Iemand wakker

15-09-2020 02:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen wakker?
Waarom ben je wakker?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werd ik wakker van mijn eigen gesnurk. Toen voelde ik dat ik naar de wc moest. Toen ik weer in bed kwam doezelde ik bijna weer weg maar er reed buiten een brommer 2x langs. Toen was 't gedaan en greep ik naar mijn telefoon. Maar als ik zo een rustgevend muziekje op mijn tablet opzet ben ik binnen 10 min weer vertrokken naar dromenland

Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ohh lekker slapen dan weer!
regelmatig last van chronische slapeloosheid
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
15-09-2020 03:02
regelmatig last van chronische slapeloosheid
Weet je de oorzaak ook
Alle reacties Link kopieren
Aan het werk en wakker maar is ook makkelijk. Hier waar ik ben is het nu 9 uur in de ochtend. Daglicht erbij, hopelijk zometeen een zonnetje. Maar ja als jullie aan de avondkoffie zitten lig ik dan weer lekker op bed te slapen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ohh zeefietser woon je in het buitenland?
Werkze!!
Alle reacties Link kopieren
Ik geef nu nachtvoeding. Dadelijk weer verder slapen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ohh lijkt me ook gedoe elke nacht
Moet dat steeds 1 x per nacht?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een nachtmens.
Ik ben zowat altijd wakker op dit uur als ik niet moet werken de volgende dag.

Heerlijk rustig altijd om 3 uur 's nachts :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ja maar juist door die rust zijn de geluiden die komen net ff harder ofzo

Slaaap jij dan overdag?
Alle reacties Link kopieren
Moet nu nog om de drie uur, dus een paar keer per nacht 😬. Ze is ook nog heel klein. Ik heb goede hoop dat we over een paar weken weer wat langer kunnen slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat balen lijkt me dat
Maar ja wel wat moois voor terug
Gefeliciteerd nog
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik ga weer verder slapen...

Jaline: waarom ben jij wakker?
Alle reacties Link kopieren
Slaaplekker!!!
Alle reacties Link kopieren
*jaline* schreef:
15-09-2020 03:06
Ohh zeefietser woon je in het buitenland?
Werkze!!
Nee hoor, gewoon op een boot op zee, nu varende ergens oost van China, 6 uur verschil met NL. Mijn huis, al heb ik nu geen huis, dus is het meer mijn thuis is in Nederland.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nachtvoeding. En ons kereltje heeft nu de hik dus even wachten met terug leggen. Deze kleine man is net 2.5 week.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Ik heb periodes van zware slapeloosheid. Die wisselen zich af met redelijke weken (zoals de afgelopen weken).

Het lijkt weer raak te zijn.

Heel moeilijk in slaap. Geslapen tussen 1.30 en 3.30, maar onrustig en minimaal 1x wakker.
Om 3.30 wakker gemaakt door dochter (5) omdat ze moest plassen.
En nu ben ik klaarwakker.

Over 3 uur gaat de wekker. Al denk ik dat ik hem een uur later zet.
Alle reacties Link kopieren
Balenn
Hier ook

Slaap sinds 3 weken in mneigen huis wn de eerste dagen sliep ik ineens weeer maar nu is t zonder oxa drama

Zeefietser ohhhja dat wist ik ook wel
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
15-09-2020 04:02
Hier ook nachtvoeding. En ons kereltje heeft nu de hik dus even wachten met terug leggen. Deze kleine man is net 2.5 week.
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
*jaline* schreef:
15-09-2020 04:20
Balenn
Hier ook

Slaap sinds 3 weken in mneigen huis wn de eerste dagen sliep ik ineens weeer maar nu is t zonder oxa drama

Zeefietser ohhhja dat wist ik ook wel
Hahha ja toch uit een ander topic, altijd even wennen ander huis, nieuw bed. Heb dat zelf wat minder slaap per jaar gemiddeld in 10 verschillende bedden en dit jaar gaat het zelf wat meer worden ivm met nog geen huis. Ach we zien wel.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Present! Ik ben heel vaak rond 3, 4 of 5 uur wakker. Gewenning, niet meer kunnen slapen, een confronterende droom, bezig met dingen die nog moeten gebeuren, honger.. zoveel dat me wakker houdt.

Meestal eet ik even wat en lees ik iets (vaak Viva) en dan ga ik weer slapen.
Ik heb laatst ontdekt dat als ik rond 22:00 naar bed ga, ik veelal heerlijk doorslaap. Als ik later ga, dan kan ik de slaap slecht vatten en wordt ik wakker in de nacht. Gisteren ging ik pas om 23:30 naar bed en helaas is mijn nieuwe theorie weer bevestigd. Morgen maar weer op tijd naar bed.
Mijn baby heeft geen zin om te slapen.. :-? Moest hem net verschonen en nu is hij druk bellen aan het blazen/scheetgeluiden aan het maken.

Slaapt vaak wel door dus geen klagen verder. Maar toch ook regelmatig vanaf 4 uur wakker.
Mug. :mad:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven