Ikea montageservice

02-07-2020 13:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met de Ikea montageservice ?
Zijn jullie tevreden hierover ?

Ik vind namelijk sommig meubels bij Ikea best leuk, maar heb absoluut geen zin meer om zelf te liggen prutsen met inbussleutels en dergelijke.
Voordeel is ook dat Ikea best veel voorraad heeft, dus je hoeft dan niet lang te wachten op de nieuwe meubels - bij de meeste meubelzaken schrik ik van de levertermijnen.

Maar het moet wel goed gedaan worden, als ze studenten met twee linkerhanden sturen, dan schiet je er nog niet veel mee op.

Dus graag jullie ervaringen. Graag ook over de bezorgservice. Is dat trouwens all-in-one bezorgen en meteen monteren ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een paar vrienden vragen om te komen helpen? Genoeg mensen die dat wel leuk vinden hoor. Jij serveert een lekkere lunch, iedereen tevreden.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
02-07-2020 15:47
Goede ervaring mee. Netjes in elkaar gezet op een moment dat het mij goed uitkwam en alle verpakkingstroep netjes meegenomen.

Oh dat ze de verpakking meenemen is wel een absoluut pluspunt. Zie die enorme hoeveelheid karton maar eens in je papiercontainer kwijt te raken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-07-2020 13:57
Mee eens!

Dat is alsof je een doos Lego koopt en die door iemand anders in elkaar laat zetten. :wtf:
Ja, dat dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Poeszie schreef:
02-07-2020 16:15
Oh dat ze de verpakking meenemen is wel een absoluut pluspunt. Zie die enorme hoeveelheid karton maar eens in je papiercontainer kwijt te raken.

Doe gewoon wat ze hier doen en flikker het naast de verzamelcontainer. Dan nemen de kaboutertjes het vanzelf mee.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-07-2020 16:29
Doe gewoon wat ze hier doen en flikker het naast de verzamelcontainer. Dan nemen de kaboutertjes het vanzelf mee.

Hahah, die hebben wij niet, en de papiercontainervrachtwagenchauffeur laat het staan als je het er naast zet, al geprobeerd ;)
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
02-07-2020 15:57
Kun je niet een paar vrienden vragen om te komen helpen? Genoeg mensen die dat wel leuk vinden hoor. Jij serveert een lekkere lunch, iedereen tevreden.
Dit idd.

Als mn huidige baan niets wordt dan weet ik wat ik ga doen :proud:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ikea meubels zijn zo makkelijk in elkaar te zetten dat zelfs studenten met linker handen dit kunnen. Ik zou me dus echt niet druk maken over wie ze sturen voor de montage service ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven