Hoezen ikea fauteuils

13-01-2020 13:08 22 berichten
Wie heeft er ervaring met de site Bemz i.v.m. de aanschaf van een hoes voor een Ikea stoel? Ik zie daar een heleboel verschillende kleuren en stoffen. passen ze echt goed?
Alvast bedankt.
Ik heb dat járen geleden gedaan. Paste keurig, maar was niet goedkoop.
Maar dat is wel lang geleden dus.
Fluithaas schreef:
13-01-2020 13:14
Ik heb dat járen geleden gedaan. Paste keurig, maar was niet goedkoop.
Maar dat is wel lang geleden dus.

Oké, dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb stretchhoezen van Ali. Geen Ikeastoelen overigens, maar doordat ze rekbaar zijn passen ze op vanalles.
Ik wilde het eens proberen hoe het eruit zag omdat onze stoelen versleten zijn, maar alle stoelhoezen die ik kon vinden waren me te duur. Deze waren 1,50 per stuk of zo.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
13-01-2020 13:21
Ik heb stretchhoezen van Ali. Geen Ikeastoelen overigens, maar doordat ze rekbaar zijn passen ze op vanalles.
Ik wilde het eens proberen hoe het eruit zag omdat onze stoelen versleten zijn, maar alle stoelhoezen die ik kon vinden waren me te duur. Deze waren 1,50 per stuk of zo.

O, dan weet je in ieder geval zeker dat er geen kinderhandjes aan te pas gekomen zijn.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-01-2020 14:05
O, dan weet je in ieder geval zeker dat er geen kinderhandjes aan te pas gekomen zijn.
Dat interesseert me helaas helemaal niets :-)
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
13-01-2020 14:31
Dat interesseert me helaas helemaal niets :-)

Bah
chocolol schreef:
13-01-2020 15:24
Bah

Idd
Welke Ikea stoel heb je? Ik zoek al een tijdje naar een hoes voor mijn Strandmon stoel.

Edit: zie dat ze die ook hebben :yes:
Hopelijk komen er meer forummers met goede ervaringen
PhiIae schreef:
13-01-2020 15:28
Welke Ikea stoel heb je? Ik zoek al een tijdje naar een hoes voor mijn Strandmon stoel.

Edit: zie dat ze die ook hebben :yes:
Hopelijk komen er meer forummers met goede ervaringen

Nog geen. Ik wil de Stocksund kopen maar ik twijfel enorm over de kleur. Daarom dacht ik: misschien een andere hoes erbij.
Ik denk aan de donkergroene maar ik twijfel.....het is wel errug donker geloof ik.
herfstappeltaart schreef:
13-01-2020 15:46
Nog geen. Ik wil de Stocksund kopen maar ik twijfel enorm over de kleur. Daarom dacht ik: misschien een andere hoes erbij.
Ik denk aan de donkergroene maar ik twijfel.....het is wel errug donker geloof ik.
Ikea heeft ook verschillende Stocksund hoezen. Ik twijfel heel erg om die bank te kopen. Mijn bank is versleten en ik vind de Stocksund mooi. Twijfel alleen of die bank op lange termijn ook nog lekker zit want de zitbreedte is net wat te diep voor mij.
PhiIae schreef:
13-01-2020 15:59
Ikea heeft ook verschillende Stocksund hoezen. Ik twijfel heel erg om die bank te kopen. Mijn bank is versleten en ik vind de Stocksund mooi. Twijfel alleen of die bank op lange termijn ook nog lekker zit want de zitbreedte is net wat te diep voor mij.

Ja hij is inderdaad diep. Maar voor 1 stoel vind ik dat niet erg (man moet erin zitten :biggrin: )
Ik heb de andere kleuren gezien maar die komen allemaal niet echt in aanmerking. Ik heb ook cognac en dacht die groene kan misschien maar de kleur is slecht te zien. Ik wil een warm groen, geen koel groen.
Ik hoop ook op meer ervaringen, dus af en toe even uppen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jaar of twee geleden denk ik hoezen besteld voor mijn Tomelilla stoel en poef. Ikea heeft die lijn eruit gegooid, helaas. De hoezen passen goed. Alleen bleek de lichtroze stof die ik had besteld een stuk feller te zijn dan verwacht :facepalm: maar ook daar zijn we inmiddels aan gewend.

Ik zou het echt nog wel een keer doen, ze bevallen goed. Volgens mij zijn er af en toe kortingsacties via de nieuwsbrief dus dat ga ik tegen die tijd in de gaten houden.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook na over een hoes voor mijn Strandmon stoel (donkerblauw) maar vind ze ook te duur. Voor het geld van een grijze hoes koop ik op marktplaats een hele tweedehands Strandmon in het grijs. Heb er nu een dekentje overheen gelegd..
redcap schreef:
13-01-2020 16:09
Ik heb een jaar of twee geleden denk ik hoezen besteld voor mijn Tomelilla stoel en poef. Ikea heeft die lijn eruit gegooid, helaas. De hoezen passen goed. Alleen bleek de lichtroze stof die ik had besteld een stuk feller te zijn dan verwacht :facepalm: maar ook daar zijn we inmiddels aan gewend.

Ik zou het echt nog wel een keer doen, ze bevallen goed. Volgens mij zijn er af en toe kortingsacties via de nieuwsbrief dus dat ga ik tegen die tijd in de gaten houden.

Dankjewel! Fijn om te horen.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
13-01-2020 14:31
Dat interesseert me helaas helemaal niets :-)

Laat dat 'helaas' dan ook maar weg. @(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-01-2020 16:41
Laat dat 'helaas' dan ook maar weg. @(
Dat was bedoeld voor degene die moraliserend kwam doen over kinderhandjes: helaas, ben niet onder de indruk van dergelijke speculaties.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
13-01-2020 15:46
Nog geen. Ik wil de Stocksund kopen maar ik twijfel enorm over de kleur. Daarom dacht ik: misschien een andere hoes erbij.
Ik denk aan de donkergroene maar ik twijfel.....het is wel errug donker geloof ik.
Groen is idd erg donker.

Afbeelding

Ik zie bij Bemz alleen de bank staan van die serie. Stoelhoes is wel verkrijgbaar op
https://soferia.nl/fauteuils/75-stocksu ... ofti_green en je kunt er een staaltje aanvragen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
13-01-2020 19:07
Dat was bedoeld voor degene die moraliserend kwam doen over kinderhandjes: helaas, ben niet onder de indruk van dergelijke speculaties.

Dat blijkt. Gezelligerd ben je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tickel schreef:
13-01-2020 21:08
Groen is idd erg donker.

Afbeelding

Ik zie bij Bemz alleen de bank staan van die serie. Stoelhoes is wel verkrijgbaar op
https://soferia.nl/fauteuils/75-stocksu ... ofti_green en je kunt er een staaltje aanvragen.

Dankje voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Bemz-hoezen voor mijn Nils-eetkamerstoelen. Ik ben erg tevreden, ze passen prima.

Ik had van tevoren wat stofstaaltjes besteld (dat was dacht ik gratis) en ook nog wat suffe dingen per mail gevraagd, waar allervriendelijkst op gereageerd werd.

Dus ja, heel tevreden. De hoezen kostten trouwens wel meer dan de stoelen...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven