Ieuw er zit een pad in mijn keuken
vrijdag 24 september 2010 om 09:30
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
vrijdag 24 september 2010 om 09:37
Bezem steel en stoffer en blik. Met de stok onder het apparaat door en hup op het blik met die vermaledijde pad. Plastic doos erover heen om te voorkomen dat hij weg springt en naar buiten toe met deze ongenode gast. Tsss als hij nou een kikker was geweest.....
buren waarschuwen dat het gegil niet is omdat je vermoord wordt.
buren waarschuwen dat het gegil niet is omdat je vermoord wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 september 2010 om 09:37
Oelalala... Mijn grootste nachtmerrie. Ik ben echt HEUL bang voor die dingen, denk dat je bij mij wel over een fobie kunt spreken. Ik begin te trillen, zweten en soms zelfs te huilen als ik ze zie zo eng vind ik ze. Waarom weet ik eigenlijk niet, het is gewoon zo. Dusss, ik zou iemand bellen die hem komt halen en vér weg ergens uitzet. Iew.
vrijdag 24 september 2010 om 09:40
Maar je echtgenoot bellen en vragen of hij/zij de pad wil aanpakken? Komop zeg..... waar zitten hier de vrijgevochten zelfstandige en onafhankelijke vrouwen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 september 2010 om 09:41
quote:Biekkie schreef op 24 september 2010 @ 09:38:
Ik heb in een nieuwbouwwijk gewoond waar heel veel water was.Heel veel padden.2x per jaar zaten ze overal,minstens 20/30 in de tuin,vooral snachts en smorgens vroeg,brrr vies om op te staan!Openslaande deuren naar achter,dus ook regelmatig een paar in huis.Of je vind een uitgedroogde ergens in een hoekje achter de bank...
Maarre,kun je er met je hand bij?Doekje erover en oppakken! das goor!!!!!!!!!
Ik heb in een nieuwbouwwijk gewoond waar heel veel water was.Heel veel padden.2x per jaar zaten ze overal,minstens 20/30 in de tuin,vooral snachts en smorgens vroeg,brrr vies om op te staan!Openslaande deuren naar achter,dus ook regelmatig een paar in huis.Of je vind een uitgedroogde ergens in een hoekje achter de bank...
Maarre,kun je er met je hand bij?Doekje erover en oppakken! das goor!!!!!!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 24 september 2010 om 09:42
Toch die stok en het stoffer en blik of wellicht ben jeonze vrijmibito doordat je vanmiddag nog steed wacht totdat de pad voorbij flopts.
(ik denk niet dat die pad weet waar buiten is)
(ik denk niet dat die pad weet waar buiten is)
vrijdag 24 september 2010 om 09:43
quote:Enn schreef op 24 september 2010 @ 09:40:
Maar je echtgenoot bellen en vragen of hij/zij de pad wil aanpakken? Komop zeg..... waar zitten hier de vrijgevochten zelfstandige en onafhankelijke vrouwen? Niet hier Ik zou hem er niet voor naar huis laten komen hoor. Ik denk dat ik de pad de hele dag zou laten zitten. Misschien loopt hij zelf weg, en anders kan haar man het vanavond mooi oplossen Padden vind ik echt vies! Maar jouw idee van met de bezemsteel onder de vaatwasser porren (niet in de pad porren uiteraard ) vind ik ook wel een goed idee.
Maar je echtgenoot bellen en vragen of hij/zij de pad wil aanpakken? Komop zeg..... waar zitten hier de vrijgevochten zelfstandige en onafhankelijke vrouwen? Niet hier Ik zou hem er niet voor naar huis laten komen hoor. Ik denk dat ik de pad de hele dag zou laten zitten. Misschien loopt hij zelf weg, en anders kan haar man het vanavond mooi oplossen Padden vind ik echt vies! Maar jouw idee van met de bezemsteel onder de vaatwasser porren (niet in de pad porren uiteraard ) vind ik ook wel een goed idee.
ohhw zoebie, ik leef met je mee... ik zou echt gillend zijn weggerend... enge beesten...
Ik ben 3 jaar geleden in Costa Rica geweest. Back to basic... fantastische vakantie maar zonder gekheid, padden zo groot als voetballen.. iedereen moest lachen want ik rende de hele tijd van de ene kant van de lodge naar de andere kant... en die mensen daar maar zeggen.. ze doen niks hoor.... nee dat begrijp ik.. maar dalijk zit er 1 op m`n voet of schoot.. ik kijk wel link uit!
Ik ben 3 jaar geleden in Costa Rica geweest. Back to basic... fantastische vakantie maar zonder gekheid, padden zo groot als voetballen.. iedereen moest lachen want ik rende de hele tijd van de ene kant van de lodge naar de andere kant... en die mensen daar maar zeggen.. ze doen niks hoor.... nee dat begrijp ik.. maar dalijk zit er 1 op m`n voet of schoot.. ik kijk wel link uit!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 24 september 2010 om 09:45
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:43:
Ik ga de voordeur wel uit als ik weg moet. Ik kom niet meer in de keuken. Neeeeeee echt niet met een bezem en stoffer en blik. Je zult zien dat het kreng dan net mijn kant uit kruipt. om kwart voor tien 's ochtends zonder koffie? Aah joh ...misschien is de buurvrouw dan stoer?
Ik ga de voordeur wel uit als ik weg moet. Ik kom niet meer in de keuken. Neeeeeee echt niet met een bezem en stoffer en blik. Je zult zien dat het kreng dan net mijn kant uit kruipt. om kwart voor tien 's ochtends zonder koffie? Aah joh ...misschien is de buurvrouw dan stoer?