Huisdierharen verwijderen van kleren

21-09-2021 02:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb 4 katten nu het winter word en ik de jassen erbij heb gepakt zie ik dat de haren er aan blijven zitten. De roller die je afscheurt helpt niet met alles weghalen en ben heel lang bezig: wie heeft de ideale situatie tip? Vooral last bij sommige broeken en wollen jassen. Of gewoon andere materialen in kleding kopen
Alle reacties Link kopieren
Van die rubberen huishoudhandschoenen. Aantrekken en je handen over de kleding heen halen. De haren worden dan een soort “rolletjes” die zo de vuilnisbak in kunnen.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Duct tape
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in huis altijd kleding waarvan ik het geen probleem vind als er katten/hondenharen op komen (dus ook nooit zwart). Het is gewoon niet te voorkomen dat er haren op komen met hier 4 katten en 2 honden ondanks dat ik vrijwel elke dag stofzuig. Ik heb geen zin in frustratie om haren.
Als ik naar werk ga of uit ga kleed ik mij vlak van tevoren pas om en bij thuiskomst trek ik weer wat anders aan. Spijkerstof komen haren ook makkelijk af, ik heb een paar spijkerjurkjes en die draag ik in de winter bijvoorbeeld ook met een panty, daar is een plakrol voldoende voor en die draag ik dus ook gewoon in huis.
Het merk Hunter heeft een klein rubber borsteltje in de vorm van een lieveheersbeestje en die schijnt ook fijn te zijn.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het aan het haartype van de kat, maar van de mijne werkte het nog het beste om het gewoon met mijn handen eraf te vegen. Dan werd het gewoon een propje haar zeg maar. Dit werkt dan weer niet bij de haren van mijn hond :P
De rollers van ikea werken hier het beste.
Alle reacties Link kopieren
Een wonderdoekje een beetje vochtig maken en dan er overheen halen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Er zijn van die rubberen borstels. Kosten maar een paar euro en zijn ideaal ook voor meubels!

Deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/beeztees-an ... 011221989/

Maar bij Action en dat soort winkels heb je ze nog veel goedkoper.
CHL schreef:
21-09-2021 07:46
Misschien ligt het aan het haartype van de kat, maar van de mijne werkte het nog het beste om het gewoon met mijn handen eraf te vegen. Dan werd het gewoon een propje haar zeg maar. Dit werkt dan weer niet bij de haren van mijn hond :P

Als je je handen een beetje vochtig maakt gaat het nog makkelijker.
Ik gebruik de wasdroger voor het verwijderen van haar.
Bepaalde zwarte kleding koop ik niet meer dan ben ik heel veel tijd kwijt na het dragen.
Ik heb ook vier katten, langharige:). Niets is er tegen bestand.

Je kunt t beste werkoutfits en thuispakken kopen. Ik loop in huis in een spijkerbroek of joggingspakken.

Zwart is helaas een no go.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven