ik ben 't kwijt @#*%

09-04-2010 17:47 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdorie, leuk shirtje gekocht voor mijn dochter, die dat aan wil trekken. Maar ik ben het kwijt! Nergens te vinden. Haar kast uitgekamd, mijn kast, kast van andere familieleden.

De speelgoedkast, de wasmanden, de garage, de gangkast. Niks.

Op welke onmogelijke plekken hebben jullie uiteindelijk wel eens wat terug gevonden? Ga ik daar zoeken
Nog in de plastic zak waarin het zat toen je het kocht en bij de andere lege plastic zakken die je altijd bewaart?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
In een gymtas / logeer tas.

Bij de poppen.

Hondenmand?

In geval van flat: naar beneden gewaaid van de waslijn?

Naar buren/in struiken gewaaid van waslijn?

Euh..

Ergens tussen (kast, matras, achter een deur van de kamer) gevallen op de plek waar je was vouwt/strijkt.
Bij mij altijd in een dekbedhoes, kussensloop of achter de wasmachine of droger gevallen...
achter de verwarming?onder het bed?
bidden tot heilige antonius! klinkt zoooo suf, maar ik zeg je: daarna vindt ik alles (zal wel psychologisch zijn, dat mijn onderbewuste ineens weet waar het ligt)!
achter een kast gevallen, is ook zo fijn (afgelopen weekend heb ik een kast afgebroken omdat er een nieuwe vloer kwam, wat daar allemaal lag! tot een bankpasje aan toe)
Ha ha, GEVONDEN!

Toch in de trapkast, maar dan wel tussen de chips en een plastic tafelkleed.

Geen idee hoe het daar terecht is gekomen.

Die heilige Antionius werd door mijn moeder ook altijd erbij gehaald, leek ook wel te helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven