Ik ben hopeloos verliefd!

20-10-2019 19:24 57 berichten
Op deze bank. Wat vinden jullie?

Ben bezig geweest met het opknappen van de woonkamer zoals jullie weten en nu heb ik toch de neiging om het helemaal af te maken. Mooie is dat ik een inruilpremie krijg voor mijn bank.

Het is niet alleen het model, maar vooral ook de stof waar ik als een blok voor val.

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb een nieuwe liefde gevonden, alleen de kussenvulling brengt mij in twijfel. Echt smoorverliefd dus, maar met een heel kleine weerstand.

Dit is hem en dan wil ik hem in, jawel, rood:

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
waarom twijfel je over de kussenvulling cateautje? voldoet deze wel qua diepte? (ik zie weinig verschil zo op het oog daarin). Wel een mooi model, relaxte leuningen en mooie hoogte voor de stofzuiger!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
De vulling is koudschuim en dat wordt in de tijd heel zacht.
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Hoop dat de liefde wederzijds is ;-)
Attraverso schreef:
16-12-2019 13:17
Mooi! Hoop dat de liefde wederzijds is ;-)
Het zijn die luchtzoentjes geweest waar ik voor viel, dus ik neem aan van wel. :-D
Cateautje schreef:
16-12-2019 13:11
De vulling is koudschuim en dat wordt in de tijd heel zacht.
Nee hoor, dat is een hoogwaardig schuim. Een polyether kwalitatief veel minder en neemt redelijk snel in stevigheid af.
aaiamfibie schreef:
16-12-2019 19:48
Nee hoor, dat is een hoogwaardig schuim. Een polyether kwalitatief veel minder en neemt redelijk snel in stevigheid af.
Ik heb een bank met koudschuimvulling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven