Hond bang voor vuurwerk

07-12-2018 09:30 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze hond ( maltezer) wordt, naarmate hij ouder wordt , steeds angstiger voor harde geluiden.
Onweer en regen en straks het vuurwerk : staart gaat tussen de benen en hij is zoekende naar een veilige plek.

Wie heeft ervaring met rustgevende middelen? ( Er is van alles te krijgen, de dierenarts gaf aan dat er ook een rustgevend aroma is ( via stopcontact ed). Maar alvorens ik allemaal dure spullen ga aanschaffen had ik graag terugkoppeling van iemand die het ook echt gebruikt heeft.
.....
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-12-2018 10:17
Ja, dat ben ik met je eens, Nummer*Zoveel, maar ik ga geen vreemde mensen aanspreken over wat ze met hun hond doen. Er wordt genoeg voor gewaarschuwd. Bovendien ben ik op die momenten gericht op m'n eigen hond, dat hij alsjeblieft tussendoor nog even durft te poepen. Plassen gaat in het voorportiek, gelijk bij de deur. Zelfs een keer op de drempel :facepalm:
Het was ook niet bedoeld om jou te vertellen dat je dat even moet gaan oplossen, maar meer een opmerking in het algemeen voor je weet nooit wie meeleest.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-12-2018 11:01
Gisterenavond was het hier weer zover, van die opgeschoten jong die het nodig vonden een harde klapper af te steken, precies toen ik met de hond naar buiten wilde lopen. Nu wil ie dus niet meer, zelfs de tuin niet in (6)
Ze hebben echt geen idee wat ze aanrichten.
Ach, zo sneu! Ik leef met je mee.

Ik heb er nu weer eentje die heel relaxt is, en woon gelukkig heel rustig. Maar ik kan me de dagen en nachten met mijn vorige hond nog levendig voor de geest halen. Zo zielig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven