek in de keuken
De kleine handdoek hangt in de WC en badhanddoek heb ik nog nooit gebruikt.

Groot gelijk.

Mensen hebben over het algemeen veel te veel spullen.
Alle reacties Link kopieren
Voor twee personen hebben wij 10 badhanddoeken, 2 strandlakens, 5 handdoeken en 5 theedoeken in de keuken.

Ik was om de dag dus we komen nooit iets tekort.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Meer dan ik er gebruik. Vooral witte want ik was wit apart en ga niet voor een enkel handdoekje een hele was draaien.

Om exact die reden extra (gekleurde) washandjes gekocht voor bezoekende kerel. Zijn gebruikte mannenwashandjes lagen wekenlang naast mijn wasmachine brrr. Gekleurde 60 graden was heb ik altijd genoeg.
Man en ik

iets van 25 handdoeken (+ een stapeltje oude in een kast voor haarverven/kat afdrogen)
4 badlakens (gebruik nauwelijks, veel te snel wasmachine vol)
0 gastendoekjes
>20 washandjes
6 strandlakens
3 hammamdoeken
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 19:34
19.15% gewijzigd
Ik heb ze nooit geteld maar het zijn er best veel want wij gebruiken elke dag een schone handdoek na het douchen en soms douchen we 2 keer op een dag. Als ik mijn haren was heb ik 2 handdoeken nodig.
GlitterCupcake schreef:
19-02-2019 19:14
Nee we gebruiken maar twee washandjes per week voor peuter :) Zelf niet.
Dat zijn toch enorme bacterieverzamelaars. Gebruik je zo'n washandje dan meerdere dagen? Of alleen als peuter in bad gaat?
GlitterCupcake schreef:
19-02-2019 19:14
Nee we gebruiken maar twee washandjes per week voor peuter :) Zelf niet.
Hoe maak jij je intieme delen dan schoon?
Ik gebruik elke dag een nieuw washandje daarvoor.
En voor mijn oksels gebruik ik een loofah.
:rofl: Ik zie steeds de schoonmoeder van Yolanthe Kabonke Kabeauke voorbijkomen.
Alles nam ze mee, de servetten, de gastendoekjes...
Alle reacties Link kopieren
handdoeken: 15
badlakens: 15
strandlakens (incl pestemals) 15
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
gastendoeken stuk of 10
if we all light up, we can scare away the dark...
Pipistrello schreef:
19-02-2019 19:36
Dat zijn toch enorme bacterieverzamelaars. Gebruik je zo'n washandje dan meerdere dagen? Of alleen als peuter in bad gaat?

Idd alleen als peuter in bad gaat. Dus 2x een nieuwe en die droogt dan op, op de rand van de wasmand tot ik de handdoekenwas draai.


Soulsista schreef:
19-02-2019 19:54
Hoe maak jij je intieme delen dan schoon?
Ik gebruik elke dag een nieuw washandje daarvoor.
En voor mijn oksels gebruik ik een loofah.

Ik doe zeep op mijn handen en sop alle kieren en spleten :-$ Ik scrub eens in de zoveel tijd met een washand uit de hammam mijn hele lijf of de hammam scrub mijn hele lijf. Als ik elke dag een washand/loofah zou gebruiken hou ik geen huid meer over. Ik ben van nature rosé, niet eens wit.


Wat een info deel ik toch via zo’n forum. Mijn eigen zus weet dit niet eens :-P)
Erizon schreef:
19-02-2019 19:27
Meer dan ik er gebruik. Vooral witte want ik was wit apart en ga niet voor een enkel handdoekje een hele was draaien.

Om exact die reden extra (gekleurde) washandjes gekocht voor bezoekende kerel. Zijn gebruikte mannenwashandjes lagen wekenlang naast mijn wasmachine brrr. Gekleurde 60 graden was heb ik altijd genoeg.


Nou dit prikkelt wel mijn fantasie.. :hyper: Is hij je fwb? Ben je getrouwd maar werkt ie op een booreiland? Heeft ie twee gezinnen?
Ik heb toevallig laatst nieuwe handdoeken gekocht voor de badkamer.

Heb 8 grote, 4 kleine en 8 washandjes gekocht..

Badhanddoeken denk stuk of 10 omdat kinderen die nogal eens krijgen.
tatlitatli schreef:
19-02-2019 20:04
handdoeken: 15
badlakens: 15
strandlakens (incl pestemals) 15


Gut zo’n ding heeft natuurlijk gewoon een naam. Net als dat bijna elke Henk en Ingrid ‘Turkse pizza’ zegt.. ik voel mij nu best wel autochtoon :facepalm:
16 handdoeken
1 hammamdoek, de tweede is gebruikt bij het stuken.
1 strandlaken
GlitterCupcake schreef:
19-02-2019 20:10
Idd alleen als peuter in bad gaat. Dus 2x een nieuwe en die droogt dan op, op de rand van de wasmand tot ik de handdoekenwas draai.


Ah zo.
Ik vroeg het omdat mijn vriend dat hier altijd doet probeert. Als ik niet iedere dag zijn washandje in de was zou gooien dan gebruikt hij het zo de hele week Afbeelding


Ik doe zeep op mijn handen en sop alle kieren en spleten :-$ Ik scrub eens in de zoveel tijd met een washand uit de hammam mijn hele lijf of de hammam scrub mijn hele lijf. Als ik elke dag een washand/loofah zou gebruiken hou ik geen huid meer over. Ik ben van nature rosé, niet eens wit.

Dit had ik precies zo kunnen schrijven. Ik gebruik zelf ook nooit washandjes. Dat geschraap met een washand en je houdt geen vel meer over. Scrubben (af en toe) dan ook alleen met scrub met olie (van Rituals)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven