Kerstbal in de vorm van een kip?

01-12-2019 21:08 110 berichten
Ik heb even getwijfeld om hem onder psyche te zette. Iemand toevallig een kerstbal in de vorm van een kip gezien? Liefst in een beetje conventionele winkel want ik heb hem woensdag nodig!
Pumps_italiaans schreef:
04-12-2019 16:45
Bij pets place hebben ze wel kippen, maar die zijn wel iets van 25 cm en bestemd als speelgoed voor de hond.
Dat zijn gewoon sex toys
Murrmurr schreef:
04-12-2019 18:47
Dat zijn gewoon sex toys
Nee, die piek wel.
De mijne zijn hondenspeeltjes.
Honden krijgen ook een cadeautje.

Maar nu je het zegt ... kijk zelf even naar wat ze allemaal voor honden als toy verkopen. :puppy:
Bij de poes heb ik nog niet gekeken...

https://petsplace.nl/hond/hondenspeelgoed.html
Bij de Bijenkorf hebben ze wel heel veel andere vogels.
Er zijn ook kerstballen met ruimte voor een foto.


Ik geloof zelfs bij de Action, maar kan ook Hema zijn. Ik heb altijd een mooie bos bloemen opgemaakt als kerst en dit jaar met kerstslingers (kort) op batterijen.
Is misschien een alternatief als er niets leuk te vinden is. Geen idee waarvoor het is.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-12-2019 13:47
Het is een kip!

De mijne is vertraagd in de post dus ik mailde dat ie dan te laat kwam en dat ik hem niet meer hoef, en toen zei de man van de winkel gewoon niet ophalen en dat het een kip was!!! DUSSSSS

Ja, die man zal het wel weten! :bonk:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-12-2019 13:25
Okee nieuwe uitdaging? Tegen een andere vriendin zeg ik wel eens Pastinaak
Afbeelding

En dan heb je ook meteen cadeautjes voor je vriendinnen kippenpoot, wortel, spruitje en heb je nog een Engelse vriendin die je 'pig in a blanket' noemt? Of misschien wil je 'worstje in een jasje' adopteren?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Pets place heeft het wel moeilijk, maar dit is toch echt iets om een hondensnack in te stoppen Ik had serieus en eerlijk niet die associatie gelegd als ik de film Chappie niet had gezien. Die naam is gegeven nadat er een stukje hondenspeelgoed werd gebruikt. Ik leer veel bij.
Dat hondenspeelgoed was zo'n kip die op de kerstboompiek leek. ZONDER gat. Wel een piepen, maar ook Barbie pop deed mee en alleen als speelgoed.

Afbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 04-12-2019 20:15
15.12% gewijzigd
Foute quote van mezelf i.p.v. correctie tekst.
DG2015 schreef:
04-12-2019 20:02
Afbeelding

En dan heb je ook meteen cadeautjes voor je vriendinnen kippenpoot, wortel, spruitje en heb je nog een Engelse vriendin die je 'pig in a blanket' noemt? Of misschien wil je 'worstje in een jasje' adopteren?
O_O waar is dit? En welke is een pastinaak? Ik moet idd maar nieuwe vrienden maken en ze bijnamen geven aan de hand van eerder aangeschafte kerstdecoraties.
https://www.buzzfeed.com/abagg/dog-toy-or-sex-toy
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
01-12-2019 21:10
Afbeelding

:proud:
Geweldig!
Am Yisrael Chai!
Hij is prachtig in het echt, ik baal dat ik die van mij gemist heb. Ik post zaterdag een foto want de enorme boom is nog niet half vol en de haakjes zijn op.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-12-2019 18:47
Dat zijn gewoon sex toys
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-12-2019 18:47
Dat zijn gewoon sex toys
Verkopen ze die nu ook al bij de dierenwinkel o_o
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-12-2019 22:09
Hij is prachtig in het echt, ik baal dat ik die van mij gemist heb. Ik post zaterdag een foto want de enorme boom is nog niet half vol en de haakjes zijn op.
Kan toch nog steeds? Zolang hij bij het afhaalpunt ligt, of blijf je weken achtereen bij je vriendin?

(Ben wel benieuwd naar de foto)
Maartje2016 schreef:
04-12-2019 22:15
Kan toch nog steeds? Zolang hij bij het afhaalpunt ligt, of blijf je weken achtereen bij je vriendin?

(Ben wel benieuwd naar de foto)
Ik dacht dat ze maar een week bij het afhaalpunt liggen en het is alleen op gedurende werktijd irritant genoeg.

Ja het wordt heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd naar de foto!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
benieuwd naar de foto 😁 leuk topic!
AfbeeldingAfbeelding BLOKKER, maar het is geen kip.

Ik denk dat je het bij de PAAS eieren misschien wel kan vinden?

Dit is een Duitser: Van de AD of NU (komt van elders
Afbeelding

Pastinaak is een verbastering van een Paastak?
Afbeelding
PaasKUIKEN
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar vast voor volgend jaar: https://www.affairedeau.com/nl/kerstbal ... lkoen.html
Alle reacties Link kopieren
Hee pastinaak gevonden op de website hierboven. Wel genoeg andere kerstballen voor een boom in groente-thema. O.a. bleekselderij, doperwten, ui, aardappel, radijsjes, wortels, augurk, mais....
Pumps_italiaans schreef:
05-12-2019 02:07
PaasKUIKEN
Afbeelding
Wat schattig, het zijn net dumplings
Murrmurr schreef:
04-12-2019 22:05
O_O waar is dit? En welke is een pastinaak? Ik moet idd maar nieuwe vrienden maken en ze bijnamen geven aan de hand van eerder aangeschafte kerstdecoraties.
Die witte kan ook wel door als pastinaak :)
mukske schreef:
02-12-2019 10:13
Traditie van maken! Onze zwager heeft iets met ezels... die krijgt ieder jaar met kerst een nieuwe ezel voor in de boom! Komen inmiddels van over de hele wereld. Hij kan niet wachten tot het weer Kerst is. Is ook begonnen als een lolletje😬
Dat hebben wij met badeendjes :mrgreen: ooit begonnen als bijnaam van mijn man en inmiddels staat het hele toilet ermee vol! En we hebben er ook een kerstbal van :)
Zo'n Paastak kan trouwens ook met kerstballen.
Is helemaal geen gek idee. Ik hang nu enkele ballen en sneeuwvlokken aan zuignappen tegen het raam.

Maar zo'n Paastak kan je daar ook voor gebruiken. Er zijn van die vazen voor Kerst.

Ik heb echt een aversie gekregen tegen de twee lange slierten met heel veel lampjes. Ik ben begonnen met een verzameling van korte lichtslinger op oplaadbare batterijen. Ergens heb ik een foto van een tak geplakt van Ikea boven een bed.
Is uiteraard ook als Kerstversiering met een verzameling bijzondere ballen mogelijk! :lightbulb:

Zo'n PAASkuiken groeit uit tot Kerstkip als je daar een boven en onder rood ding aan vast zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven