Thuis
alle pijlers
Hoeveel knuffels liggen er in je bed?
vrijdag 17 mei 2024 23:26
vrijdag 17 mei 2024 23:30
vrijdag 17 mei 2024 23:46
2 kleine knuffels, een konijn en een olifantje, die ik vroeger mee heb genomen op reizen die ik heb gemaakt.
Als ik niet kan slapen pakt ik ze bij me en denk ik terug aan avonturen van toen, of droom ik over nieuwe avonturen die we nog kunnen of gaan maken.
En 2 levende knuffels in de vorm van twee katten.
Als ik niet kan slapen pakt ik ze bij me en denk ik terug aan avonturen van toen, of droom ik over nieuwe avonturen die we nog kunnen of gaan maken.
En 2 levende knuffels in de vorm van twee katten.
vrijdag 17 mei 2024 23:57
zaterdag 18 mei 2024 00:02
Geregeld een, maar in het weekend meer. Onze dochter slaapt in het weekend soms in ons bed en dan moeten een paar van haar bunnies mee (van die Jellycat konijnen). Ze komt ‘s morgens ook nog wel eens bij ons en neemt dan een knuffel mee en soms vergeet ze het en vind ik ‘s avonds een konijn. Zelf geen behoefte om met een knuffel te slapen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 18 mei 2024 00:12
Ja, ik slaap wel met een knuffel in bed. Soms ligt hij tijden lang onaangeroerd ergens aan de andere kant van het bed, soms slaap ik een tijd bijna elke nacht ermee. Vooral als ik s nachts wakker word pak ik hem wel eens erbij. Heb 15 jaar zonder knuffels geslapen, maar tijdens periode van depressie er weer mee begonnen en nu gun ik het mezelf gewoon als ik er behoefte aan heb
zaterdag 18 mei 2024 01:09
Ik heb als kind nooit een knuffel gehad. Moet ik nu een trauma hebben?
Nu heb ik er een in de kamer zitten, ooit gekregen van een vriendin op verjaardag. Geen idee hoe ze er op kwam maar volgens mij zit hij er al sinds mijn 40ste verjaardag, dus al ruim 30 jaar. Maar ik hoef m niet in mijn bed
Nu heb ik er een in de kamer zitten, ooit gekregen van een vriendin op verjaardag. Geen idee hoe ze er op kwam maar volgens mij zit hij er al sinds mijn 40ste verjaardag, dus al ruim 30 jaar. Maar ik hoef m niet in mijn bed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 18 mei 2024 02:14
Eentje. Ik lig graag op mijn buik met iets onder mijn borst. Vroeger pakte ik altijd een hoek van het dekbed en rolde dan op mijn buik zodat ik erop kwam te liggen, als een soort burrito. Op een keer kreeg ik een beer van mijn vriend, en nu ligt die onder me in plaats van het dekbed.
Ik mis hem ook echt als ik ergens anders slaap, maar niet om emotionele redenen. De beer heeft meer volume dan het dekbed en ik ben eraan gewend geraakt.
Ik hou meestal niet van knuffels, nemen alleen maar ruimte in en vangen stof... maar ik overweeg de laatste weken wel die schattige knuffelgans te kopen die nu bij de HEMA ligt. Helaas is "Om lekker mee te slapen" geen goed excuus, want ik heb dus al een beer.
Ik mis hem ook echt als ik ergens anders slaap, maar niet om emotionele redenen. De beer heeft meer volume dan het dekbed en ik ben eraan gewend geraakt.
Ik hou meestal niet van knuffels, nemen alleen maar ruimte in en vangen stof... maar ik overweeg de laatste weken wel die schattige knuffelgans te kopen die nu bij de HEMA ligt. Helaas is "Om lekker mee te slapen" geen goed excuus, want ik heb dus al een beer.
zaterdag 18 mei 2024 02:28
Maar die beer moet toch ook een keer in de was? Kun je afwisselen met die gans van Hema
zaterdag 18 mei 2024 02:32
zaterdag 18 mei 2024 05:56
zaterdag 18 mei 2024 06:37
In mijn bed ligt er niks. Maar het stikt hier in huis wel van de knuffels die mijn kinderen door de tijd heen verzameld hebben. En sommige daarvan ben ik in de loop van de jaren toch een beetje als onderdeel van gezin gaan beschouwen. Omdat mijn kinderen er dol op waren/zijn. Of omdat ze een rol hadden in de 'toneelvoorstellingen' die mjjn man altijd gaf voor de kinderen met die knuffels. Die knuffels hebben een naam en een stemmetje en een verhaal zeg maar .
zaterdag 18 mei 2024 06:54
Ja daar had ik vroeger mijn beer voor en nu een extra kussen wat eigenlijk te dik is.
Zonder kan ik niet slapen en vraag in hotels altijd een extra kussen daarvoor.
zaterdag 18 mei 2024 07:29
Een echte teddybeer kan niet in de was. De mijne is ruim 55 jaar oud, ik ben er erg aan gehecht. Hij is al een keer naar de 'berendokter' geweest om versleten pootjes te laten oplappen.
Normaal gesproken ligt hij niet in bed, hij zit in een open kast op de slaapkamer. Maar als ik erg verdrietig ben en me alleen voel, pak ik hem er wel eens bij 's nachts. Het geeft toch wel troost, hij is al mijn hele leven bij me. Als ik in zijn kraalogen kijk, is het net of hij me echt 'kent'.
En hij is niet inwisselbaar voor een gans van de Hema
impala wijzigde dit bericht op 18-05-2024 07:41
4.64% gewijzigd
.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in