Ik ben hopeloos verliefd!

20-10-2019 19:24 57 berichten
Op deze bank. Wat vinden jullie?

Ben bezig geweest met het opknappen van de woonkamer zoals jullie weten en nu heb ik toch de neiging om het helemaal af te maken. Mooie is dat ik een inruilpremie krijg voor mijn bank.

Het is niet alleen het model, maar vooral ook de stof waar ik als een blok voor val.

Afbeelding

Afbeelding
Oh-happy-day schreef:
20-10-2019 20:21
Maar hoe is het verder met het klussen, ben je al begonnen?
Ik ben klaar met de klussen die ik wilde doen, maar heb het nu in mijn hoofd om een muur toch nog een andere kleur te geven en daar ga ik van de week mee beginnen, maar dat is maar een klein klusje en zo gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2019 20:23
Ik ben klaar met de klussen die ik wilde doen, maar heb het nu in mijn hoofd om een muur toch nog een andere kleur te geven en daar ga ik van de week mee beginnen, maar dat is maar een klein klusje en zo gedaan.
Ja, een ander kleurtje is leuk! Maar wat wil je dan combineren met deze bank?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2019 19:44
Hij is er in 9 kleuren.
Ja, hij ziet er heel comfortabel uit hè, met die dikke kussens. Moet er maar eens heen om er mijn bevallige achterwerk in neer te laten zijgen. :)
Zie dat het een DFS bank is.
Als je kunt kiezen tussen steviger en zachtere kussens, kies dan het eerste. Die laatste worden snel erg zacht.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
20-10-2019 20:39
Zie dat het een DFS bank is.
Als je kunt kiezen tussen steviger en zachtere kussens, kies dan het eerste. Die laatste worden snel erg zacht.
Ja klopt en inderdaad, dan had ik voor de stevige gekozen, maar helaas, ik moet op zoek naar een andere bank. Deze bank heeft een zitdiepte van 66 cm. en dat betekent dat ik dan met mijn benen zit te bungelen, dat samen met een zithoogte van 51 cm. wordt het helemaal een reuzenbank, dus met pijn in het hart, neem ik met deze afscheid van dat wat zo mooi had kunnen zijn. :|
Oh-happy-day schreef:
20-10-2019 20:37
Ja, een ander kleurtje is leuk! Maar wat wil je dan combineren met deze bank?
De kleur bank kleurt perfect met de rest van de kamer, ook na het sauzen.
Aan mij heb je niks.. Ik vind de bank niet mooi en krijg er een beetje een "oma" gevoel bij.
Maar ik hoef er niet tegenaan te kijken dus eigenlijk is mijn mening niet zo belangrijk.
Waarom reageer je dan? Verveel je je?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2019 20:46
Ja klopt en inderdaad, dan had ik voor de stevige gekozen, maar helaas, ik moet op zoek naar een andere bank. Deze bank heeft een zitdiepte van 66 cm. en dat betekent dat ik dan met mijn benen zit te bungelen, dat samen met een zithoogte van 51 cm. wordt het helemaal een reuzenbank, dus met pijn in het hart, neem ik met deze afscheid van dat wat zo mooi had kunnen zijn. :|
Misschien de Freya? Is uit dezelfde lijn en meestal kun je dan wel stoffen van andere banken gebruiken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
20-10-2019 21:27
Misschien de Freya? Is uit dezelfde lijn en meestal kun je dan wel stoffen van andere banken gebruiken.
De Freya is niet waar ik van hou en ook die heeft een te diepe zit.

Ik heb alle geduld van de wereld en kom wel tegen wat ik mooi vind. Het was eventjes een leuke gedachte en vond het ook leuk om te delen.
Ik zit nu niet op een houten bankje, dus ik heb tijd zat.

bedankt voor het zoeken. :)
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
20-10-2019 19:48
Ik vind hem er een beetje ouderwets uit zien. Alsof iemand hem na 20 jaar gebruiken nu te koop zet. :proud: maar ja, smaken verschillen en dat is maar goed ook. :) Hij lijkt me wel lekker zitten! :D
Ik vind het ook geen mooie bank.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Cateautje schreef:
20-10-2019 21:16
Waarom reageer je dan? Verveel je je?
Je vraagt wat onze mening is. Daar reageer ik op.
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
20-10-2019 22:05
Je vraagt wat onze mening is. Daar reageer ik op.
Precies. Ik vind hem spuuglelijk!!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
20-10-2019 22:10
Precies. Ik vind hem spuuglelijk!!
Je hebt gelijk. Ik ben beter af met een grijze bank met een hoek of een sjees, dan val ik niet zo uit de toon.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2019 22:13
Je hebt gelijk. Ik ben beter af met een grijze bank met een hoek of een sjees, dan val ik niet zo uit de toon.
Vind je de Zinc iets? Zit erg lekker
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
21-10-2019 19:06
Vind je de Zinc iets? Zit erg lekker
Deze bedoel je? Is niet echt mijn stijl en ik ben ook niet weg van die hippe pootjes.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-10-2019 19:09
Deze bedoel je? Is niet echt mijn stijl en ik ben ook niet weg van die hippe pootjes.

Afbeelding
Jup, die is het.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
21-10-2019 19:11
Jup, die is het.
Lief dat je voor me zoekt. :)

Wat ik het fijnst vind aan een bank zijn mooie grote comfortabele armleuningen en deze bank heeft van die kussentjes waar ik mezelf al dagelijks ruzie mee zie hebben. :-D

M'n schilderij is binnen en is in het echt veel mooier dan op de site. Ben er heel blij mee. :D
Alle reacties Link kopieren
Dit model?
Afbeelding
IDENTITY bij Goossens

Die kussens kun je eraf gooien
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Die kleur! :heart: Ik heb die stof ook, echt super fijn en lekker zacht. Bij mij pillt het na 2,5 jaar nog niet, maar ik heb geen katten. Wel konijnen waarvan er 1 soms zich een weg naar China probeert te graven op de bank, maar dat is tot nu toe geen probleem geweest. Met katten zou die stof snel kunnen pillen, maar alle stoffen pillen snel als de bank als krabpaal gebruikt wordt lijkt me.

Jammer dat het model toch niks bleek, ik vond hem mooi! Er zijn vast wel lookalikes te vinden ergens.
Let je er ook op of poezenbeesten onder de bank passen?
Mijn nieuwe grijze bank staat veel lager op z'n pootjes dan mijn vorige rode. Het gevolg is, dat als één van mijn cavia's eronder geschoten is, die er minder gemakkelijk onderuit te jagen is. De nieuwe bank bleek ook open te zijn aan de onderkant, en dat zag ik pas toen een cavia zoek was. Die bleek zich ìn de bank te hebben verschanst.
Tickel schreef:
21-10-2019 19:20
Dit model?

IDENTITY bij Goossens

Die kussens kun je eraf gooien
Sorry Tickel, maar is het ook niet. :)
aviv_13 schreef:
21-10-2019 19:26
Let je er ook op of poezenbeesten onder de bank passen?
Mijn nieuwe grijze bank staat veel lager op z'n pootjes dan mijn vorige rode. Het gevolg is, dat als één van mijn cavia's eronder geschoten is, die er minder gemakkelijk onderuit te jagen is. De nieuwe bank bleek ook open te zijn aan de onderkant, en dat zag ik pas toen een cavia zoek was. Die bleek zich ìn de bank te hebben verschanst.
:-D En nu zit je met een bezemsteel klaar om alle gedierte eronder vandaan te jagen?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-10-2019 19:29
Sorry Tickel, maar is het ook niet. :)
Is dit misschien een optie voor je? Je moet er wel voor naar Den Helder, maar de bank kan helemaal "op jou" gemaakt worden.
https://deschakelwonen.nl/wp-content/up ... rzicht.jpg

Oh, kan ook via Trendhopper R'dam
tickel wijzigde dit bericht op 21-10-2019 19:32
4.92% gewijzigd
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ugli schreef:
21-10-2019 19:24
Die kleur! :heart: Ik heb die stof ook, echt super fijn en lekker zacht. Bij mij pillt het na 2,5 jaar nog niet, maar ik heb geen katten. Wel konijnen waarvan er 1 soms zich een weg naar China probeert te graven op de bank, maar dat is tot nu toe geen probleem geweest. Met katten zou die stof snel kunnen pillen, maar alle stoffen pillen snel als de bank als krabpaal gebruikt wordt lijkt me.

Jammer dat het model toch niks bleek, ik vond hem mooi! Er zijn vast wel lookalikes te vinden ergens.
Tja, ben er nog steeds verliefd op en het zal heel moeilijk worden om iets te vinden dat daaraan kan tippen, maar dat geeft niet, ik heb een paar jaar de tijd om te vinden wat ik zoek. Zit niet op een houten krukje. ;-)
Tickel schreef:
21-10-2019 19:30
Is dit misschien een optie voor je? Je moet er wel voor naar Den Helder, maar de bank kan helemaal "op jou" gemaakt worden.
https://deschakelwonen.nl/wp-content/up ... rzicht.jpg

Oh, kan ook via Trendhopper R'dam
Dankje, maar dat is het ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven